lukaszcbr Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Kolega kupil 929 z przebiegiem okolo 30 tys kilometrow. ma pekniecie na silniku przy gornym mocowaniu. martwi sie tym czy to dalej nie pojdzie. ale pytanie takie czy te pekniecie jest od wypadku jakiegos czy poprostu 929 maja takie wady ( bo ktos mu tak powiedzial). co wy o tym sadzicie skad sie to wzielo. czy kto jeszcze slyszal zeby 929 mialy takie wady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebanik Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Kolega kupil 929 z przebiegiem okolo 30 tys kilometrow. ma pekniecie na silniku przy gornym mocowaniu. martwi sie tym czy to dalej nie pojdzie. ale pytanie takie czy te pekniecie jest od wypadku jakiegos czy poprostu 929 maja takie wady ( bo ktos mu tak powiedzial). co wy o tym sadzicie skad sie to wzielo. czy kto jeszcze slyszal zeby 929 mialy takie wady. Ja osobiście pierwszy raz słyszę o takiej wadzie fabrycznej. Samo z siebie raczej nie pękło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Jak to skad sie wzielo ???A nie od swobodnej jazdy na kole czasem ???Potem opowiesci o wadach fabrycznych dorabia sie do rzeczywistosci.A glowna wada fabryczna wiekszosci motocykli jest to ze zrobiono je do jazdy na 2ch kolach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Co jak co ale co do tego pęknięcia i możliwości 900 odpowiedź jest jedna. Dostała nieźle w pałe!!! TO jest tak twardy sprzęt że naprawde trzeba się dobrze starać żeby go zajechać. A możliwści są dwie, długotrwałe pałowanie albo dzwon co jakiś czas. Ponadto w większości motorków silnik jest elementem nośnym nadwozia, w skrócie usztywnia całą konstrukcje. WIęc sądzę że są dużę szanse na to że to się popruje dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszcbr Opublikowano 6 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 ja wiem tyle ze moto jest z wloch a czy byl jezdzony na kole to nie wiem. moim zdaniem to dostal tak w bok ze az pekniecie powstalo. co on ma z tym zrobic?? spawac czy nie moze nie bedzie pekac dalej. jak chcecie zobaczyc to pekniecie i wypowiedziec sie na jego temat to wysle fotke tylko prosze o e-maila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 jak chcecie zobaczyc to pekniecie i wypowiedziec sie na jego temat to wysle fotke tylko prosze o e-maila wrzuć tu linka pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Jak moto stoi u kolegi w garażu to zrób kilka fotek. Chętnie zobaczę te "wady" CBRki.A może on podawał na tylnym i teraz szuka dziury w całym? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszcbr Opublikowano 6 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 (edytowane) Oto nieszczesne pekniecie:http://img242.imageshack.us/my.php?image=obraz010vx7.jpghttp://img403.imageshack.us/my.php?image=obraz014ez2.jpgco sadzice?? Edytowane 6 Stycznia 2008 przez lukaszcbr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Wypada sprawdzić tylne mocowania silnika.W/g mnie to wynik gwałtownego lądowania na przednie koło.Może to być też skutek uderzenia przodem w przeszkodę ale wtedy pęknięcie byłoby w innym miejscu.W celu sprawdzenia czy rama jest prosta wystarczy odkręcić obie śruby po bokach silnika , wyjąć i sprawdzić czy gwintowany otwór jest w symetrycznym położeniu w stosunku do otworu ramy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 sa dwa wyjscia 1 wymienic2 spawac ja bym spawał :bigrazz: tylko nie krzyczcie na mnie ze nie spawac :icon_twisted: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Spawanie z nakładką wzmacniającą. I tak będzie widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
16valve Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 mozna pospawac , problem jednak tkwi w tym , ze aluminium i jego stopy po spawaniu powinno sie "wygrzac" wtedy struktura czasteczkowa metalu jest bardziej spójna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszcbr Opublikowano 7 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 no a co ma zrobic niech spawa, wymiana silnika to spore koszty ,a spawanie zawsze mniejsze. tyle kasy wydac na sprzet i jeszcze takie problemy ma :/ nieciekawie te pekniecia wygladaja co??... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Czy takie pekniecia powstaja tylko na skutek mechanicznych uderzen, czy moze je spowodowac np krzywa rama? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 no a co ma zrobic niech spawa, wymiana silnika to spore koszty ,a spawanie zawsze mniejsze. tyle kasy wydac na sprzet i jeszcze takie problemy ma :/ nieciekawie te pekniecia wygladaja co??... nie wyglada ciekawie ale nie ma co sie poddawac psychozie i popadac w paranoje ;) jesli pozostałe mocowania sa ok to szkoda ze mieszkasz tak daleko mysle ze zrobiłbym to praktycznie bez sladu na 91 % i na 99% by juz nie pękło pod warunkiem nie smigania na kole :banghead: pzdr :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.