Olsen Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Jest to chyba mało popularny silniczek w Polsce.Malo popularny, bo w Polsce nie docenia sie klasy pojemnosciowej 400 ccm. A szkoda. Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 W klasie 400 w Polsce popularny jest ( z tego typu) bandit 400 i cb1. Z tego co się orientuję to z częściami wiekszego problemu nie ma. A fazerki 400.....no tu jest lipa... Ze dwa razy na allegro sie spotkałem.A z całej gamy fazera były 150, 250, 400, 500, 600, 750 i 1000Tylko ze 750 Fazer to seria FZX, ktora z seria FZS nie ma zupelnie nic wspolnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Tylko ze 750 Fazer to seria FZX, ktora z seria FZS nie ma zupelnie nic wspolnego. To jest FZR 750 .A to FZX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Malo popularny, bo w Polsce nie docenia sie klasy pojemnosciowej 400 ccm. A szkoda. Ja doceniam :buttrock: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Tu w Polsce generalnie panuje przekonanie zeby jak najszybciej wsiadac na jak najwieksze moto. Co kraj to obyczaj, taka tendencja i trudno jej nie zauważać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny69 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Tu w Polsce generalnie panuje przekonanie zeby jak najszybciej wsiadac na jak najwieksze moto. Co kraj to obyczaj, taka tendencja i trudno jej nie zauważać. Tym bardziej dziwi,że zamiast polecić CB-1, poleca sie GS 500. Te cztery gary mają naprawdę fajnego kopa o czym nie każdy wie :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Ja smigam B4 i jak narazie nie narzekam. Wiadomo ze nie jest to jakiś potwór, ale do swobodnej jazdy z lekkim zacięciem sportowym.....wystarczy;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.