Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

tak tylko weź pod uwagę że to wiąże się z kosztami

To najtaniej wyjdzie rower. Tam wogle nie ma regulacji gaźników.

Jak się koledze radzi, że ze względu na koszty najlepiej brać np. MZ to NIE bo koszty porównywalne z Japońcami.

Jak się radzi, żeby brać japońca CB, GS to NIE bo koszty wysoki.

 

Dyskusja się robi pusta i nabiera charakteru bicia piany.

 

PS> Elvis, Tobie FŚM tez nie chodzi ?:icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcesz japonca -OK

wybierz cos prostego kostrukcyjnie zebys jak najwiecej mogl zrobic samemu,

jakis singielek czy cos takeigo.

 

nie staraj sie brac jak najtanszego bo to nie zawsze jest dobry pomysl, pacz na to kto jest wlascicielem.

 

koszty utrzymania bedziesz mail, ja mimo ze kupilem domiantora w naprawde bardzo dobrym stanie technicznym to i tak musialem powymieniac opony, naped itp wyszlo 1500zl za przygotowanie do sezonu a uwiez szukalem jak najbardziej przystepnych cenowo artykulow.....

 

co do awaryjnosci mz to pwowiem tak, dobrze poskladana a nie na wiesniaka jest bardzo ale to bardzo bezawaryjna....

 

Zycze powodzenie i kupuj z glowa! jak cos upatrzysz to popytaj sie wlascicieli takeigo moto na co zwracac uwage przy kupnie

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

PS> Elvis, Tobie FŚM tez nie chodzi ?:buttrock:

Teraz chodzi ale są momenty że nie

 

Bo wybór MZ a japońcem jest trudny to tak jak sie hajtac z rozsądku albo z miłości ja wybrałem miłość poki co z wzajemnością :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sie składa że mój kupel prcuje w serwisie Suzuki i nie ma najlepszego zdania o GS a jeśli chodzi o CB to odpada miedzy innymi dlatego że co 5000 km trzeba robić regulacje gaźników a motocykl sie kupuje żeby jeździć na nim a nie żeby stał w serwisie

 

Co 5 tyś ? a to ciekawe, może własciciele cb się wypowiedzą? Coś mi sie wydaje że bzdury gadasz!

Cb na zachodzie to pierwszy z lepszych motocykli do kurierki! to chyba o czymś świadczy bo ten motocykl ma pracować a nie stać w serwisie. To jest motocykl typu gniotsja nie łamiotsja a Ty mi mówisz ze co 5 tyś sie reguluje - zależy co bo synchro się powinno co rok zrobić w każdym moto a to jest 15min roboty przeważnie. nawet olej producent przewidział co 12 tyś zmieniać co w większości markach jest wymagane przy 6 tyś. zawory co 24tyś - weź mi nie tu nie gadaj ze cb wymaga większej uwagi serwisowej...

Za to przykładowo zawory co 6 tyś jak w olejakach suzi to dla mnie dramat - czyli w niektórych przypadkach by trzeba było robić to 3 razy na sezon. owszem może i prosta regulacja bo srubki ale i tak dekiel trzeba zdjąć. sam miałem suzuki olejaka tyle że singla i tam robiłem 2x na sezon regulacje ale sam - więc koszta odpadały. ale robić już w takim 16v to niezbyt co 6 tyś... chyba ze komuś motocykl więcej stoi niż jeździ. Dlatego robiąc minimum 15-18 tys w sezonie nie kupiłbym motocykla który ma przeglądy co 6 tyś. koniec.

 

co do 3,5 tyś zł - nic innego jak xj 600 - miałem ją i przez wiele tysięcy km luzy się nie zmianiały (producent zaleca kontrole co 12tys ale ja po dużo wiekszym nie stwierdzilem zmian, a przebieg miałem przy sprzedaży około 130tyś). Gs raczej w tej kasie będzie zajechany, nie mówiąc już o gpz.

Edytowane przez pack84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za to przykładowo zawory co 6 tyś jak w olejakach suzi to dla mnie dramat - czyli w niektórych przypadkach by trzeba było robić to 3 razy na sezon. owszem może i prosta regulacja bo srubki ale i tak dekiel trzeba zdjąć. sam miałem suzuki olejaka tyle że singla i tam robiłem 2x na sezon regulacje ale sam - więc koszta odpadały. ale robić już w takim 16v to niezbyt co 6 tyś... chyba ze komuś motocykl więcej stoi niż jeździ. Dlatego robiąc minimum 15-18 tys w sezonie nie kupiłbym motocykla który ma przeglądy co 6 tyś. koniec.

 

Kolego pack84 jak podajesz jakieś informacje, to proszę badź pewny, że prawdę piszesz. :crossy:

W instrukcji mojego Bandita 1200 (olejak jak byk) jest napisane czarno na białym, że zawory sprawdza się co 12 tyś. kilometrów.

 

Pozdrawiam

Januszm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ogólnikowo napisałem - sugerując się starymi olejami tam są nieco bardziej wysilone silniki i stąd :crossy: sorka :lalag: z tego co mi wiadomo w b6 b12 oraz jajkach zawory robi sie już co 12 tyś.

tyle że jeśli chodzi o b12 czy Inka to już w ogóle klasa sama w sobie - mocny jak tur ale mało wysilony silnik - mniejsze obroty wiec i podzespoły się mniej zużywają.

Edytowane przez pack84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale jest ośmiozaworowa np i wychodzi na to samo co taki gpz a trwałośc bez porównania. Dochodzą jedynie 2 gaźniki. w synchro to jedynie 20zl roznicy w czyszczeniu tez niewiele wiecej. poza tym takie duperele jak świece czy coś to tanie są. prawda taka ze moc jest wieksza i pewnie szybciej bedzie zjadała napęd ale nie trzeba mocno jezdzić prawda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...