rieju rs1 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 czesc mam pytane odnosnie ustawiania zaplonu w rieju rs1 50ccm silniki am6? czy tam sie wogole ustawia zaplon????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Nie ustawia się zapłonu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Mozesz przestawic wyprzedzenie zaplonu, dokladne wartosci masz podane w instrukcji np od RS 50 (tez silnik am6). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 ciekawe jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Nie ustawia się zapłonu, masz moduł który ma wgraną mape zapłonu do okreslonego silnika. To nie romety, simsony gdzie się ustawiało zapłon, mozesz kupić zapłon CDI tunignowy, ciężko jes dostać, ale za granicą są i w tych są wgrane mapy, a można tez sobie za pomocą odpowedniego orpogramowania ustawiać zawodnicy ścigający się PZM Skuterów tak robią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 masz może takie coś? wydaje mi sie że jest to niemożliwe w modułach oryginalnych, wydajemi się ze oni robią je na nowo , bo jak wprowadzisz zmiany do cdi kablem?::crossy: też jestem ciekaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Nie w seryjnych modułach nie masz możliwości, zmiany charakterystyki zapłonu, ani nie można wgrywać innych map zapłonu.Z tego co się orientuję to są zapłony CDI "tuningowe" w których jest już wgrana inna mapa, w porównaniu do seryjnego CDI, który to moduł jest robiony dla każdej marki i modelu.Wiadomo, że nie do każdego moto kupisz moduł CDI tuningowy, ale możesz poszukać za granicą choć to jest ciężko dostać.Swoją drogą pamiętam jak gościu na allegro miał 20 modułów CDI tuningowych (możliwość wgrywania map zapłonu) do skuterów chińskich 2T na bazie Minarelli Horizontal, więc mógłbyś szukać może być znalazł coś pod Rieju :icon_biggrin: Pzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 no tuningowany można kupić ale żeby mieć możliwość regulacji do mogułu musi być interfejs diagnostyczny, którym można go połączyć z kopmuterem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 no tuningowany można kupić ale żeby mieć możliwość regulacji do mogułu musi być interfejs diagnostyczny, którym można go połączyć z kopmuterem. Racja. W moduły mikroprocesorowe można ingerować za pomocą komputera (zmiany map zapłonu). Zwykły moduł taki np. w skuterze to kilka diód prostowniczych, tyrystorów itp. w nich nie da się nic zrobić. Jestem tylko ciekaw czy można by poprawić charakterystykę silnika zmieniając ustawienie impulsatora, i czy przyniosło by to jakieś korzyści. Domniemając oczywiście że ,,fabryka" ustawiła specjalnie tak ten impulsator by zmienić na nie korzyść pracę zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 no tuningowany można kupić ale żeby mieć możliwość regulacji do mogułu musi być interfejs diagnostyczny, którym można go połączyć z kopmuterem. Wiadomo że trzeba mieć odpowiednie urządzenie, oprogramowanie i nieco umiejętności do tego. :icon_razz: Jestem tylko ciekaw czy można by poprawić charakterystykę silnika zmieniając ustawienie impulsatora, i czy przyniosło by to jakieś korzyści. Domniemając oczywiście że ,,fabryka" ustawiła specjalnie tak ten impulsator by zmienić na nie korzyść pracę zapłonu. Podobno producent tych pojazdów, robi tak że jest ustawiona taka mapa zapłonu, żeby silnik jak najmniejszą werwę i osiągi miał na takim module.Gadałem raz z gościem, który kupił do swojego skutera moduł, który nie ma opcji wgrywania i zmian map zapłonu, ale miał wgraną jedną mape oznaczoną +15% w stosunku do seryjnej mapy na seryjnym module.Twierdzi, że już na seryjnym skuterze możba było odczuć ciut lepsze przyśpieszenie i lepszą rekacje na gaz, nie mówiąc juz o tuningu, wymiana kilku części + taki moduł może dac całkiem przyzwoite efekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Witam chciałbym wznowić temat i dowiedzieć się czy wie ktoś coś więcej na temat podłańczania moto do kompa przez interfejs diagnostyczny. Czy można zrobić to domowymi sposobami. I jeszcze nawiązując do tego jesli przykładowo w derbi sendzie na module jest blokada obrotów to czy można "zmienić ustawienia" w module ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.