Skocz do zawartości

pekniecie silnika na mocowaniu


lukaszcbr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kolega kupil 929 z przebiegiem okolo 30 tys kilometrow. ma pekniecie na silniku przy gornym mocowaniu. martwi sie tym czy to dalej nie pojdzie. ale pytanie takie czy te pekniecie jest od wypadku jakiegos czy poprostu 929 maja takie wady ( bo ktos mu tak powiedzial). co wy o tym sadzicie skad sie to wzielo. czy kto jeszcze slyszal zeby 929 mialy takie wady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega kupil 929 z przebiegiem okolo 30 tys kilometrow. ma pekniecie na silniku przy gornym mocowaniu. martwi sie tym czy to dalej nie pojdzie. ale pytanie takie czy te pekniecie jest od wypadku jakiegos czy poprostu 929 maja takie wady ( bo ktos mu tak powiedzial). co wy o tym sadzicie skad sie to wzielo. czy kto jeszcze slyszal zeby 929 mialy takie wady.

 

Ja osobiście pierwszy raz słyszę o takiej wadzie fabrycznej. Samo z siebie raczej nie pękło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to skad sie wzielo ???

A nie od swobodnej jazdy na kole czasem ???

Potem opowiesci o wadach fabrycznych dorabia sie do rzeczywistosci.

A glowna wada fabryczna wiekszosci motocykli jest to ze zrobiono je do jazdy na 2ch kolach.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jak co ale co do tego pęknięcia i możliwości 900 odpowiedź jest jedna. Dostała nieźle w pałe!!! TO jest tak twardy sprzęt że naprawde trzeba się dobrze starać żeby go zajechać. A możliwści są dwie, długotrwałe pałowanie albo dzwon co jakiś czas. Ponadto w większości motorków silnik jest elementem nośnym nadwozia, w skrócie usztywnia całą konstrukcje. WIęc sądzę że są dużę szanse na to że to się popruje dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wiem tyle ze moto jest z wloch a czy byl jezdzony na kole to nie wiem. moim zdaniem to dostal tak w bok ze az pekniecie powstalo. co on ma z tym zrobic?? spawac czy nie moze nie bedzie pekac dalej. jak chcecie zobaczyc to pekniecie i wypowiedziec sie na jego temat to wysle fotke tylko prosze o e-maila

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypada sprawdzić tylne mocowania silnika.

W/g mnie to wynik gwałtownego lądowania na przednie koło.

Może to być też skutek uderzenia przodem w przeszkodę ale wtedy pęknięcie byłoby w innym miejscu.

W celu sprawdzenia czy rama jest prosta wystarczy odkręcić obie śruby po bokach silnika , wyjąć i sprawdzić czy gwintowany otwór jest w symetrycznym położeniu w stosunku do otworu ramy.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no a co ma zrobic niech spawa, wymiana silnika to spore koszty ,a spawanie zawsze mniejsze. tyle kasy wydac na sprzet i jeszcze takie problemy ma :/ nieciekawie te pekniecia wygladaja co??...

 

 

nie wyglada ciekawie ale nie ma co sie poddawac psychozie i popadac w paranoje ;) jesli pozostałe mocowania sa ok to szkoda ze mieszkasz tak daleko mysle ze zrobiłbym to praktycznie bez sladu na 91 % i na 99% by juz nie pękło pod warunkiem nie smigania na kole :banghead:

 

 

 

 

pzdr :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...