Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ja w swoim miałem wymienioną szybę na wyższą .... mam 194 cm i jakoś dało rade, strasznie lepiej nie było ale lepiej. Śmigam w szczękowcu, zawsze głośno jest, więc używam zatyczek do uszu :bigrazz:

 

czyli motocykl dla wielkich ludzi:) moze jeszcze ktos sie podzieli spostrzezeniami zebym na prozno nie ladowal zielonych w ta szybe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis pierwszy raz mialem okazje nawinac wiecej kilometrow na B1250 no i w sumie fajny sprzet. Pare razy ostrzej odkrecilem i zrozumialem dlaczego w testach redaktorzy pisali ze silnik dominuje przy ocenie tego moto, rewelacyjnie wychodzi "z dolu". Na nowych oponach latwe manewrowanie. Guma z gazu na 1 nadspodziewanie latwo. Zeby nie bylo za kolorowo to strumien powietrza odchylany przez oryginalna szybe wali bez pardonu prosto w pysk! Mysli nie moge zebrac przed tan halas w kasku. Moze przerabial ktos temat z wymiana szyby na akcesoryjna? mam 190 cm i wydaje mi sie ze nie wystarczy inaczej wyprofilowana ale bedzie potzrbna turystyczzna z deflektorem bo planuje pojezdzic troche po naszym pieknym kraju. Wiem ze to wyglada jak k*pa i nie potzrbuje opini na temat dizajnu, ale moze ktos wie czy warto, czy mozna liczyc na wzgledna cisze i czy nie powstaja jakes turbulencje/wezykowanie przy wyzszych predkosciach? pzdr

 

Cześć mam Bandita 1200 S zmieniłem szybe na turystyczną zrobiłem na niej około 3000 km.

Mam 182cm wzrostu na głowie szczękowiec NOLAN 103

Co do głośności tak samo. ale nie wieje mi przynajmniej w klatę mniej much na kurtce.

od 180 wzwyż gorsze prowadzenie ponad 200 do kitu każdy podmuszek rzuca motorem , ale to były krótkie próby, jeśli myślisz o turystyce warto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

przywitac chcialem sie ladnie :) Ostatniego bandita mialem z 3 lata temu i teraz znow wsiadlem na ten piekny motocykl :) - godzine temu przywiozlem do domu 1200 N K1 - puki co czuje respect do niego :) Czeka mnie czyszczenie gaznikow i wymiana swiec bo na obrotach do 1500 strzela w gazniki - sie zrobi i mam nadzieje ,ze w zdrowiu objezdze z 2 sezony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

przywitac chcialem sie ladnie :) Ostatniego bandita mialem z 3 lata temu i teraz znow wsiadlem na ten piekny motocykl :) - godzine temu przywiozlem do domu 1200 N K1 - puki co czuje respect do niego :) Czeka mnie czyszczenie gaznikow i wymiana swiec bo na obrotach do 1500 strzela w gazniki - sie zrobi i mam nadzieje ,ze w zdrowiu objezdze z 2 sezony :)

 

 

:clap: :clap: Gratulacje!!!!

Jak będę jechał do teściów to oblukam byka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem Panowie, temat jest w miarę aktywny, a mi zależy na szybkiej odpowiedzi, więc tu sie podziele problemem.

 

Otóż mam problem przy b12, rok 2003 -> zalewa się, ale po czasie. Najpierw odpalam i wkręca się odpowiednio przy ssaniu, chodzi kilka chwil, powiedzmy minute - dwie i klęka. Świece zalane i brak pomysłu na dalsze kroki.

Gaźniki wyczyszczone i gotowe do zainstalowania dzisiaj. Jeśli to nie byłoby to, to co?

Prosze o pomoc.

 

pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam!

 

Mam taki problem z swoim bandziorem, że motor łapie shimme jak się pości kierownicę (zaczyna się powyżej 40-50km/h).

Opony są nowe i koła wyważone z dokładnością do 2 gram . Główka ramy sprawdzona, tarcze nie trzymają. Pobieżnie oglądał go mechanik i stwierdził, że musi być od kół, ale dziś byłem znów u wulkanizatora i wszystko jest cacy.

Wymyśliliśmy lagi. I tutaj moje pytanie co ile wymieniacie olej w lagach ?

Motor ma 35tyś przebiegu i w sumie nie wiem kiedy był wymieniany.

Drgania kierownicy są dużo większe, kiedy na motorze są dwie osoby, lub jadę z załadowanymi kuframi.

Macie może jakieś pomysły ? A może ktoś z kolegów miał cos podobnego w bandicie ?

Wszelkie rady, porady i pomysły mile widziane.

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami konstrukcja opony nie "lubi" się z geometrią motocykla i po prostu po zmianie opon będzie znacząca poprawa.

Bandit po prostu nie będzie dobrze jechał na każdej oponie.

Olej w lagach natomiast powinno się wymienić raz na 2-3 lata lub co 15-20tys. km.

Wymiana oleju jest łatwa i szybka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...