Skocz do zawartości

kaśka nie chce jechać


Pavello
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

prosze o porade co moze byc z moja Kaśką ze nie chce jechac

zaplon ustawilem jest ok ( iskra super )

gazniki ustawione niezle tzn. wolne sa , wkreca sie w miare dobrze ale

to wszystko pieknie w garazu

wyjechalem sprawdzic i dupa

nie chce iść jakby cos motor trzymalo mam wrazenie ze cos go blokuje

ale za cholere nie wiem co jest

walcze juz tak z moja kataryna kilka dni i juz

wczoraj zalozylem zregenerowanz pradnice bo poprzednio swiecila mi sie na wysokich obrotach

kontr. ladowania i teraz jest ok. ale nie chce normalnie jezdzic

Prosze o pomoc co to moze byc bo nie mam juz pomyslow a stopień wkur......nia mam chyba 10

Pozdrawiam i czekam na wasze sugestie .

Paweł ;) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio miałem podobnie coś nie chciała jechać Kasieńka, kombinowałem z zapłonem, szukałem i szukałem.

No i znalazłem, na jednym cylindrze pomiędzy redukcją a gaźnikiem( mam K68) łapała fałszywe powietrze, wymiana cienkiej uszczelki na trochę grubszą pomogło.

Sprawdź może akurat to to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

prosze o porade co moze byc z moja Kaśką ze nie chce jechac

zaplon ustawilem jest ok ( iskra super )

gazniki ustawione niezle tzn. wolne sa , wkreca sie w miare dobrze ale

to wszystko pieknie w garazu

wyjechalem sprawdzic i dupa

nie chce iść jakby cos motor trzymalo mam wrazenie ze cos go blokuje

ale za cholere nie wiem co jest

walcze juz tak z moja kataryna kilka dni i juz

wczoraj zalozylem zregenerowanz pradnice bo poprzednio swiecila mi sie na wysokich obrotach

kontr. ladowania i teraz jest ok. ale nie chce normalnie jezdzic

Prosze o pomoc co to moze byc bo nie mam juz pomyslow a stopień wkur......nia mam chyba 10

Pozdrawiam i czekam na wasze sugestie .

Paweł ;) ;)

Chyba najlepszy będzie Wellbutrin xD

Coś ja trzyma ? Nie zapierasz się za silono nogami? Może coś konkretnego? Np "sprawdziłem koła obracają sie swobodnie zarówno bez obciążenia jak i z nim"."Poluzowałem hamulce" " Pali ma dwa cylindry co stwierdziłem tak i tak" "zapiąłem kosz boczny i wtedy.." " Stało się to po tym jak grzebałem przy gaźnikach nie mając o tym bladego pojęcia" "założyłem nowe gaźniki i stare uszczelki pod nie" itd itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze za bardzo podciągnąłes sprzegło(linkę sprzęgła)? Prince ma rację to może byc to co wymienił i jeszcze trochę innych powodow. Co regulowłes lub zmieniałes? Jakie są objawy?

 

Moze za bardzo podciągnąłes sprzegło(linkę sprzęgła)? Prince ma rację to może byc to co wymienił i jeszcze trochę innych powodow. Co regulowałes lub zmieniałes? Jakie są objawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Prosze o pomoc co to moze byc bo nie mam juz pomyslow a stopień wkur......nia mam chyba 10

Pozdrawiam i czekam na wasze sugestie .

Paweł :icon_eek: :icon_eek:

 

Kaska najlepiej jezdzi na holu - ma najmniejsze spalanie :cool:

Tak powazniej. Probujesz jechac na opoznionym zaplonie czy przyspieszonym? Sprawdz czy jak ruszasz dzwignia przyspieszenia zaplonu to czy porusza Ci sie aparat zaplonowy. Moze byc zapieczona linka albo za mocno dociagniety aparat zaplonowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaska najlepiej jezdzi na holu - ma najmniejsze spalanie ;)

Tak powazniej. Probujesz jechac na opoznionym zaplonie czy przyspieszonym? Sprawdz czy jak ruszasz dzwignia przyspieszenia zaplonu to czy porusza Ci sie aparat zaplonowy. Moze byc zapieczona linka albo za mocno dociagniety aparat zaplonowy.

Ponadto powodem może być za uboga mieszanka np. w wyniku obniżenia poziomu paliwa, zatkania dysz itp. lub też za bogata (objawy podobne tylko swiece zakopcone). Motorek będzie chodził na luzie ale powera nie znajdziesz ani trochę. A jeśli silnik wkręca się bezproblemowo to trzeba szukać w transmisji: ślizgające się sprzęgło, zablokowane hamulce i plamy na słońcu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

dzieki za porade ale juz wiem dlaczego moja " kaśka" nie ma ochoty jezdzic

nie pomoga żadne regulacje

Silnik jest " kaput " zmierzylem ze znajomym mechanikiem i jest tak

lewy gar 4,5 atm

prawy gar 4,0 atm nawet na goracych pracujacych cylindrach

robie remont i to porzadnie

ulepszone cylindry , dobre pierscienie, zawory ,lożyska itp

nie chce prowizorki

czeka mnie duzo pracy ale licze na dobry efekt koncowy

tak zamęczylem silnik na pseudoregulacjach w garazu ( przegrzalem motor)

pozdrawiam Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

dzieki za porade ale juz wiem dlaczego moja " kaśka" nie ma ochoty jezdzic

nie pomoga żadne regulacje

Silnik jest " kaput " zmierzylem ze znajomym mechanikiem i jest tak

lewy gar 4,5 atm

prawy gar 4,0 atm nawet na goracych pracujacych cylindrach

robie remont i to porzadnie

ulepszone cylindry , dobre pierscienie, zawory ,lożyska itp

nie chce prowizorki

czeka mnie duzo pracy ale licze na dobry efekt koncowy

tak zamęczylem silnik na pseudoregulacjach w garazu ( przegrzalem motor)

pozdrawiam Paweł

Bardzo słusznie podejście :icon_evil: . Trzymam kciuki. Pisz jak przebiega remont i zamieś foty maszyny . Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...