TIJO Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 http://w1.bikepics.com/pics/2006/09/27/bik...688962-full.jpghttp://www.bikepics.com/pictures/688961/ :notworthy: :icon_eek:http://w1.bikepics.com/pics/2006/09/27/bik...688957-full.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturcr80 Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Było zacnie xD Teraz czas zmienic sprzęta na jakiegos 4T 250-wr250/yzf 250 itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Fajne foty :eek: czas zmienic sprzęta na jakiegos 4T 250-wr250/yzf 250125 2T forever :wink: Paweł Nowicki przesiadł sie teraz z SXF'a na SX'a i kręci dobre czasy, ponadto ten dźwięk 2T na wysokich obrotach daje dodatkowego kopa :icon_mrgreen: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Ja znalazłem jedno swoje zdjęcie z Mirocina w necie, też przejazd przez błoto :icon_mrgreen: http://www.bikepics.com/pictures/689648/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rg166 Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 (edytowane) arturcr80-powiem ci jedno-opanuj najpierw dobrze te 80ccm. Wystarczy popatrzec na klasyfikacje z zawodow, pierwszy byl koles na 125 2T, drugi na 80 2T, a dopiero potem były dwa 4T( W tym ja :icon_twisted:). Najpierw umiejętności, później kombinujmy ze sprzętem. Mam znajomego jezdzacego na 125 co na okrazeniu we Wschowie traci ponad minute do kolesi jezdzacych dopiero pierwszy zezon, a juz chce cwaniaczek sie na 450 przesiadac :icon_exclaim:pozdr. Edytowane 28 Września 2006 przez rg166 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 (edytowane) No ja połowicznie zgadzam sie z kolegą rg166. Jeżeli miałby aspiracje na MP to faktycznie musiałby swoją 80 objeżdzać średnio-zaawanswoanych raiderów na 125 2T/250 4T. Jednak jeżeli chce sobie jeździć rekreacyjnie i wyłącznie dla siebie to zmiana pojemności na większą jest uzasadniona i trafna. Edytowane 28 Września 2006 przez Kaze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturcr80 Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 A wiec... Moją cr 80 musze mocno dusić zeby mnie uciągła ,brakuje mi mocy a nie mam kasy zeby co 2 tygdnie tłok zmieniac i remontowac często przy takiej jezdzie jak na torze .Ale jezeli chodzi o koszty dałoby sie jeszcze przeżyc .Ten motor jest już dla mnie za mały ;/ .Bardzo często latam w terenie- piach konkretny ,błoto i las , drogi nad odrą(piękna sprawa jak jest wysoki stan wody :icon_twisted: a moja honda ostro dostaje po dupie przez to . Na najbliższy tor mam ok. :mirocin 35km ,książ 25 ,świebodzin 40 ,wschowa 40 ,głogów 50 .Nie jest to duzo a niemam transportu zeby co tydzien chociaz latac na trening .Wiec 4t jest chyba najlepszym rozwiązaniem .CO jakis czas tor sie odwiedzi i tez bedzie git na takim sprzecie a jak zawody to juz raczej typu crosscountry i enduro .JAk w MP to raczej rajdy enduro :icon_exclaim:... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 (edytowane) No ja połowicznie zgadzam sie z kolegą rg166. Jeżeli miałby aspiracje na MP to faktycznie musiałby swoją 80 objeżdzać średnio-zaawanswoanych raiderów na 125 2T/250 4T. Jednak jeżeli chce sobie jeździć rekreacyjnie i wyłącznie dla siebie to zmiana pojemności na większą jest uzasadniona i trafna.Podstawowa zasada, wiesz co jest lepsze od dużej pojemnosci?WIĘKSZA POJEMNOŚĆ! :icon_twisted: (IMO of course),może nie zawsze to się sprawdza ale jest coś takiego jak głód mocy, ja niestety mam takowy co sezon... Edytowane 28 Września 2006 przez Enduras Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Dla Artura CR80 jest za mała, to było widać nawet po tym jak na niej siedział, i wybór 250 4T jest jak najbardziej słuszny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rg166 Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Chciałbym jedynie zauważyć, że utrzymanie 4T jest dużo bardziej kosztowne niż 80ccm. Widzę to po sobie:)Ale kończmy ten temat, bo to w końcu brudne fotki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 dokladnie zmieniaj moto bo jest dla Ciebie za male. Pozatym 125cm3 2t daje duzo wieksze mozliwosci i w wielu warunkach sprawdzi sie duzo lepiej od 80cm3 ( glownie chodzi o rozmiar kol ) . Chciałbym jedynie zauważyć, że utrzymanie 4T jest dużo bardziej kosztowne niż 80ccm. Widzę to po sobie:)Ale kończmy ten temat, bo to w końcu brudne fotki:) no tez tak sadze natomiast 125cm3 2t napewno wyjdzie taniej od 80cm3 :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Znalazlem jedną moją fotke z Mirocina :] http://www.xeo.yoyo.pl/images/photoalbum/2...o%20311-069.jpg A to znalazlem na motox.com.pl http://www.motox.pl/images/stories/zawodni...4875_biniol.jpg :icon_biggrin: :rolleyes: :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 1 Października 2006 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Kurcze, ale dziś była jazda. Wytyczaliśmy nowy tor do wyścigów trawiastych nad Wartą koło Obornik - dwie proste, dwa lewe zakręty, prędkość na prostej ok. 130 km/h. Bardzo szybka zabawa! Na deser mogliśmy pojeździć Jawą 500 znanego zawodnika Mariana Sobczaka. 61 KM, 500 ccm, singiel chłodzony powietrzem, czterosuw. Prędkość pod 150 km/h na prostej. Zero amortyzacji, można wylecieć na dziurze z siodła. Hamulców brak. Oczywiście zasilanie metanolem, smarowanie tylko Castrolem :) Zdjęcia: http://img521.imageshack.us/img521/2856/natrawie09rs5.jpghttp://img444.imageshack.us/img444/8576/natrawie70ut4.jpghttp://img444.imageshack.us/img444/3270/natrawie43pt7.jpg A to ja na żużlówcehttp://img513.imageshack.us/img513/2632/natrawie62au9.jpghttp://img513.imageshack.us/img513/7337/natrawie64kh3.jpghttp://img513.imageshack.us/img513/5562/natrawie67mm1.jpghttp://img513.imageshack.us/img513/223/natrawie68zf3.jpg :bigrazz: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 no tez tak sadze natomiast 125cm3 2t napewno wyjdzie taniej od 80cm3 :icon_mrgreen:125 wyjdzie taniej niż 80ccm?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 125 wyjdzie taniej niż 80ccm??tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.