Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam problem.

 

Za cholere nie moge odkrecic koncowki kierownicy w B650 2005. Na jakiej zasadzie one tam siedza i jak sie za to zabrac??? Bo sruba sie kreci kreci, ale nie odkreca do konca :/ nie moge przez to zalozyc ogrzewanych manetek...

pozdrawiam.

Końcówki kierownicy są zamontowane na zasadzie kołka rozporowego, z tym, że elementem rozpieranym jest tulejka gumowa (lub dwie), a ściskane są za pomocą śruby z nakrętką. Popatrz tutaj. Jeśli śruba się kręci i kręci, to prawdopodobnie nakrętka okręca się ze śrubą. Jak sobie z tym poradzić? Najlepiej założyć rekawiczkę z podgumowanym spodem, żeby się dłoń nie ślizgała, złapać za obciążnik i wykręcać go, jednocześnie ciągnąc. Jeśli nie starcza siły można poslużyć się szczypcami, np. morsem, tylko musisz pamiętać zęby zabezpieczyć końcówkę np. grubą szmatą, żeby mors jej nie porysował.

PS: Najlepiej zatrudnij do tej roboty chłopaka.

PS2: Jeśli go nie masz, jak się ociepli mogę wpaść do wrocka i pokazać co i jak :icon_mrgreen:

Edytowane przez Yosarian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hheheh w prawdzie ja mam 60 km do wrocka więc jak śniegi ustąpią pale bandyte i chetnie pomoge :) a tak pozatym to witam towarzystwo jestem Tomek z Namysłowa woj OPOLSKIE jeżdże bandziorem 600 naked z roku 95 jest seryjny poza wydechem remusa stalowymi oplotami, i małymi kierunkiami to link do zdjęć

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suzuki/Bandit,600/43142 pozdrawiam i lewa w góre

Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 --->

Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile zapłaciłeś za oplot i za tą "owiewkę"??

masz 3 przewody na przodzie czy 2??

EDIT: chyba trochę przesadziłeś z tym, że waży na sucho 280kg :) Chyba że ta owiewka taka ciężka ;)

Edytowane przez Goccolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahahahahaha....chłopaki spokojnie bo Wam się procesory poprzegrzewają ;)

Basieńka, ja jestem po zamontowaniu podgrzewanych manetek i niestety uszkodzony został element gumowo metalowy w kierownicy. Właśnie ten który jest zamontowany jako element stały. Tam jest nakrętka wciśnięta w gumową tuleje. Najprawdopodobniej przekręciła się i teraz pupa zbita. Ja to zrobiłem troszke inaczej ale wymagało to zakupienia dodatkowego elementu.

Finał taki ze manetki zamontowałem i ciężarki wkręcone.

 

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) witam towarzystwo jestem Tomek z Namysłowa woj OPOLSKIE jeżdże bandziorem 600 naked z roku 95 jest seryjny poza wydechem remusa stalowymi oplotami, i małymi kierunkiami to link do zdjęć

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suzuki/Bandit,600/43142 pozdrawiam i lewa w góre

 

Czołem!

 

(...) jest seryjny poza wydechem remusa stalowymi oplotami, i małymi kierunkiami to link do zdjęć

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suzuki/Bandit,600/43142 pozdrawiam i lewa w góre

 

W sumie to jeszcze lusterka.

W takim razie już nie jest seryjny, najwyżej może PRAWIE seryjny... :biggrin:

 

Panowie mam problem.

(...)

 

Ja kupę razy wykręcałem ciężarki, choćby po to żeby czasem pomalować jak się zadrapią czy coś...

Nie ma tam żadnej wiedzy tajemnej - nakrętka się opiera o gumę, a jak się obraca tzn. że się słabo opiera. Spróbuj chwycić za ciężarek i odciągnij go na zewnątrz kierownicy tak, żeby się nakrętka mocniej zaparła o gumę i wtedy kręć. Chociaż z drugiej strony, jeśli nakrętka słabo się opiera to nie ściska tej gumy i być może samo bez kręcenia da się wysunąć... tak na mój gust.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Goccolo nie wiem ile waży bandzior bo go nie ważyłem ale coś w dokumentach pisało,być może to masa dopuszczalna czy cos osobiście to motocykl z włoch co widać po stanie karoserii kolanka sie błyszczą w przeciwieństwie do kumpla kupił bandziora z angli rok 98 i jest niebo a ziemia,oplotów i lusterek tez nie robiłem,ale szczerze to jak dlamnie pomimo kozackiego wyglądu i mniejszego oporu wiatru to mało w nich widac zaraz skocze do mojej stajni i zobacze ile przewodów w oplocie idzie do poszczególnych zacisków...oki już sprawidziłem a mianowicie pod każdy zacisk idzie jeden oplot z przodu dwa z tyłu jeden,owiewke chciałbym wymienić bo przy dwóch pakach już leże na baku a to wcale nie jest wygodne macie może namiary na jakaś lepszą?? o i jeszcze na licznik bo ja mam tylko do dwustu :/ bo koleś nie wiem co z nim zrobił zachaczył i od b4 jest zegar,jak to sie stało pojęcia nie mam, bo rys na baku nic ani nawet na deklu pozdrawiam

Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 --->

Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze kojarzę, to Bandit 600 waży na sucho 220kg.

 

Przejedź się bez owiewki 129mph (mój rekord) to zobaczysz dopiero jak to jest ;) Ale ogólnie to odradzam jazdę z takimi prędkościami, ja tylko raz spróbowałem na autostradzie, żeby sprawdzić v-max, ale cykora miałem niezłego, zwłaszcza jak na łuku zaczęło bujać motocyklem :) Myślę, że jak założysz większą owiewkę, to motorek straci na wyglądzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w moim bandziorze lece często 2 paki tylko do dyskomfortu należy to że jak droga traci jakość co jest częste to przy dwustu przód sie robi za lekki

:) kurde już bym chciał wiosne macie może jakies swoje filmiki na youtube??

Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 --->

Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystki posiadaczy Banditow. Przymierzam się do zakupu dużego GSF-A. Mam pytanko. Jak to jest z tym apetytem na olej? Pozdrawiam

Cieszy mnie osobiście że Twój pierwszy postr trafił właśnie do Nas ale wartoby było najpierw odwiedzić dział "Przedstaw się".

Co do oleju to konsumpcja jest i to czasami spora. Ten typ tak ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszy mnie osobiście że Twój pierwszy postr trafił właśnie do Nas ale wartoby było najpierw odwiedzić dział "Przedstaw się".

Co do oleju to konsumpcja jest i to czasami spora. Ten typ tak ma.

 

błąd. pierwszy post trafił do giełdy :wink:

 

Witam wszystkich. Do sprzedania mam motcykl Suzuki GSF 1200 S z 2005 roku. Motocykl jest jak nowy z salonu. posiada książkę serwisową. Nie posiada nawet jednej ryski. Obecnie zamontowany jest wydech BOS, i szyba MRA (posiadam także oryginalne części). Dodtakowo posiada akcesoryjne siedzenie (przepiękne) i przewody hamulcowe w stalowym oplocie. Kolor motocykla: granatowy. Całkowicie bezwypadkowy, całkowicie oryginalny lakier. Interesuje mnie tylko sprzedaż. Pytania proszę kierować na ten numer telefonu: 668027263.

Jest to poważna oferta sprzedaży. Pozdrawiam

 

KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych
"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...