Skocz do zawartości

Drag Star XVS 650 krótkie biegi


Miczel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. To mój pierwszy motorek po maxiskuterach na który się przesiadłem Moje pytanieczy czy wszystkie DS650 mają takie krótkie biegi właściwie 50-60 ostatni chyba cały czas zmiana biegów żeby się rozbujać do 60 potem leci do 140 i jest ok może poza dziwnymi drganiami, ale ponoć DS tak mają. Czy tak powinno być z biegami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. To mój pierwszy motorek po maxiskuterach na który się przesiadłem Moje pytanieczy czy wszystkie DS650 mają takie krótkie biegi właściwie 50-60 ostatni chyba cały czas zmiana biegów żeby się rozbujać do 60 potem leci do 140 i jest ok może poza dziwnymi drganiami, ale ponoć DS tak mają. Czy tak powinno być z biegami?

Troche za szybko te biegi zmieniasz, skoro przy 60 masz juz zapiety V bieg. 650-tka moze za duzo mocy nie ma ale bez przesady, daje sobie rade. A drgania, no przeciez to pozytywne wibracje :D

Trzeba sie po prostu przystawic ze skutera. :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie jak poprzednik.

Mozesz zapiac 5 bieg przy 60 i sie bujac, ale .............. mozesz tez Draga niezle rozbujac na biegach.

Na 3 pociagniesz do 130 :evil: :crossy:

Wszystko zalezy od tego jak chcesz jezdzic a Dragstar to nie scigacz tylko motocykl do przemieszczania sie :D :lalag:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie jak poprzednik.

Mozesz zapiac 5 bieg przy 60 i sie bujac, ale .............. mozesz tez Draga niezle rozbujac na biegach.

Na 3 pociagniesz do 130 :clap: :D

Wszystko zalezy od tego jak chcesz jezdzic a Dragstar to nie scigacz tylko motocykl do przemieszczania sie :icon_mrgreen: :crossy:

 

 

Eeee no jasne że nie ścigacz wiadomo tylko jak mi zaczyna wyć na biegu to co mam go piłować chyba nie musze zmienić na wyższy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem 5 sezonów dragiem i co dla nich jest typowe, to to, że wymagają dynamicznej zmiany biegów. Wtedy ciągną ładnie. Skrzynka jest akurat dobrze zestrojona do ich możliwości więc "zbyt krótkie biegi" to przesada :)

 

PS

Ja swojego spokojnie bujałem do 150 km/h. Mój kolega ma classica 650 i na wspólnych wyjazdach spokojnie dorównuje mojemu Dandikowi przy predkości 140 - 150 km/h i to co pisze Devilwizard ni jak się nie ma do rzeczywistości (żadne wypadanie silnika z ram, czy podobne bzdury).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

 

tez latalem xvs 650 i idzie z szyba do 150 km/h bez problemu (pomijam przyjemnosc i kulture jazdy). Co do biegow i wycia... zaloz glosne wydechy i bedzie ok :flesje:

 

Szczegoly odnosnie dragow w naszym temacie Drag Star. Swoja droga moje podsatwowe zrodlo informacji o uzytkowaniu.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do drgań, sprawdz naciąg szprych w tylnim kole.

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwisówka xvs 650 z 4 na 5 od 40 jak dobrze rozumiem ( może przesada ), ale jak napisałem 1,2,3 do 40 krótkie biegi jak nie przełacze na kolejny wyje

 

tabela

 

Polska instrukcja obslugi XVS 650 podaje predkosci przy jakich nalezy zmieniac biegi o 20 km/h wyzsze (od tych ktore pokazuje Twoja serwisowka) i z informacja, ze sa to zalecane predkosci ze wzgledu na ekonomie zuzycia paliwa. Tak, ze mozna spokojnie krecic wyzej. A jesli faktycznie uwazasz, ze cos nie halo z Twoja skrzynia, to albo porownaj z innym motorkiem, albo serwis.

Pozdrawiam :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biegi w 650-ce są zestrojone raczej dość nisko, ale mimo niewielkiej mocy silnik jest dość elastyczny.

Ja wrzucam 4-kę przy 60km/h i jeżdżę do 80km/h potem 5-ka. Silnik pracuje bez wycia i nadmiernych wibracji do 110km/h, później już jest głośniejszy i trochę wibruje, ponad 125km/h wibracje się zmniejszają ale czuć, że od 130km/h się trochę męczy. Rozsądną górną granicą dla tego modelu wydaje się być 130km/h, max 140 (ale tyle jeszcze nie jechałem). Mam ten komfort, że mam zainstalowany obrotomierz. Przy 100km/h na 5-ce jest 4700 obrotów, przy 110km/h 5000, a przy 120km/h 5400, a więc jest jeszcze zapas. Do 120km/h przyspiesza energicznie nawet na 5-ce, poźniej jest trochę wołowaty. Jeżdżę z szybą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...