kiler Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 oryginalne miejsce na narzędzia zostało bardzo źle pomyślane - taka torba z ceraty przymocowana do siedzenia . Raz w życiu tylko widziałem GPZ w którym to nie odpadło :icon_eek: :)a tylny zawias ustawiasz pod swoje potrzeby zależy każdy jest inny inne ma preferencje , jest cięższy, lżejszy jeden woli sztywniej inny miękko , z pasażerem /bez i wiele wiele innych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUPSKI Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 ale jak go regulowac bardziej sciskac sprzezyne czy cos i nie wiesz co wchodzi w sklad tych biednych narzedzo do Gpz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navi Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Mam pytanko odnośnie stelaża na kufry boczne i centralny - są jakieś gotowce, czy twórczość ludowa się kłania? Czy zamiast kufra centralnego po prostu zakładać rolkę 50L i 2 po 20L sakwy tekstylne montowane za pomocą pasków zamiast twardych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Mam pytanko odnośnie stelaża na kufry boczne i centralny - są jakieś gotowce, czy twórczość ludowa się kłania? Czy zamiast kufra centralnego po prostu zakładać rolkę 50L i 2 po 20L sakwy tekstylne montowane za pomocą pasków zamiast twardych?Ja używam takich sakw Metro, mocowanych na paskach do stelaża siedzenia (praktycznie przeciągam paski dookoła całego zadupka po obu stronach). Wygląda to mniej więcej tak (fotki na dole) - nie robiłem jeszcze zdjęcia, jak to wygląda z ładunkiem, ale przejechałem jak dotąd z pełnymi sakwami i torbą na baku (oraz pasażerem) jakieś 120 km :-). Wnioski: koniecznie muszę obkleić zadupek folią, bo lakier sie zniszczy (widać smugi, które jednak na razie znikają po przetarciu szmatką). W planach mam wypad z podobnym ładunkiem (i pasażerem) na dystansie ok. 1300 km (w ciagu 2 dni jazdy), zdam z niego relację za dwa tygodnie, o ile dojadę zdrów i cały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUPSKI Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Napisze Mi ktos co wchodzi w Sklad orginalego wyposazenie gpz jakie klucze dokladnie i fotki jak moze ktos to bardzoe Prosze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Napisze Mi ktos co wchodzi w Sklad orginalego wyposazenie gpz jakie klucze dokladnie i fotki jak moze ktos to bardzoe Prosze co prawda nie potrafię zrozumieć do czego ci to ale proszę bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistrzinformatyk Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 (edytowane) Witam , mam problem z GPZ i nie tylko ja bo często o tym słyszę. A więc gdy zostawiam motor na noc na podpórce bocznej to gdy rano go odpalam i włączam bieg to jest "trzask? i motor gaśnie ,a jeśli odpalam na biegu z wduszonym sprzęgle to motor pociągnie mnie około 1,5 metra i dopiero odpali.Nie raz robiłem silniki w motorach i moim zdaniem wygląda to tak że gdy motor stoi oparty na bocznej nóżce to olej spływa na jedną część silnika i kosz sprzęgłowy z tarczkami jest suchy. Gdy go odpalam na po dłuższej przerwie(8 godz) to przy wlączeniu biegu motor szarpnie i zgaśnie.Gdy sprzęgło wysprzęgli,posklejane tarczki się rozkleją to dopiero można spokojnie bawić się biegami.A ten pierwszy raz zawsze albo gaśnie, a jak go odpalam na biegu to ciągnie z 1,5 metra i dopiero się rozsprzęgla i zapala.Olej ma mało wyjechane i stan jest OK.Czy jest na to sposób ? ten problem nie nasila się zbytnio jak stawiam GPZ na centralnych nóżkach i poziom oleju w silniku jest równy wszędzie.Ale to jeszcze nie to :buttrock: Edytowane 2 Lipca 2008 przez Mistrzinformatyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba3ma Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 (edytowane) Ja czegoś takiego nigdy nie zaobserwowałem a zawsze stawiam na bocznej bo centralki nie mam :icon_mrgreen: czasem jest tak że moto postoi ze dwa tyg w ten sposób jak nie mam możliwości pojeździć i nic mu nie jest.Czasem mi się sprzęgło zaklejało w Jawie ale to troche inna konstrukcja :cool: wyreguluj sobie sprzegło i po problemie ew. je wymień a nie szukaj jakichś dziwnych teori znów... Edytowane 2 Lipca 2008 przez kuba3ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistrzinformatyk Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Kto wie jak się strzela z tłumika w GPZ ? Bo ja musze kombinować żeby to zrobić.Najpierw gaz do maxa, poźniej odłączam zapłon ale gaz trzymam cały czas aż nie zgaśnie.I wtedy przy odpalaniu jest strzał ale nie zawsze.Jak to można prościej robić ? Bo kumpel ma bandita 600 , i tylko sobie zapłon włącza i wyłącza przy maxymalnych obrotach i w tłumol seryjny strzela. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 eeeh, nie rajcuje mnie strzelanie w wydechu. Szczerze to nawet bym nie chciał takiego zjawiska mieć u siebie..... po co ci to strzelanie z wydechu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba3ma Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 (edytowane) Prosze Cie zlituj się... :banghead: chcesz to możemy sie zamienić na wydechy ja mam Lasera 2w1 praktycznie przelot i strasznie mnie wkur...a to strzelanie w tłumik.Z tym laserem będzie Ci walił że aż miło.bez kombinacji.Wszystko zależy od regulacji gaźników.W moim nie da sie tak ustawić żeby nigdy nie strzelił:/Chyba żeby podłączyć analizator spalin :buttrock:Nie trzeba Ci tłumaczyć chyba że strzelanie z wydechu jest raczej nie pożądanym zjawiskiem?? Ps.Strzelanie z tłumików to taki szpan;Pno wiecie;PPPs.2 Serio mówiłem z tymi tłumikami:) Edytowane 8 Lipca 2008 przez kuba3ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 spokojnie, panowie. jak raz zobaczy podczas wymiany zawory, to może da sobie spokój. zwłaszcza, jak dostanie rachunek za "strzelanie" ;>jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistrzinformatyk Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Witam , chciałbym kupić do GPZ 500 S podgrzewane manetki daytona.Jednak jestem niepewien czy będą pasować. Wymiary orginalnej Japońskiej manetkiŚrednica kierownicy - 22mmDługość manetki -12,5 cmŚrednica wewnętrzna manetki i tego plastiku (który pociąga linke) na którego zakłada się tą manetke(samą gume) wynosi -25mm A podgrzewana manetka Daytona :Długość manetki 12.5mmŚrednica wewnętrzna 22.2mmŚrednica zewnętrzna 34mm http://sklepy.allegro.pl/item397554080_man...a_japonska.html Co o tym powiecie ? Będą pasować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek1981 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Witam. Mimo wieku (w którym większość szanownych kolegów jest już kilkuletnimi wyjadaczami) zaczynam dopiero przygodę z motocyklem. Zamierzam coś kupić jednak flota niezbyt okazała- stąd moja prośba o rady. Dzwoniłem po kilku "GPZtach" i w każdym z nich słychać łańcuszek. Większość sprzedawców twierdzi, że to standard w tym modelu (chodzi o rocznik 91-94). Decydować się na taki brzęczący, że to niby standard?? Pojęcia nie mam zielonego i liczę na jakąś pomoc- poradę. Rozpatruję też możliwość GS500 lub Diversion. Może macie jakieś namiary na "nie miny"? Mam niestety tylko 4000 na moto i chciałbym jednak do jesieni coś nabyć. GPZcik mi się z tego jednak najbardziej podoba, ale nie w wyglądzie rzecz tak do końca.... Dodam, że na żywo nie widziałem GPZ nigdy, poza tym mam ponad 190 wzrostu więc to też jest chyba pewien problem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba3ma Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Moje zdanie jest takie że skoro masz ponad 190cm wzrostu to szukaj w XJ a GS w ogóle odpuść.Ja mam ok 185cm i GPZ jest taki akurat ale to akurat jest troche naciągane :icon_twisted: Z tym łańcuszkiem to nie wiem, w moim nie słychać ale był wymieniany.4000zł to nie jest dużo ale zawsze to jakiś pieniądz i wydając go upewnij sie że moto jest sprawne bo jak się wpakujesz na mine to nie zazdroszcze.Weż moto na przegląd do serwisu albo jedz z kimś kto ma pojęcie o motocyklach.Rozważ też możliwość kupna na wiosne a przez zimę dołożysz choć z 1500zł i już będzie nieco lepiej.Ogólnie to nie napalaj się na pierwszy którym się przejedziesz weź to na chłodno.Obejrzyj z nastawieniem nie ten to nastepny.Powodzenia życze!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.