jacek1 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 (edytowane) Nie no.... ile wyciągnie to podstawa :) :biggrin: A tak nawiasem, czego ten temat jeszcze się ostał w mechanice?Pzdr. Edytowane 15 Stycznia 2008 przez jacek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Wlasnie powinien zawedrowac do motocykli, gdzie go wlasnie przenosze. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Powiedzcie mi czy zdjecie owiewki w jajku to bardzo skomplikowana sprawa? Musze zamontowac scottoilera i cos czuje ze bez tego nie da rady. Dzieki Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Powiedzcie mi czy zdjecie owiewki Odkręcasz :-- lusterka . 4 śr.-- pług ~ 10 śr.-- światło pozycyjne 2 Sr . + wtyczka-- odkręcasz wszystkie śruby na duzych owiewkach ~10 śr. + 2 wkręty -- nad przednim błotnikiem(w głębi ,na górze) są dwa kołki plastikowe , trzeba wyjąć wew. element , potem wyjąć cały kołek -- owiewki trzymają się jeszcze na gumowych " zatrzaskach" 2-3 szt na stronę .( owiewkę trzeba ciagnąć do siebie ) oraz na haczyku w pod rączkami kierownicy , -- odłączyć wtyczki migaczy Gotowe . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 OK dzieki :). No to jeszcze zostaje blotnik. Jak to cholerstwo odkrecic. Wczoraj chyba z godzine sie meczylem i nic. Problem jest takiej natury ze sruby mocujace blotnik do tego kawalka blachy miedzy lagami kreca sie razem z nakretkami od wewnetrznej strony, a tam z kolei jest opona ktora nie daje odpowiedniego dostepu zeby zablokowac te nakretki. Tylko mi nie mowcie ze trzeba kolo zdejmowac. Kuzwa, bardziej tego nie mogli skomplikowac. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Jak się nie mylę koło precz . Ale demontaż błotnika chyba nie jest potrzebny do do scotoilera ? Do wyjęcia koła trzeba dośc wysoko podnieśc przód , ze względu na głęboki błotnik . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 To gdzie Ty montujesz ten Scottoiler? Na przednią tarczę hamulcową? Żeby gładko hamował? :crossy: Wracając do tematu - jak pytasz się ile pójdzie maszyna i czy da się zrobić tuning to znaczy że jeszcze nie dorosłeś do motocykli. Jak taki scigant z ciebie to czemu do razu nie kupiłeś starego GSXR750W lub 1100? Tanie sprzęty a V-max zaj....sty. I tylko na proste autostrady się nadają.A jak dasz radę opanować te sprzęty na krętych trasach to jesteś kozak. Osiągi silników 'lekko" przerastały możliwości układu jezdnego.... A jak bardzo chcesz zorbić sobie "kuku" to kup Suzuki TL 1000R, nie zauważysz nawet kiedy i jak wylądowałeś w rowie. :biggrin: pozdro. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Hehe, co racja to racja, scottoiler do blotnika to jak piesc do nosa :biggrin:, niezle z Was bystrzaki :crossy:. Blotnik chcialem zdjac zeby zamontowac do niego przedluzke. Ale zeby do zdjecia blotnika musiec demontowac kolo to jakas kpina. To chyba moje pierwsze i ostatnie suzuki. Ja pier%$&*%!$!!!Wracając do tematu - jak pytasz się ile pójdzie maszyna i czy da się zrobić tuning to znaczy że jeszcze nie dorosłeś do motocykli. Jak taki scigant z ciebie to czemu do razu nie kupiłeś starego GSXR750W lub 1100? Tanie sprzęty a V-max zaj....sty. I tylko na proste autostrady się nadają.A jak dasz radę opanować te sprzęty na krętych trasach to jesteś kozak. Osiągi silników 'lekko" przerastały możliwości układu jezdnego.... A jak bardzo chcesz zorbić sobie "kuku" to kup Suzuki TL 1000R, nie zauważysz nawet kiedy i jak wylądowałeś w rowie. :crossy: pozdro.Qurim, odpowiadasz na zapytanie sprzed pol roku :biggrin:. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Ooops. Po kiego h*ja odswieżacie temat? :D :buttrock: pozdro. PS. A ta przedłużka to do czego tam ma być? Kij w szprychy chcesz sobie wtykać podczas jazdy czy co? ;) Wdzisz...Suzuki to sprzęt dla kumatych ludzi a nie dla tych co tylko potrafią jeździć. ;) Dlatego lubię Suzuki bo lubię pogrzebać tu i tam. ;) Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.