nec82 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Witam.Mam mały problem chcę sciągnąc kolo magnesowe w swoim motocyklu,tylko niewiem jak odkręcic śrubę na klucz 14 co jest na kole magnesowym???Jak może mi ktoś pomóc to bardzo prosze,chodzi mi jaki gwint ma ta sruba lewy czy prawy???Dzięki wszystkim i pozdrawiam Grzegorz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Witam.Mam mały problem chcę sciągnąc kolo magnesowe w swoim motocyklu,tylko niewiem jak odkręcic śrubę na klucz 14 co jest na kole magnesowym???Jak może mi ktoś pomóc to bardzo prosze,chodzi mi jaki gwint ma ta sruba lewy czy prawy???Dzięki wszystkim i pozdrawiam Grzegorz O ile pamiętam normalny, czyli odkręcasz przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. Zwracam uwagę, że samo wykręcenie tej śruby nie umożliwi zdjęcia koła magnesowego, poczytaj tu: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=68323&hl= -- pzdryahoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 gwint na kole magnesowym jest lewy ,wiec odkrecasz go zgodnie z kierunkiem ruchow zegara,na 100%,jenak zeby zdjac kolo potrzebny jest jeszcze sciagacz,jest to zwykla sruba,ale wymiarow gwintu nie pamietam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st@f Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Ja uzylem szpilki od mocowania kola jezdnego od jakiejs cezarowki chyba stara albo jelcza (kuplem nowa z sklepu jakiegos motoryzacyjnego) pasowalo idealnie ( choc zdejowalem nie w GPZ tylko w Hondzie CBX 550) ale mozliwe ze tą sama sruba da sie to zdjąc,pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Po tych kilku sprzecznych poradach radzę zaopatrzyć się w książkę serwisową a dopiero po lekturze zabrać się za zdejmowanie dosyć drogiej i trudnej do zdobycia części silnika.Jeżeli sam nie jesteś w stanie odróżnić łba śruby lewozwojnej od prawozwojnej to raczej dobrze nie wróży Twojemu silnikowi.Etap pierwsze Manual BookEtap drugi studiowanie poszczególnych obrazkówEtap trzeci pytanie na 4um jak czegoś nie rozumiesz Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Jeżeli sam nie jesteś w stanie odróżnić łba śruby lewozwojnej od prawozwojnej to raczej dobrze nie wróży ...........Etap trzeci pytanie na 4um jak czegoś nie rozumieszSory Piotrze może to lamerskie pytanie ale jakoś nigdy nie myślałem że lewa i prawa śruba ma inny łeb . jakoś nigdy nie miałem jakiejś super potrzeby żeby je odróżnić . ja przeskakuje do etapu trzeciego :icon_question: i pytam bo nie wiem - czym sie różni i jak odróżnić po łbie lewą i prawa śrubę ?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ODYS Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 najczęściej śruby i nakrętki z tzw lewym gwintem mają nacięcia w połowie wysokosci nakrętki lub łba na krawedziach wielokąta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Albo na łbie śruby lewozwojnej jest nabita jej twardość i dodatkowo pierścień na 3/4 okręgu u połowie cyferek. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 wracając do pytania głównego : śruba trzymająca koło magnesowe w gpz 500 ma NA PEWNO lewy gwint.Jeśli zaś chodzi o ściągacz do koła , to jak już ktoś wyżej napisał - wystarczy dopasować śrubę o identycznym gwincie i koło zejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 ps. KILER to nie było lamerskie pytanie a raczej uzupełnienie wiadomości z dziedziny ślusarstwa tak bardzo potrzebnej podczas napraw silników. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 (edytowane) gwint na kole magnesowym jest lewy ,wiec odkrecasz go zgodnie z kierunkiem ruchow zegara,na 100% Racja, popieprzyłem. Odkręcamy zgodnie z ruchem wskazówek. -- pzdryahoo Edytowane 22 Stycznia 2008 przez yahoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.