Skocz do zawartości

derbi senda - problemy


grebur
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

kazdy mi mowil ze pol syntetyk, to wkoncu syntetyk czy pol ?

 

a tak wogole to teraz wlasnie troche nad tym myslalem i to jest troche dziwne ze mialby sie zacierac ... dzien przed wjechaniem w dziure bylem na wyprawie z kumplami 20 km od chaty ,chodzil jak zegarek ja na czele odstawialem wszystkie skutery ,jadac do kumpla tez chodzil swietnie ,czemu niby wjezdzajac na dziure mialby sie zatrzec ? ... od wtedy kiedy mi zgasł na tych dziurach dopiero to sie dzialo ... wg. mnie poluzowala sie zembatka i srubki w gazniku , moze dostaje mniej paliwa i dlatego przymula ... ale itak wymienie ten olej ... co wy na to?

hahahaaha jak chodzi ci o zduny to był tylko 1 skuter :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: a mnie raczej nie odstawiałeś:icon_mrgreen: :icon_twisted:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za słówka mnie niebierz a tak wogole to co piszesz to offtopic wiec lepiej tak nierob jesli chcesz pożyc na tyym forum ;]

 

dzis wymienilem olej

wylalem ten stary z zbiornika i wezyka , zbiornik opłukałem wodą , chwilke stał zeby wysechł i wlalem nowy olej i ja mam taki dziwny wezyk dwu czesciowy ze w polowie sie wklada sie mniejszy wezyk do wiekszego i zauwazylem ze werzyk kiedy wchodzi do silnika ma "pod górke"

przejechalem sie kawałek i zauwazylem ze kapie mi olej z wezyka ...

motor moze niedostawac oleju przez to ze wezyk ma "pod górke" ?

i co mam zrobic z tym podwujnym laczeniem ,to chyba niejest seryjne ...

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej seryjne, tam u mnie np. przy tuym łączeniu jest filterek wyłapujące syfy z oleju jakby się takie zdażyły. To że ma podgórkę to nic, bo po pierwsze pompka go pompuje, a po drugie poziom oleju w zborrniku jest wyżej niż te wężyki, tak więc z tym nie powinno być problemu. Cieknie ci moze dlatego ze tam były takie zabvezpieczenia ściskające weżyki tymsamy uszczelniając je, tak jak jest umniebez nich może poprostu słabo się trzymają na łączeniach i ewfekty takie są.

 

Pzd.

 

P.S. Co CI dało mycie tego zbiornika wodą przecież olej sięnie rozpuszcza we wodzie, nestępnym razem może użyj bezyny abo co :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do kwestii wieku.. mam 17 lat motor posiadam od 4 lat i w tym czasie zrobilem : MBX , Komar MR231 i MR232 , CZ 175 , simka i teraz jestem ,,etatowym mechanikiem" kumpli. do tego jestem w klasie mat-inf z rozszezona fizyka. Roboty mam kupe ale daje rady. wiek nie ma nic do rzeczy , jezeli sie tym nie interesujesz to nie bedziesz tego wiedzial.

 

 

zaczal bym od pomiaru kompresji , potem wyczyscil gaznik , sprawdzil elektryke , jezeli nie dasz rady to daj do mechanika bo senda to nie jest komar;P

pozdrawiam:) :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma sensu myć zbiornika od dozownika a już tymbardziej wodą.........to nie samochód że zmieszanie 2 oleji smarujących (syntetyk z mineralką ) wywoła katastrofe .........jak ci sie zmiesza te 20-100ml oleju ze ścianek z nowym co wlałeś to nic mu nie będzie......

 

po 2 dozwonik tłoczy olej do silnika więc może być pod górke

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co mam zrobic zeby niekapało paliwo ? albo to był cien ,albo w polowie wezyka jest nowy ladny olej a w drugiej jakis czarny syf ... moze to blokuje dopływ oleju ? wezyk jest pelen oleju tak powinno byc ?

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co mam zrobic zeby niekapało paliwo ? albo to był cien ,albo w polowie wezyka jest nowy ladny olej a w drugiej jakis czarny syf ... moze to blokuje dopływ oleju ? wezyk jest pelen oleju tak powinno byc ?

 

 

Odłącz dozownik lej olej mieszając go w bez pośrednio w kanistrze[ ja mam tak mam przy 80 pewniejsze i zalecane w sendach-r ] i sprawdź układ chłodniczy czy jest obieg ja nie miałem moto miało identyczne objawy jak Twój Kosztowało mnie to 600zeta :| ewentualnie mógł sie poluzować ten wężyk ciśnieniowy przy gaźniku i moto sie nie chce sie wtedy wogule wkręcać na max obroty O_o jak tak miałem u siebie w 21mm ... pZdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stas jak sie dba o wszystko tak jak trzeba to nie ma co odcinać dozownika bo jest o wiele praktyczniejszy niż bablanie się z olejem i paliwem na stacji. To że go odłączyłeś to właśnie świadczy o tym jak szybko się poddałeś. Oczywiście jak nie bedzie wszystko szczelne to będzie chodzić nieprawidłowo, ale jak ładnie sobie na to uważasz to gwrarantuje że nie ma z tym problemów.

Pzd. :icon_mrgreen:

Edytowane przez tomasz90skomra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

załozylem takie prowizoryczne zaciski kiepskej jakosci troszke pordzewiałe poniewaz jak przychodze ze szkoly to juz wszystkie sklepy pozamykane ,jutro kupie dwa nowe i zobaczymy ,jak narazie po zalozeniu tych zaciskow olej prawie niekapie ,moze ze 2 kropelki na godzine

 

ale zauwazylem cos innego , gaznik mam mokry od bezyny, od czego to moze byc ?

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...