Mkuro Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Witam Bandziorów :crossy: Jakiś czas temu szukałem chłodnicy wody do b6.5 K7, lecz bez większych rezultatów. Jednak zajarazny motocyklem na maxa postanowiłem nie czekać na okazje z drugiej ręki, brak funduszy uniemożliwiał kupno nowej(<2000zł) więc zleciłem przeróbkę z b400. Dziś wiem że był to mój błąd :banghead: chłodnica wygląda niemal jak oryginał lecz ma mniej kanalików przepływowych w skutek czego moto niedostatecznie odprowadza ciepło z silnika. Wyjazd w dłuższą trasę, mały kacik , jazda po mieście staje sie uciążliwa gdyż ciągle włącza sie wentylator, czuć spadek mocy i ogromne ciepło buchające z rozgrzanego silnika. Piszę ponieważ : 1. Chcę ostrzec społeczność forum przed takimi przeróbkami. 2. Po raz kolejny szukam używki :D (za wszelkie namiary, kontakty lub sugestie będę bardzo wdzięczny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 witam, mam od niedawna Bandita 600 s z 2000 r. Niestety, mam też z nim pewien problem- jeśli po wyłączeniu silnika choć na parę minut zostaną włączone światła czy zapłon, akumulator nie daje rady, coś tam kręci, ale szybko pada, już 2 razy odpaliłem "na pych", ale zastanawiam się czy : 1. Kupić prostownik, jeśli tak, to jaki ? 2. Kupić nowy akumulator (zwykły, czy żelowy?) 3. kupić i nowy aku. i prostownik może być inna przyczyna niż padnięty akumulator? Z góry dziękuję za podpowiedzi, pozdrawiam! Nowy Po pierwsze....sprawdzić napięcie ładowania. Jeżeli za niskie to alternator nie ładuje aku i jest dupa. Po drugie...jak sprawdzony regulator napięcia i jest OK to zakupić nowe aku Po trzecie ...zawsze warto jest mieć dobry prostownik Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Żeby łatwo sprawdzić czy akumulator ledwie zipie, zapalić światła na 10 min. i spróbować odpalić motocykl. Mocny akumulator da radę odpalić maszynę. Akumulator kup sobie bezobsługowy. Żelowe są bardzo drogie. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Żeby łatwo sprawdzić czy akumulator ledwie zipie, zapalić światła na 10 min. i spróbować odpalić motocykl. Mocny akumulator da radę odpalić maszynę. Akumulator kup sobie bezobsługowy. Żelowe są bardzo drogie. A tam drogie. Wiadomo nie od dziś że motocykle to zabawki dla bogatych więc koszta się nie liczą......buahahahahaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Witajcie! Ile należy przeznaczyć na bandita 600s z 2002r, a ile ok. na takiego z 2000r. Czy te z 2002r mają tylko zegarek i wyświetlacz poziomu paliwa więcej, niż z 2000r? Wiem, że mogę na allegro popatrzeć, ale tam jest tylko parę sensownych, a nie od kobiet z niemiec, bezwypadkowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 hmmm wyświetlacz poziomu paliwa :icon_rolleyes: ??? Ja mam jako drugie moto do przemieszczania się po mieście bandziorka 600s z 2002 roku ale nie ma tam nic takiego, nie wiem jak w 650 jest. A zegar jest w wyświetlaczu km wraz z trip 1 i trip 2 i całościowym przebiegiem km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Od 2003 roku w obrotomierzu był zegarek i wskaźnik poziomu paliwa. Ponadto czujnik położenia przepustnic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 według googli od 2002r był drugi wyświetlacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Od 2003 roku w obrotomierzu był zegarek i wskaźnik poziomu paliwa. Ponadto czujnik położenia przepustnic. ale to w 650 -ach ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahu Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 ale to w 650 -ach ?? 650 były dopiero od 2005 roku. pzdr! Cytuj KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Tak, jak ktoś napisał - w 600-tkach od 2003. Wiembomam :icon_biggrin: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 aaa to spoko, zwracam honor :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkad Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Ja mam bandita s z 2002 i ma dwa wyświetlacze, z lewej strony przebieg kilometrów, z prawej zegarek i poziom paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olenka76 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 ja też mam z 2002 i wskaźnika poziomu paliwa nie ma :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Ja nie wim ale te dwa wskaźniki to chyba w B12 są a nie w 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.