Zbyhoo Opublikowano 12 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 a czemu nie trzymacie motocykla w domu???- nie macie miejsca???(czyt. garażu) :?: :?:Nie trzymam motocykla w domu zimą. Mieszkam w bloku, mam garaż blaszak nieocieplany, zresztą nawet gdyby był obłożony jakimś styropianem, to i tak zimą skrapla się na wewn. ściankach mnóstwo wilgoci. Skutek wiadomy - rdza na wszystkim, czego dopaść może. A że w babcinej piwnicy jest sucho i ciepło (ok. 10st. C, najlepsza temp. do przechowywania pojazdów), to i maszyna tam stoi. W piątek definitywnie skończyłem sezon zalewając silnik olejem. Czekam wiosny!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 12 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 Jak tylko przeczytalem ten temat to spanikowany pobiegłem do garażu. 8O Ale u mnie na szczescie nie ma pekniec, nawet lakierek mam orginalny... widac co prawda ze ktos sie na niej położył, ale nie ma nic krzywego... tak mi sie wydaje. Co w ramie i gdzie moge sprawdzic?PS. Gozilla gdzie Ty masz mocowania do siedzenie? ja mam do ramy przyspawane takie dwie "wsuwki" na siodło (fabrycznie) ale to moze dlatego ze mam inny model... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 12 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 a czemu nie trzymacie motocykla w domu???- nie macie miejsca???(czyt. garażu) :?: :?: No niestety nie mam garażu. A wynajmować na zimę mi się nie opłaca, bo w łikendy jadę do wujka i grzebię sobie tam przy motorku, a na jazdę i tak już za zimno jak dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwoździu Opublikowano 13 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 Z tego co widze na zdjątkach to masz z tylu opone mowiaca "wymien mnie" :cry: Taki kwadraciak tez moze miec wplyw na prowadzenie :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 16 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2003 tak sobie patrze na foty i na kolanko moze to tylko tak wyglada na zdjeciach,ale czy ono niemialo spotkania z kolem? jest troche wgiete(przynajmniej tak wyglada na fotach), moze to lagi sa trafione,skoro ciagnie na jedna strone....mozna to sprawdzic jadac za twoja mz i gapic sie czy przypadkiem niewydac 2kol na raz,albo patrzec z przodu podczas jazdy jak to wyglada.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOWA Opublikowano 5 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2004 witam ponownie, dziś rozebrałem kompletnie moto, stoi sama goła rama. I tu pytanie, jak domowymi sposobami sprawdzić, czy rama jest prosta (wykorzystując to, że moto jest rozebrane) i jeszcze jedno pytanko: jak założyłem wahacz to on rusza się w prawo i lewo, wcześniej chyba tak nie było, jak zlikwidować ten luz (ok 5mm) oczywiście wahacz suwa się po ośce. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwoździu Opublikowano 6 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2004 Witam!Upewnij się czy masz założone podkładki między wahaczem a ramą. Co do ramy, 1. Obejrzyj glowke, czy nie jest krzywo wzgledem głównej belki2. Przyjrzyj się czy tylne rury (te ktore potem przykrywa kanapa) sa rownolegle do głownej belki Nie jest to jakis profi sposób ale ja tak ogladalem rame przed zakupem i po zamontowaniu nie mialem zadnych przykrych niespodzianek. Sprawdz i daj znac co z tego wyszloPowodzenia i niech moc bedzie z Tobą :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 6 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2004 Czolem! Nie sadze z tym kolankiem. Kupowalem pare dni temu nowe kolanko do MZtki i tez jest w polowie takie jakby "zgiete". o jest jakis zgrzew, czy cus... Zbyhoo: czemu nie krzyczysz o te fotki ogranicznikow??Zaraz polece dzisiaj do garazu i porobie im zjecia :D. Co do zlego prowadzenia Gozilla, to moze to faktycznie tez byc zle przykrecenie tylnego kola. Mozna na napinaczach sie pogimnastykowac. A noz cos to da :D.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOWA Opublikowano 6 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2004 heh, co do wahacza to faktycznie były te podkładki, dziękizaraz ganiam do garażu i będę oglądał. macie foto mojego moto i sami widzicie,że koleś musiał porządnie przywalić (nawet llagi były ponownie malowane)więc stąd te moje spore obawy, że coś jest porządnie zgięte, lagi są teraz oddzielnie, więc też moge sprawdzić czy są proste, tylko jak???niby dobijają do końca, ale jeden jak dobiję to tak jakby w środku był taki przełączniczek- tak zawsze pstryknie coś. Są jakieś dokładniejsze sposoby żeby sprawdzić to wszystko?????a wigle to skąd wziąć prostą ramę i przód do etz 251 - niekoniecznie z papierami??????????????? DODANE: właśnie wróciłem z garażu, oglądnąłem porządnie ramę, wahacz i ....................kur.. jaki ten wahacz jest za*eb..... krzywy.... a co lagów to dalej nie wiem jak sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 6 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2004 V-tek!Coś ostatnio rzadko pisuję, aż zapomniałem jakie to ciekawe i ogólnorozwojowe zajęcie :D Zbyhu - u Ciebie ogranicznik jest jak nowy, przyjrzałem mu się. Mój wygląda na spawany :D Porównamy już wkrótce :D Kolanko kupiłeś chyba od 251 bo w modelu 250 były kolanka o kształcie bardzo zbliżonym do wycinka okręgu. Można ofkoz jeździć z takim, ale tłumika już się nie powino zamieniać. Kolanko 251 jest "spłaszczone" by błotnik w nie nie uderzał (krótsza główna belka ramy) Gozilla - nasmaruj lekko te tulejki wahacza ale tak, żeby smar nie dostał się na gumowe kielichy łożyskujące zawieszenie silnika (te nakładane jako pierwsze na krótkie rurki przyspawane do ramy stanowiące gniazdo dla osi wahacza). Inaczej guma spuchnie i rozleci się. Ja nie nałożyłem smaru i okrutnie skrzypiało zawieszenie! Obciach był jak fiks :oops: Gdy będziesz skręcał nakrętki na końcach osi wahacza pamiętaj, żeby je tak dociągnąć, by wahacz lekko chodził, ale jeszcze nie opadał pod własnym ciężarem. Na końcu dokręcasz nakrętkę kontrującą. Pozdrówki! Już wkrótce utopimy burą sukę Zimę... dopisane: prostoliniowość lag sprawdza się na pryzmach, po ich rożłożeniu czyli rozdzieleniu rury ślizgowej (tej dolnej) od rury nośnej (górnej). Od biedy mógłbyś na stole traserskim połozyć kompletne lagi, oczywiście tylko rurami nośnymi przykładając do powierzchni stołu, drugi koniec podtrzymując, ale to metoda na wariata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOWA Opublikowano 7 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2004 heh, dzisiaj obejżałem widelec, tzn założyłem same rury prowadzące do półek, położyłem na płaskiej powierzchni i .....stwoerdziłem, że są krzywe. po założeniu rurek, odległości od jednej półki do drugiej są różne (1mm) a jak położę na płaskim stole tak, żeby dotykało tylko pułkami to się buja, jak położe, żeby dotykała dolna półka i końce rur, to też się buja, jak pod górną półkę podłożę podstawkę i dotylam końcami rur to jeż się tak buja że.... (3-4mm) PYTANIE:Co może ważyć o tym, że cały widelec jest krzywy: półki, lagi, rury???????????????? DODANE:Pilnie poszukuję ramy do MZ ETZ 251, koniecznie prostą, NIESPAWANĄ, z papierami lub bez, najlepiej z przodem i wahaczem!!!!!!!!!!!!!Jeśli ktoś ma albo wie o takowej to bardzo prosze o kontakt. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOWA Opublikowano 8 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2004 Heh, a co zrobić z takim koślawym moto:widelec krzywy - żeby jechać prosto trza krzywo kierownicę trzymać wahacz krzywy - koło tylne jest pochylone w lewo - nie da się kłaść w zakręcie na prawą stronę rama - w dwóch miejscach spawana - czy krzywa - nie wiadomo używanych elementów nie mogę znaleźć nowe za drogie - wdepnąłem w za*eb... MINEEEE!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 8 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2004 Czolem! Coz Ci moge doradzic...Przegladaj allegro - tam czasami pojawiaja sie czesci do ZMtek - widzialem raz rame...Wyslij ogloszenie do Swiata Motocykli i przegladaj ogloszenia w dodatku do kazdej gazety.A moze uda Ci sie dorwac jakas kompletna padake jako dawce po malych pieniadzach...?Ja tez sie troche porozgladam za rama...Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOWA Opublikowano 8 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2004 heh, a mam jeszcze jedno malutkie pytanko - czy do tych wszystkich części od mojej 251 to będzie pasować rama od 250?? i jeszcze jedno - czy jak kupię rame z papierami to będę mógł to jakoś legalnie załatwić żebym dostał dowód na nową ramę i stary silnik - (nowe przepisy itd)?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 8 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2004 Niestety nie złożysz 251 na ramie 250. Innymi słowy musisz szukac tylko i wyłącznie ramy 251. Mają one różne długości głównej belki. Nawet od 150, z którą przecież unifikowano model 251, rama nie pasuje. Dla potwierdzenia - poszukaj danych technicznych tych modeli, w szczególności zwróć uwagę na rozstaw osi. Co do rejestracji moto z inna ramą i silnikiem - można to zrobić, ale musisz mieć papiery na daną część. Zbyhu Ci to opisze, bo on przekładał ramę w swojej Wiesi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.