kacha46 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Mam pytanie odnośnie Chińskich zamienników do emki.Musze kupić koła rozrządu,pokrywę dyfra z suwakiem itd-pytanie brzmi chińskie czy ruskie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzykrzy Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 (edytowane) Jak trafisz na Bajzlu-to oczywiście-ruskie stare........Chinskie to sa dobre podkoszulki na jeden tydzień...... Edytowane 8 Stycznia 2008 przez Grzykrzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacha46 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Jak trafisz na Bajzlu-to oczywiście-ruskie stare........Chinskie to sa dobre podkoszulki na jeden tydzień...... Kupłem Chińskie gażniki k-37 i są OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 gazniki sa ponoc ok, wydajne- jak z reszta nie wiem, nikt sie nie chwalil ze ma w silniku zamienniki. hitem ost. czasy sa kola rozrzadu z ertalonu :D Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacha46 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 gazniki sa ponoc ok, wydajne- jak z reszta nie wiem, nikt sie nie chwalil ze ma w silniku zamienniki. hitem ost. czasy sa kola rozrzadu z dertalonu :D GoskaJest to problem bo te ruskie klamoty coraz częściej robione są z marchwi a nie z odpowiedniej stali a tanie to nie jest!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 A chinskie wykonywane sa z ekologicznej stali w prostej lini z ryzu :D Jak pisali juz wczesniej ja jestem za przylozeniem sie i poszukaniem starych czesci z dobrych lat produkcji... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Musze kupić koła rozrządu,pokrywę dyfra z suwakiem Pokrywę dyfara znajdziesz jeszcze w cenie za którą kupiłbyś chińską która z kolei różni się zewnętrznie od rosyjskiej . Co do przekładni rozrządu nie miałem do czynienia z chińskimi ale sadzę ze nie są złe . Z rosyjskimi jest problem z dobraniem kompletu i żeby jeszcze nie miał bicia. Różnica miedzy produkowanymi obecnie to średnica kołka odmy . Tak więc polecał bym solidnego handlarza u którego mógłbyś zwrócić lub zamienić towar (zatem raczej ruskie) . Ale tak w ogóle to rzeczy chińskie do tych motocykli bywają o niebo lepsze od rosyjskich .Ertalonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacha46 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 (edytowane) dertalonu :) :D co to jest za cholerstwo?? Edytowane 9 Stycznia 2008 przez kacha46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 dertalonu ;) Goska dertalonu :) :wink: co to jest za cholerstwo??No i masz .A ostatnie słowo moim poprzednim poscie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 to pewnie bedzie jakies tworzywo sztuczne Nie polecam czegos takiego (no chyba ze masz idealnie ustawiona pradnice)- nawet nie wiesz kiedy skoncza sie zeby na rozrzadzie. Przy stalowych kolach slychac czy pradnica ma za duzy luz, czy tez za maly, badz w przypadku gdy ktos podfrezuje loze pilnikiem, czy pradnica jest rownolegle ustawiona z walkiem rozrzadu.W kolach z tworzywa kazde niedociagniecie zaowocuje wyrobieniem sie kol i ....Osobiscie uwazam ze te kola z tworzywa sprawdzily by sie w przypadku braku pradnicy (czyli tylko dwa kola zebate - wal korbowy i walek rozrzadu). Te kola sa ustalone wzgledem siebie na stale i po zalozeniu wszystko sie dotrze i jest OK. W przypadku pradnicy - kazde jej wyciagniecie powoduje nowe docieranie, ktorego nawet nie slychac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacha46 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Zgadzam się z opinią że koła z twożywa sprawdziły by się gdyby nie prądnica tak jest w samochodowym silniku S21(żuk-nysa)małe koło na wale stalowe a na wałku z twożywa wtedy rozrząd jest cichy,ale z prądnicą to nie wyda!Czy myle się sądząc że koła rozrządu sprzedawane są w kpl.???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 (edytowane) wdarl mi sie blad :clap: juz nie moge poprawic. ja mniej jednak pozostaje przy klasycznych. Goska Edytowane 10 Stycznia 2008 przez wild Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Czy myle się sądząc że koła rozrządu sprzedawane są w kpl.????Sprzedawane po dwie sztuki a kompletujesz sam ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 wdarl mi sie blad :icon_mrgreen: juz nie moge poprawic. Goska A ja moge. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 (edytowane) Jezeli moge cos zasugerowac to stare kola rozrzadu byly oksydowane (to male kolko walu korbowego oraz kolo pradnicy), duze natomiast w przypadku gdy kupowalem do mojego Urala mialo 6 otworow w piascie (nowa produkcja ma 5). Udalo mi sie z tymi kolami - na Wroclawiu znalazlem u ruskich ostatnia pare chyba dwa lata temu (kupilem oczywiscie komplet trzech kol). Ta nowa produkcja ma przewaznie kolo walu korbowego i pradnicy w "surowym" stanie.Po drugie przed montazem warto sprawdzic czy wpusty pod kliny sa dokladnie w tych samych miejscach jak w tych co byly zalozone. Ja robilem to w ten sposob ze dwa stare kolka ustawialem na znaki i na wierzch polozylem nowa pare - rowniez ustawiona na znaki. Nastepnie porownujesz miejsce wystepowania rowkow na klin.Po montazu - krecimy powoli walem korbowym (swiece wykrecone) i badamy czy nie wystepuja jakies nadmierne opory i obserwujemy co sie dzieje z luzem miedzyzebnym (wal korbowy - walek rozrzadu). Jezeli wszystko jest OK to trafilo nam sie jak slepej kurze ziarno :crossy: PS. Sam demontarz i montarz tez nie jest zbyt prosty (ja robilem u siebie wymiane rozrzadu z silnikiem w ramie - zdjelem tylko przedni blotnik i sygnal). Jezeli silnik na wierzchu napewno jest duzo prosciej. Do demontazu kol dobry sciagacz proponuje (jak skrzywisz walek rozrzadu to bedzie dodatkowy koszt). Przed montazem kol dobrze jest je nagrzac (szczegolnie to wieksze - przed przesuwaniem jest zabezpieczone tylko wciskiem) i wejdzie bez problemu (co najwyzej lekki strzal przez drewienko).Na koniec trzeba precyzyjnie ustawic luz miedzyzebny pradnica - walek rozrzadu.U mnie po wymianie rozrzadu nie ten silnik i co najwazniejsze cicho :biggrin: Edytowane 10 Stycznia 2008 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.