Pawel Opublikowano 12 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 Dodam, że silniczek faktycznie ładnie chodził - to fakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 13 Listopada 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 No no, Grzesiek, kroi się fajne moto, naprawdę. Pamiętaj, że jeśli chodzi o eksploatację tej Kawki to wal do Coolera, który ma, jak wiesz, wersję bez owiewki. Sporo już kilometrów na siódemeczce nakulał, więc wiele Ci opowie o tajnikach jej eksploatacji. Aha - zdaj sobie sprawę, że co 6000 km czeka Cię serwis (wg ksiązki serwisowej) kosztujący około 600-700 zł. No, ale takie są koszty posiadania moto. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 13 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 Wszystko juz uzgodnione i w sobote motocykl przywioza mi do domku. Fajnie będzie :D (mam nadzieję) Ja też w zasadzie szukałem nakeda i wersja bez owiewki bardziej mnie interesowała,ale nie mogłem trafić nic ciekawego poza Zephyrem 750 z tej samej firmy.Był starszy trzy lata, przebieg wiekszy o prawie 20 tysięcy km a cena tylko 1500 zł wiekszaWolałem więc owiewkę i nowszy motocykl :lol: Poza tym nie ma tego złego......zobaczymy.Mam nadzieję że będę zadowolony. A swoją drogą co można robić przy motocyklu co 6 tysięcy km :?: Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 13 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 A swoją drogą co można robić przy motocyklu co 6 tysięcy km :?:jak kawak to zawroki ,olej i filtry a 600 zł? to troche wygórowana cena normalnie nawet w 300 zł sie zamkniesz.. Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 13 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 Filtr jakies 35 zeta olej 160 regulacja zaworków już nie pamiętam.............no ja klocki jeszcze dojdą i różne takie to 700 przekroczyć nie trudnoNiedawno robiłem serwis Africa Twin i koleś wyskoczy z 750 zeta jaśli docbrze pamiętam No ale cały dzien sie przy nim zszedłno to ładne wy tam ceny macie w tej wawie :D u mnie tak bitwa o klijenta że filter od 25 zeta olej 22zł za liter ,zarowy i gaziory ok 200zł-300max klocki 50 zeta od tarczy max100 za markowe..w sumie macx serwis to 500 zł a klocki niepadaja co 6 tys.. a najłatwiej to samemu to zrobić :twisted: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 13 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 Damian,a jaki olej proponujesz do takiej maszynki jak ZR7? Do EN'a lałem Motul Ester 5100 chyba 10W40. Za 4l (w marcu) zapłaciłem ....88zł 8O Ma sie te układy,co nie 8) :?: Dlatego właśnie lubię Motula. Do łańcucha co proponujesz :?: Kurde,nic o ZR7 nie wiem poza tym że ma cztery garnki , 750cm3 i 76KM...... Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 13 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 No mozna filter za 22 w larssonie kupić ale z olejem to nie przeginaj 22 zeta to za jakiś tyfusMotul pół synt kosztuje cos chyba 38 zeta za litrJeśli u mnie sie kupuje materiały to w większości przypadków płaci sie tylko za materiałytyfusa to sobie szukaj w tesco na pułce z olejem słonecznikowymjak byś niewiedział aral ma ostatni rok promocji i jak sie ma układy spokojnie za 20 zł litra sie ma(beczka) a za 24 w butelce :twisted: a motul przereklamowany :? Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 14 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2003 Może czegoś sie dowiem jak dostane juz motocykl.Ale najprędzej to będzie wiedziała....wróżka. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2003 trochę mnienię temat - dziiaj do mnie dwonił kumpel, kóry kupił u kolesia GSX600F. Koleś do niego zadzwonił z strasznie wku**wiony, że motocykl został zabrany z komisu. Gadał ciś, że nie fer, że tak się nie robi itp - jednym słowem miałe jakieś wonty. Dal mnei to śmieszne, bo skoro znalazłeś importera, to po co masz przepłacać. Trafiła kosa na kamień, taj się przypadkowo stało - nic w przyrodzie nie ginie - sprzedał lipnego GSXf`a to teraz nie zarobiłk na kawce, hehehehehe. Tylko to śmieszne dzwonić po ludziach i im zawracać dupę takimi pierdołami. Teraz nie wiem, czy mogę takm jechać znowu z jakimś klientam, bo pewnie jak mnie zobaczy, to każe nam spadać, żebyśmy tylko nie chciali czegoś kupić :-) bo ma na tym same straty :-). Dobra, dość złośliwości, nie o to przecież chodzi. Pozdro, Paweł PS. Grzesiek , zadzwoń w sobote i sie spytaj czy możesz podjechać po moto :-) PS 2 - z tym serwisem to nie jest tak strasznie, Damian trochę przesadza - jak się chce robić wszystko na raz, to tak, ale przy tym porzbiegu nie ma mowy o wydawaniu 700 zł. Na pewno nie u mnie w warsztacie, chyba że rozmawiamy o stacji autoryzowanej, gdzie się płaci jak za zboże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 14 Listopada 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2003 jak się chce robić wszystko na raz' date=' to tak, ale przy tym porzbiegu nie ma mowy o wydawaniu 700 zł. Na pewno nie u mnie w warsztacie, chyba że rozmawiamy o stacji autoryzowanej, gdzie się płaci jak za zboże.[/quote'] No fakt, Rapid to autoryzowany serwis Kawasaki i bierze za pełen przegląd z wszystkimi wymianami i regulacjami 600 zł (opis wpisany do książeczki, książeczka podbita). Co ciekawe, oglądałem instrukcję obsługi ZR7 na Europę i na USA. Wiecie co? Prawie identyczna, różni się tylko kilkoma szczegółami, w tym tym najważniejszym: w instrukcji na Europę przegląd okresowy należy robić co 6000 km, a w instrukcji amerykańskiej - co 12.000 km (w przeliczeniu). O co tu chodzi...? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 15 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2003 Oosssssso chodzi :?: Europejczycy może dają mocniej w palnik :D :?: W Stanach jest chyba straszne ograniczenia prędkości. Może to być też argument przy sprzedaży nowego motocykla? jak dealer powie że robisz serwis co 12 a nie co 6 tysięcy :?: Oszczędzasz czas i pieniadze . Na pewno amerykanie nie maja lepszych materiałów eksploatacyjnych więc oosssssso chodzi :?: MOTOCYKL JUŻ STOI W GARAŻU!!! Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuzzek Opublikowano 21 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2003 jak się chce robić wszystko na raz' date=' to tak' date=' ale przy tym porzbiegu nie ma mowy o wydawaniu 700 zł. Na pewno nie u mnie w warsztacie, chyba że rozmawiamy o stacji autoryzowanej, gdzie się płaci jak za zboże.[/quote''] No fakt, Rapid to autoryzowany serwis Kawasaki i bierze za pełen przegląd z wszystkimi wymianami i regulacjami 600 zł (opis wpisany do książeczki, książeczka podbita). Co ciekawe, oglądałem instrukcję obsługi ZR7 na Europę i na USA. Wiecie co? Prawie identyczna, różni się tylko kilkoma szczegółami, w tym tym najważniejszym: w instrukcji na Europę przegląd okresowy należy robić co 6000 km, a w instrukcji amerykańskiej - co 12.000 km (w przeliczeniu). O co tu chodzi...? pzdr Czesc Dominik!Serwisuje swoja srebrna ZR-7 w Rapidzie i pare razy sie pewnie widzielismy. Przeglad rzeczywiscie kosztuje ok 700 zl, ale z tymi wpisami do ksiazeczki to lipa. Pytalem w serwisie i dowiedzialem sie, ze jestem pierwszym ktory chce miec ksiazeczke przegladow serwisowych.Avalon! Gratulacje, moto jest swietne!pozdrawiam Andrzej ZR-7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 21 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2003 To napisz cokolwiek o obsłudze ZR7 żebym miał "na skróty" :notworthy: Nawet nie wiem jakie powinno byc ciśnienie w gumach. :oops: Jaki olej stosujesz, jak regulować zawieszenie tylne itp.Wszystkie uwagi będą bardzo cenne dla mnie.Mam tez podejżenia co do sprawności wskaźnika poziomu paliwa.Jakoś "drętwo" pracuje. Interesuje mnie dosłownie WSZYSTKO :!: Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuzzek Opublikowano 24 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2003 To napisz cokolwiek o obsłudze ZR7 żebym miał "na skróty" :wink: Nawet nie wiem jakie powinno byc ciśnienie w gumach. :oops: Jaki olej stosujesz' date=' jak regulować zawieszenie tylne itp.Wszystkie uwagi będą bardzo cenne dla mnie.Mam tez podejżenia co do sprawności wskaźnika poziomu paliwa.Jakoś "drętwo" pracuje. Interesuje mnie dosłownie WSZYSTKO :!:[/quote'] Ok, mailem przesylam Ci troche danych technicznych, pasujace opony roznych producentow (zr7 jest na stronie 18). Cisnienie w laczkach jednakowe w obu - 250 kPa. Na stronie http://tommi.motorradseiten.at/ znajdziesz sporo info o zr7 w tym rozne testy porownawcze np. z sv 650, fazer 600, hornet 600, gsx 750 itp. Jak chcesz to moge Ci te testy tez podeslac na maila.Odn. wskaznika poziomu paliwa - u mnie jest inny, bo mam wersje bez owiewki i pracuje chyba ok, z zastrzezeniem, ze nawet jezeli pokazuje pusty bak (strzaleczka ponizej czerwonego pola) wlac moge tylko ok. 17 litrow, podczas gdy bak ma pojemnosc 22 w tym 3 rezerwy.Moto kupilem w polowie sezonu i zrobilem dopiero 4500 km wiec o eksploatacji za duzo powiedziec nie moge. Zawieszenia nie przestawialem, jezdze zawsze solo na ustawieniach fabrycznych i jest ok. Moto jest bardzo poreczne, trzyma linie rowniez przy duzych predkosciach (pare razy pogonilem go do 180 km/h ale na golasie to niezla walka). W okolicach 5000 obr/min daja sie odczuc wibracje. Najlepszego kopa ma powyzej 6000 obrotow ale od 3500 ciagnie juz calkiem zacnie a przede wszystkim bez dziur w momencie. I zdaje sie, ze pod tym wzgledem bije na glowe wszystkie, rowniez sportowe 600-tki. Ale to wszystko chyba sam juz wiesz, no nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 10 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2003 nareszcie ruszyóło wpełnej wersji "nowe stare forum" więc mogę podziękować za informacje. Motocykl w zasadzie juz cały zrobiłem, poza zbiornikiem paliwa.Nie klepałem i nie malowałem.Poczekam jeszcze z miesiąc bo nasi blacharze z pracy dostali juz cały zestaw specjalistycznych narzędzi do naprawy trudno dostepnych miejsc a niedługo ida na szkolenie jak tego sprzętu uzywać.jak sie naie da to wtedy zdejmę zbiornik,zamówie nowy napis i dam zarobic lakiernikowi. :D Oponkiy nowe już są,olej i filtr wymieniony, alarm zamontowany,owiewka polakierowana,olej w lagach i płyn hamulcowy też,dekiel silnika polakierowany, więc to chyba wszystko :?: Muszę jeszcze wypolerować tłumik i rury bo sa jakieś dziwnie matowe i brudne. Mam tylko kłopot z dorobieniem kluczyka na zapas bo żaden z odwiedzonych punktów nie ma takiej surówki a oryginał kosztuje ok 50zł :cry: Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.