kacper1r6 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Ja w swoim miałem wymienioną szybę na wyższą .... mam 194 cm i jakoś dało rade, strasznie lepiej nie było ale lepiej. Śmigam w szczękowcu, zawsze głośno jest, więc używam zatyczek do uszu :bigrazz: czyli motocykl dla wielkich ludzi:) moze jeszcze ktos sie podzieli spostrzezeniami zebym na prozno nie ladowal zielonych w ta szybe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fucus88 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 witam dołączam do grona posiadaczy suzuki bandit kolor srebrny rok 2003 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acer1 Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 dzis pierwszy raz mialem okazje nawinac wiecej kilometrow na B1250 no i w sumie fajny sprzet. Pare razy ostrzej odkrecilem i zrozumialem dlaczego w testach redaktorzy pisali ze silnik dominuje przy ocenie tego moto, rewelacyjnie wychodzi "z dolu". Na nowych oponach latwe manewrowanie. Guma z gazu na 1 nadspodziewanie latwo. Zeby nie bylo za kolorowo to strumien powietrza odchylany przez oryginalna szybe wali bez pardonu prosto w pysk! Mysli nie moge zebrac przed tan halas w kasku. Moze przerabial ktos temat z wymiana szyby na akcesoryjna? mam 190 cm i wydaje mi sie ze nie wystarczy inaczej wyprofilowana ale bedzie potzrbna turystyczzna z deflektorem bo planuje pojezdzic troche po naszym pieknym kraju. Wiem ze to wyglada jak k*pa i nie potzrbuje opini na temat dizajnu, ale moze ktos wie czy warto, czy mozna liczyc na wzgledna cisze i czy nie powstaja jakes turbulencje/wezykowanie przy wyzszych predkosciach? pzdr Cześć mam Bandita 1200 S zmieniłem szybe na turystyczną zrobiłem na niej około 3000 km. Mam 182cm wzrostu na głowie szczękowiec NOLAN 103 Co do głośności tak samo. ale nie wieje mi przynajmniej w klatę mniej much na kurtce. od 180 wzwyż gorsze prowadzenie ponad 200 do kitu każdy podmuszek rzuca motorem , ale to były krótkie próby, jeśli myślisz o turystyce warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Witam, przywitac chcialem sie ladnie :) Ostatniego bandita mialem z 3 lata temu i teraz znow wsiadlem na ten piekny motocykl :) - godzine temu przywiozlem do domu 1200 N K1 - puki co czuje respect do niego :) Czeka mnie czyszczenie gaznikow i wymiana swiec bo na obrotach do 1500 strzela w gazniki - sie zrobi i mam nadzieje ,ze w zdrowiu objezdze z 2 sezony :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YaroZS Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Witam, przywitac chcialem sie ladnie :) Ostatniego bandita mialem z 3 lata temu i teraz znow wsiadlem na ten piekny motocykl :) - godzine temu przywiozlem do domu 1200 N K1 - puki co czuje respect do niego :) Czeka mnie czyszczenie gaznikow i wymiana swiec bo na obrotach do 1500 strzela w gazniki - sie zrobi i mam nadzieje ,ze w zdrowiu objezdze z 2 sezony :) :clap: :clap: Gratulacje!!!! Jak będę jechał do teściów to oblukam byka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Czołem Panowie, temat jest w miarę aktywny, a mi zależy na szybkiej odpowiedzi, więc tu sie podziele problemem. Otóż mam problem przy b12, rok 2003 -> zalewa się, ale po czasie. Najpierw odpalam i wkręca się odpowiednio przy ssaniu, chodzi kilka chwil, powiedzmy minute - dwie i klęka. Świece zalane i brak pomysłu na dalsze kroki. Gaźniki wyczyszczone i gotowe do zainstalowania dzisiaj. Jeśli to nie byłoby to, to co? Prosze o pomoc. pozdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fucus88 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 w jakiej pozycji masz kranik bo powinien byc na ON Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 był na RES na stoprocent - sprawdzałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruthi7 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Wiec moze dlatego? Ile masz paliwa? Jak robiles gazniki to ustawiales dawke paliwa czy tylko synchro mieszanki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Podawanie paliwa podciśnieniowe. Możliwe uszkodzenie uszczelki w kraniku lub membrany. Może się zawieszać iglica. Zapytać jeszcze trzeba kogoś ze speców w dziale mechaniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Panowie, dzięki za podpowiedzi! Pomoże mi ktoś z posiadaczy, co to za przewód i do czego powinien być podłączony? W manualach figuruje jako breather, czyli jakiś odpowietrznik, ale do czego go podpiąć? Fotka tu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louis3 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 wstyd sie przyznac ale nie pamietam rozmiaru nasadki do nakretki tylnej osi w B12 99'', moto oddalone jest kawalek ode mnie i nie mam mozliwosci sprawdzenia, z gory dzieki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nezka Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Panowie, dzięki za podpowiedzi! Pomoże mi ktoś z posiadaczy, co to za przewód i do czego powinien być podłączony? W manualach figuruje jako breather, czyli jakiś odpowietrznik, ale do czego go podpiąć? Fotka tu podepnij do Airboxa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipfer Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Witam! Mam taki problem z swoim bandziorem, że motor łapie shimme jak się pości kierownicę (zaczyna się powyżej 40-50km/h). Opony są nowe i koła wyważone z dokładnością do 2 gram . Główka ramy sprawdzona, tarcze nie trzymają. Pobieżnie oglądał go mechanik i stwierdził, że musi być od kół, ale dziś byłem znów u wulkanizatora i wszystko jest cacy. Wymyśliliśmy lagi. I tutaj moje pytanie co ile wymieniacie olej w lagach ? Motor ma 35tyś przebiegu i w sumie nie wiem kiedy był wymieniany. Drgania kierownicy są dużo większe, kiedy na motorze są dwie osoby, lub jadę z załadowanymi kuframi. Macie może jakieś pomysły ? A może ktoś z kolegów miał cos podobnego w bandicie ? Wszelkie rady, porady i pomysły mile widziane. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Czasami konstrukcja opony nie "lubi" się z geometrią motocykla i po prostu po zmianie opon będzie znacząca poprawa. Bandit po prostu nie będzie dobrze jechał na każdej oponie. Olej w lagach natomiast powinno się wymienić raz na 2-3 lata lub co 15-20tys. km. Wymiana oleju jest łatwa i szybka. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.