Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Widzę kowale z Gniezna już są znani w całym kraju :buttrock: :buttrock:

Można by rzec ............. ARTYŚCI i CUDOTWÓRCY :buttrock:

 

Ogłoszenie poprawiłem bo sie w roczniku pierdyknołem: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=475035365 :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej klaudi ,widze ze KTM ci chodzi po glowie ,jak i mnie i chyba mu nie odpuszcze :notworthy: poczekam tylko do nowego roku jak bedzie model R .,a bandita mialem 600 N anno domini '99 sztuka nie do zajezdzenia i wybacza prawie wszystkie bledy ooo alleluja :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Pozwolę się wtrącić trochę do Waszej bandziorowej społeczności z małymi pytaniami.

Jeżdze jak narazie (2 sezony) na Vulcanie 750, ale od przyszłego sezonu chciałbym dosiąść b12, z tym ze mam pewne wątpliwośći. Czytałem gdzieś, że duży bandzior wymaga też dużego jeźdźca. Ja mam 172 cm wzrostu i dlatego chciałbym się Was poradzić czy poradze sobie na takim motocyklu. Nie chcę się porywać na coś z czym mógłbym mieć problemy. W zadadzie Vulcan waży podobnie co bandit, z tym że zdaje sobie sprawę, że to zupełnie inny motocykl. Teoretycznie mógłbym zacząć przygode z tym typem motocykli od czegoś mniejszego, ale planuje jeździć gdzieś dalej z pasażerem i ładunkiem, dlatego nie chce żyłować jakiś małych pojemnośći, tylko mieć komfort z jazdy. Zbierając moje mysli do kupy, chodzi mi o to, że b12 bardzo mi się podoba i chciałbym taki motocykl posiadać z tym że czuje do niego duży respekt i stąd moje obawy i dlatego proszę o Wasze doświadczenia w podobnym problemie. Nie planuje jeździć szybciej niż 160 km/h, a w zasadzie to będę uprawiał turystyke ze stałą prędkością ok 120 km/h, tylko że chce czuć to bezpieczeństwo mocy przy wyprzedzaniu i siły silnika w długich trasach z obciążenie. Ewentualnie jeżeli odradzalibyście mi bandita w takich wymaganiach jak przedstawiłem i z takimi warunkami, to co ewentualnie moglibyscie poradzić alternatywnego.

Będę bardzo wdzięczny za Wasze rady w tym temacie i nie opierdzielajcie za bardzo ze nie przeanalizowałem całego archiwum (trochę się starałem, ale nie wszystkie informacje szczególnie z punktu widzenia użytkowników znalazłem).

 

Dzięki wielkie,

Pozdrawiam,

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale sie ludziska rozpisali :clap: hehehe

Marcinie vel.Ledzmar. Dobrze zrozumiałem Twoje wymagania co do sprzetu. Sprecyzowałes je w jasny ( dla mnie) sposób. Odpowiadam. Bandit 1200 nadaje się do długich i bardzo długich wycieczek. Najlepszym rozwiązaniem bedzie wersja S. Predkości podróżowania, o których wspomniałeś są wystarczające nawet dla B6 ale takiej elastyczności i takiego momentu doświadczysz tylko na B12. Za B12 przemawia ilość akcesoriów i różnego rodzaju gadżetów,które można dokupić. Duża dostępność części zamiennych w kraju i poza granicami. Ze swoim wzrostem dasz rade. Są też fajne siodła dla tych co lubią wygodę po tyłkiem.

Zapakujesz B12 bagażami, dołożysz plecaka a i tak będzie zapierdzielał. Wady. Kiepskie światła. Brak wskazań temp. silnika (można sie obyć). Pożera łańcuch i bierze olej. Generalnie sprzęt jakich mało.

Poza tym już chyba wszystko o tym motocyklu zostało napisane i pokazane. Np. mój Bandzior był w TiWi ( TVN Motocyklicznie).....chwale się :icon_razz:

No i pytaj dalej jakby co :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAŁE UZUPEŁNIENIE

 

Lampa w wersji "S" może i kiepsko świeci (logika - im mniejsze lustro tym słabsze światło - przeważnie, a soczewki są, o ile są, niewiele lepsze) ale moge sie nie znać bo mam wersje "N" i moim zdaniem okrągła lampa swieci zaje..ście.

Co do prędkośći o krórych pisze Ledzmar to wersja "N" nawet bez szyby daje rade - a z akcesoryjną szybą jeżdzi sę całkiem przyjemnie.

Wskażnik temperatury oleju można nabyć - koszt około 100 zł - jest wkręcany w silnik.

B12 z tego co wiem jest jeszcze zabójczy dla tylnej opony o czym chyba zapomniałeś napisać.

If the Bandit 1200 was a film star it would be Chuck Norris!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do prędkośći o krórych pisze Ledzmar to wersja "N" nawet bez szyby daje rade - a z akcesoryjną szybą jeżdzi sę całkiem przyjemnie.

Wcześniej smigałem B6N....ciągła walka z wiatrem

Wskażnik temperatury oleju można nabyć - koszt około 100 zł - jest wkręcany w silnik.

Aż korci żeby go dla zabawy wykręcić. Wskazania na tym bagnecie też dalekei od ideału.

B12 z tego co wiem jest jeszcze zabójczy dla tylnej opony o czym chyba zapomniałeś napisać.

Nie zapomniałem. Zależy na jakich oponkach śmigasz i jaki styl jazdy preferujesz. Dotyczy generalnie wszystkich sprzętów.

Bandzior to wdzięczny sprzęt. Towarzysz podróży :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ledzmar, ja jeżdże B12 i chyba w przyszlym sezonie będę rozważał sprzedaż. Jeśli chodzi o Twój styl jazdy to dokładnie taki ja uprawiam, średnia na poziomie 120-130, prawie nigdy nie przekraczam 180 (kilka razy sie zdarzyło), wyjazdy prawie zawsze z namiotem i tankbagiem. Jeśli chcesz możemy sie ustawić np. w Ujeździe czy Niewiadowie, ew. jesli będzie ładna pogoda to nad zalewem Sulejowskim i sobie wszystko obejrzysz, obsiedzisz i dopytasz. Lampy JUŻ (wyczyścilem odbłysnik + ksenon) mam bardzo dobre, motór zabezpieczony gmolami przez co wywrotki parkingowe (nie takie znowu rzadkie) kończą się tylko śmiechem, oprócz tego lansopług (niedługo daje do malowania bo od tego turystycznienia sie od spodu wytarł lakier) i turystyczna szyba (aktualnie zamontowana sportowa, bo mam dwie :) ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie planuje jeździć szybciej niż 160 km/h, a w zasadzie to będę uprawiał turystyke ze stałą prędkością ok 120 km/h,

 

 

He he już to widzę :biggrin: ...chyba przez pierwsze 3 miesiące.

Pożyjesz-zobaczysz. Nie mów hop...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogromne dzięki za szybki odzew i za wszystkie wskazówki. Spełniły moje oczekiwania i rozwiały wątpliwości:). Na pewno jak będę miał jeszcze coś do zapytania to się odezwę do Was. No i widzę też że mam kompana w pobliskich rejonach i mój nowy motocykl też;). Dzięki za tę propozycję, jeżeli miał bym skorzystać to napewno jakokoś bliżej cieplejszych dni w nowym roku. Jak narazie to i tak cały czas przesiaduje we Wrocławiu. Ale dzięki! Co do tych 160, to wiadomo że tak poglądowe, nie twierdze ze nie przekroczę, tylko pewnie nie za często - tak mi sie wydaje;). Jeszcze raz dzięki!

I pozdrawiam! Szerokości!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B12 z tego co wiem jest jeszcze zabójczy dla tylnej opony o czym chyba zapomniałeś napisać.

Zależy jaka opona, fabryczny Dunlop skończył sie po niecałych 6000 km ale już Diablo Strada zrobiła 16 000 km i bardzo dobrze sie ma ........................ a nie śmigam lajcikowo :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Bandita 600 w wersji S. Zrobiłem nim zaledwie 5tys km ale chcialbym powiedzieć, że moto spelnia moje oczekiwania(turystyka) :) świetna charakterystyka silnika, dobre hamulce i jest wygodny jak dla mnie :) jedynym minusem jest to, ze moja Diablo Strada skończyła się właśnie po 5tys km :/ a nie wydaje mi się, żebym bardzo agresywnie jeździł

p.s. 4,5l rekord spalania(na początu), teraz w granicach 5-5,5 l :)

 

p.s2. potrzebuje kupić gmole do bandita z 97 roku. czy mozna dopasować jakieś inne? po wpisaniu na allegro "pług bandit", kliknięciu w pierwsza aukcję jest widoczny piękny crashpad na zdjeciu. cos takiego bym chcial

Edytowane przez ptasiorr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Bandita 600 w wersji S. Zrobiłem nim zaledwie 5tys km ale chcialbym powiedzieć, że moto spelnia moje oczekiwania(turystyka) :) świetna charakterystyka silnika, dobre hamulce i jest wygodny jak dla mnie :) jedynym minusem jest to, ze moja Diablo Strada skończyła się właśnie po 5tys km :/ a nie wydaje mi się, żebym bardzo agresywnie jeździł

p.s. 4,5l rekord spalania(na początu), teraz w granicach 5-5,5 l :)

 

p.s2. potrzebuje kupić gmole do bandita z 97 roku. czy mozna dopasować jakieś inne? po wpisaniu na allegro "pług bandit", kliknięciu w pierwsza aukcję jest widoczny piękny crashpad na zdjeciu. cos takiego bym chcial

 

Czy to oznacza ze smigasz bez prawka czy wiek w profilu jest nieaktualny? :)

Gmole, pług pod silnik czy crashpady? Jesli szukasz gmoli to mam na sprzedaz lekko uzywane. Kupilem je dla siebie do B6 '01 ale okazuje sie ze powaznie ograniczaja zabawe na torze w Lublinie, przycieram nimi w zlozeniu wiec postanowilem je zdemintowac. Co prawda mam bandziora z 2001 roku ale mozesz sprawdzic na necie czy pasuja i ew sie do mnie odezwac. Mysle ze sie dogadamy. Jesli chcesz podesle zdjecia.

 

p.s. Powiedz mi jak osiagasz 5l na 100 km bandziorem. Mi sie tyle jeszcze nie udalo osiagnac a chcialbym bardzo miec takie wyniki :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na aukcji jest pług ale widać crashpad- i właśnie o niego mi chodziło. PeKaWupodeślij mi zdjęcia i cenę ;) 4,5l udało mi się zrobić na początku obcowania z bandytą, kręciłem go wtedy max 4 tys. obr/min :icon_mrgreen: skoro mi się udało widocznie da się to zrobić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...