kelpi80 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Mlody, please. Narysuj to :P http://tenere.blox.pl/resource/awaryjneschemat.jpg ja bym to tak podlaczyl. wybaczcie schemat :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 http://tenere.blox.pl/resource/awaryjneschemat.jpg ja bym to tak podlaczyl. wybaczcie schemat bigrazz.gif tak jest ok. jak widac na zalaczonym obrazku potrzebne sa tylko 3 nowe przewody i wylacznik dwubiegunowy. szkoda, ze nie walnales ich kolorem czerwonym. schemat wylacznika inaczej sie rysuje, ale tu chyba tez kazdy zakuma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JERY Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Z przerywacza kierunkowskazow wychodzi tylko jeden przewod? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 A ponadto , chyba hornet tak często ci nie grymasi żeby awaryjne mu instalować?? :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 tak, jesli mowisz o szczegolach to wychodzi 1. podlaczonych moze byc standardowo do 3 przewodow: masa, + 12V (zasilanie), wyjscie. przewod wychodzacy (wyjscie) idzie do przelacznika kierunkow. uruchomisz ktorakolwiek strone kierunkow (badz obie na raz = awaryjne) przerywacz zaczyna dzialac i przerywa +12V. wczesniej, mimo podanego zasilania (czyli +12V i masy) nie dziala. musi miec jakies obciazenie na wyjsciu, zeby zaczal pracowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpal Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 MłodyVFR jeśli możesz to luknij do wątku pytanie związane z obrotomierzem bo widzę, że w elektryce obcykany jesteś dobrze to może i tam będziesz znał odpowiedź ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JERY Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Nie. Przydaja sie w celach dzienkczynnych ze sie tak wyraze. Irytuje mnie juz wlaczanie na przemian lewego i prawego kierunku. Odrywac lapek od kiery tez nie zawsze chce :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Na zachodzie ludzie włączają awaryjne jak się przeciskają w korkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Na zachodzie ludzie włączają awaryjne jak się przeciskają w korkach. ja tak robilem w polszy. zdawalo egzamin, nikt nie wiedzial o co biega i wszyscy zjezdzali :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Florek Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Ja mam tak zrobione awaryjne w moto od dłuższego czasu i wszystko jest ok.Miałem problem żeby znaleźć taki przełącznik, ale w końcu sie udało (i nawet pomarańczowy) na giełdzie przy gus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Ja mam tak zrobione awaryjne w moto od dłuższego czasu i wszystko jest ok.Miałem problem żeby znaleźć taki przełącznik, ale w końcu sie udało (i nawet pomarańczowy) na giełdzie przy gus.czy możesz zapodać zdjęcie/a tegoż przełącznika?Gdzie dokładnie kupiłeś i ile kosztował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Florek Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Kupiłem na Warszawskiej Giełdzie Komputerowej (koło GUS)Koszt ok 4 zł.http://www.upimg.eu/show.php?p=97http://www.upimg.eu/show.php?p=96 Zdjęcia słabe, bo późno i zapomniałem kluczyka, żeby kierę odblokować. Florek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kendzior Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Witam :icon_question:Właśnie mam zamiar zamontować u siebie awaryjne, coby więcej lasek wyrywać i mam takie pytanie: Czy włącznik awaryjnych musi mieć aż 6 nóżek? 4 by pewnie wystarczyły, byleby włącznik był dwupozycyjny (czy jako to się tam zwie :biggrin: ) I teraz uwaga, bardzo głupie pytanie: czy włącznik z dwiema nóżkami też zabangla? Pytam bo się nie znam :wink: IMHO pewnie zadziała, ale wolę zapytać specjalistów ;) z góry dzięki i pozdrawiamkendzior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 (edytowane) Nie zgodzę sie z MłodymVFR który napisał:"po 1: nigdy nie spotkalem sie z przerywaczem, dla ktorego wzrost obciazenia skutkowal zmiana czestotliwosci pracy. mowa o przerywaczach opartych na przekazniku. zmniejszenie obciazenia - i owszem - wzrost czestotliwosci, ale w druga strone nigdy." Tak? To spróbuj podłączyć do tego przerywacza żarówki o łącznym poborze mocy 200W i zobacz czy nic sie nie zmienia. Mówimy cały czas o przerywaczu elektronicznym na przekaźniku Edytowane 12 Marca 2008 przez wojtek2812 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 no ja wlasnie po dlugiej lekturze tego tematu zamontowalem awaryjne. Niestety nie moglem sobie poradzic z oryginalnym przekaznikiem wiec poszedlem na latwizne wstawilem przekaznik. Hula jak zloto. Poszukuje jeszcze tylko jakiegos fajnego przelacznika najlepiej na kierownice. Ale z czasem na pewno znjade ;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.