Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

a nie mowilem ze duzy moze wiecej?

A co może juz wkrótce się dowiem :icon_twisted:

Skoro Nasz wątek się rozwija poddam pod dyskusje temat tuningu Banditów.Wiadomo ,że sposobów modyfikacji i przeróbek jest masa ale w tym przypadku chodzi o doświadczenia kolegów z 4rum.Podzielmy się swoimi uwagami i wiadomościami w tej materii.Niektórzy powiedzą ,że Bandity są tak doskonałe ,że nie trzeba ich ulepszać :clap: ale może są i tacy co twierdzą iż jazda na zmodyfikowanym sprzęcie a co za tym idzie jedynym w swoim rodzaju jest bardziej ekscytująca.A może też sam fakt posiadania tuningowanego Bandity jest godnym obwieszczenia faktem.

Ciekawe co sądzicie na ten temat. :buttrock:

Pozdrawiam :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro Nasz wątek się rozwija poddam pod dyskusje temat tuningu Banditów.Wiadomo ,że sposobów modyfikacji i przeróbek jest masa ale w tym przypadku chodzi o doświadczenia kolegów z 4rum.

Bardzo dużo znaczy zmiana wydechu w dużym B. na akcesoryjny. Poprawia się wszystko :clap:

 

Z montażem filtra powietrza K&N miałem więcej problemów z dostrojeniem niż pożytku, nie będę go za wszelką siłę polecać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo się cieszę że powstał taki wątek na 4um i z miłą chęcią sie wpisuje: B6 '95 oczywiście N i oczywiście czerwony! I odrazu mam pytanie czy nie macie problemów z krzywieniem się kluczyka, mój lubi się "wykręcać", jak by był z aluminium, w zamku od schowka i przy odkręcaniu wlewu paliwa, zawsze musze się z tym cackać żeby go nie udubić...?

Edytowane przez micza 125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dużo znaczy zmiana wydechu w dużym B. na akcesoryjny. Poprawia się wszystko

Hmm no zobaczymy.Ja wymieniłem w swojej 600 i oprócz sałndu :banghead: nie odnotowałem zauważalnej zmiany/poprawy osiągów.

 

Co do filtrów K&N to słyszałem o takiej opinii ale tylko wtedy jak wymianie poddano sam filtr.Dokładając do tego zestaw dysz DynoJet oraz wspomniany wcześniej tłumik a najlepiej cały układ wydechowy otrzymamy pożądany efekt.Na pewno super rozwiązaniem byłoby do tych modyfikacji dołączyć jeszcze układ dolotowy :banghead:

Obawiam się jednak czy takie przeróbki nie wpłyną negatywnie na trwałość silnika.Wzrost zużycia paliwa jest murowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro Nasz wątek się rozwija poddam pod dyskusje temat tuningu Banditów.Wiadomo ,że sposobów modyfikacji i przeróbek jest masa ale w tym przypadku chodzi o doświadczenia kolegów z 4rum.Podzielmy się swoimi uwagami i wiadomościami w tej materii.Niektórzy powiedzą ,że Bandity są tak doskonałe ,że nie trzeba ich ulepszać :banghead: ale może są i tacy co twierdzą iż jazda na zmodyfikowanym sprzęcie a co za tym idzie jedynym w swoim rodzaju jest bardziej ekscytująca.A może też sam fakt posiadania tuningowanego Bandity jest godnym obwieszczenia faktem.

Ciekawe co sądzicie na ten temat. :cool:

Pozdrawiam :banghead:

 

Są tanie i sprawdzone metody tunningu, polecam cofnięcie zapłonu . Można cofnąć od 3 do 5 stopni po przez cofnięcie czujnika położenia ( po prawej stronie, mały dekielek ) . Czujnik jest na blaszce, blaszka przymocowana na 3 śrubach , należy rozwiercić otworki blaszki tak aby blaszka mogła się cofnąć o np. 5mm w stronę przeciwną do wskazówek zegara. Jakie efekty ? Ano takie że odczuwalnie wzrasta moc w rejestrze średnich obrotów, a jak wiadomo mocy w średnich obrotach B12 nie brakuje to co będzie po tym !! Sprawdzcie sami

 

Można to zastosować we wszystkich Banditach , gsx-ach i gsxr-ach z powodzeniem.

 

Jedno zastrzeżenie należy słuchać silnika. po przesunięciu, jeśli się przesadzi występują stuki- to znaczy że przesadziliśmy i trzeba troszke wrócić...

Edytowane przez ANGLIK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka

wcześniej jeździłem na Kawasaki ER5 (50KM). na wiosnę muszę coś kupić. chcę Bandita 600S ale jeszcze na nim nie jeździłem. domyślam się że będzie podobnie tylko nieco szybciej. i pytanie do was czy dużo szybciej czy tylko ciut. może powinienem sie rozejrzeć za czymś większym ok. 800cm3 (mam za sobą przeszkolenie w PROMOTORZE i przejechałem 5000km??? i pytanie do tych co mają bandity z cyfrowymi licznikami- polecacie to czy szukać starszego modelu z klasyczną wskazówką?

 

>>>------->

Edytowane przez ruso
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilkadziesiąt minut temu, litrowy VVTi przyciągnął zza Odry kolejnego rasowego Bandita :buttrock: Zresztą niech nabywca sam się pochwali :)

 

 

 

I stalo sie... miala byc xj, badz katana a jednak mym uczuciem zawladnela dzieki silnej woli mojego przyjaciela suzuki gsf 600 s... w tym momencie bezposrednio po kupnie moglbym pisac rymy lepsze niz kochanowski a mickiewicz tez by sie przy mnie chowal bo przepelnia mnie euforia i moje slowotworstwo w tym momenice nie zna granic :))) ale oszczedze wam tego a mam nadzieje ze bede mogl sie podzielic w przyszlosci wrazeniami i przydatnymi doswiadczeniami na temat bandita 600 s-ki z 2000 r.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy powiedzą ,że Bandity są tak doskonałe ,że nie trzeba ich ulepszać ;) ale może są i tacy co twierdzą iż jazda na zmodyfikowanym sprzęcie a co za tym idzie jedynym w swoim rodzaju jest bardziej ekscytująca.

Ja mam w zasadzie wszystko oryginalne w Bandicie, ale parę rzeczy można by IMHO zmienić:

1) przednie kierunkowskazy można by zastąpić akcesoryjnymi wkomponowanymi w owiewkę i niewystającymi poza jej obrys (oryginalne udało mi się już dwa razy urwać podczas przeciskania się w korku);

2) na pewno przydałby się amortyzator skrętu (po puszczeniu kierownicy potrafi wpaść w lekkie shimmy, które znika jak ręką odjął po wymianie opon na nowe, ale najdalej po przejechaniu 5000 km mamy "powtórkę z rozrywki");

3) oryginalny (tzn. akcesoryjny, ale od Suzuki) stelaż pod kufer centralny to nieporozumienie - strasznie się gnie (już dwa razy wzmacniałem dodatkowymi wspornikami).

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2) na pewno przydałby się amortyzator skrętu (po puszczeniu kierownicy potrafi wpaść w lekkie shimmy, które znika jak ręką odjął po wymianie opon na nowe, ale najdalej po przejechaniu 5000 km mamy "powtórkę z rozrywki");

I nic innego nie pomaga??

BTW na jakich oponkach jeździsz skoro po 5tys już są nie halo.

3) oryginalny (tzn. akcesoryjny, ale od Suzuki) stelaż pod kufer centralny to nieporozumienie - strasznie się gnie (już dwa razy wzmacniałem dodatkowymi wspornikami).

Ja mam jeszcze z B600 wingracka Kappy.Zastanawiam się czy go montować czy sprzedać i kupić tylko stelaż pod top'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich ;]

jestem chyba jedynym na tym forum ktory obecnie posiada bandita 400 :icon_biggrin: jestem z niego w pelni zadowolony i jesli kiedys milabym kupywac jakis motocykl turystyczno sportowy to bedzie nim tylko BANDIT !! ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich ;]

jestem chyba jedynym na tym forum ktory obecnie posiada bandita 400 :biggrin: jestem z niego w pelni zadowolony i jesli kiedys milabym kupywac jakis motocykl turystyczno sportowy to bedzie nim tylko BANDIT !! ;]

 

A ja tak sobie myślę że jeszcze Haya jest fajna :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...