zelazny25 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Kupiłem helenke (KTM 380 EGS) Jeszcze nie jezdzilembo nie bylo okazji (pogoda) Co wiecie na temat tego motorka?.Podobno bardzo mocny ale tez zwrotnu i lekki.Nie moge sie doczekac 1 wyjazdu :wink: pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Ja powiem tylko tyle-uważaj na siebie !!!,a na początku nie szalej z manetką.To naprawde mocny motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Dobre hard-enduro w odmianie miastowej (egs) Może lepiej zadaj konkretne pytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Nasz kolega kuba_195 mial taki motor co prawda krotko ale na pewno wiec cos na jego temat :wink: Zapytaj sie jego :wink:Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 takie małe pytanie ... egs z tego co mi wiadomo nie ma amorków USD czy to aż tak przeszkadza w jeździe w terenie ?? ..( czemu tek własciwie USD są lepsze? ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 (edytowane) takie małe pytanie ... egs z tego co mi wiadomo nie ma amorków USD czy to aż tak przeszkadza w jeździe w terenie ?? ..( czemu tek własciwie USD są lepsze? )heheheh :crossy: Nie są lepsze ;) po prostu USD wyglądają ładniej no i taka jest moda :cool: Jeśli chodzi o zalety to np to ze kielichy lag na dole nie są wysunięte poniżej linii osi koła co czasem mogło przeszkadzać w wąskich lokeinach. jeśli chodzi o KTM to ta marka nigdy nie miała tego problemu :)http://www.bikepics.com/pictures/026907/ klasyczny przedni amorhttp://www.bikepics.com/pictures/1136542/ USD i widać ze amor kończy sie równo z ośką.http://www.bikepics.com/pictures/799169/ klasyczny amor w ktm :) u mnie :banghead: Generalnie motorek kupiłes bardzo fajny. Jeździłeś już na czymś offroadowym wcześniej?? to naprawde zabójca nie dla amatora. Wiadomo ze dasz sobie rade ale zapewne kilka razy da Ci porządną lekcję pokory. To jest model który był robiony przez 2 lata od 98- końca 99r a potem od 2000 był amortyzator UpSideDown i niewielkie zmiany w cylindrze, tłoku no i sprzęgło potem juz jest hydrauliczne ale niektóre 99 juz go miały no i inny profil wahacza. To co masz to bardzo udany motocykl z dobrym dostępem do części zamiennych i ceny są w miarę przystępne. Silik raczej będzie dość żywotny i przy amatorskiej jeździe śmiem twierdzić ze tłok spokojnie obleci 1,5 - 2 sezonów i korba badzo podobnie. Znajomy zawodnik miał takiego samego i to jest motor który wysoko sie nie kręci a ciągnie od samego dołu obrotów. Edytowane 6 Stycznia 2008 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Kupiłem helenke (KTM 380 EGS) Jeszcze nie jezdzilembo nie bylo okazji (pogoda) Co wiecie na temat tego motorka?.Podobno bardzo mocny ale tez zwrotnu i lekki.Nie moge sie doczekac 1 wyjazdu :D pozdro.Nie wiem czym wcześniej jezdziłes,ale życzę tobie powodzenia na tym sprzęcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 takie małe pytanie ... egs z tego co mi wiadomo nie ma amorków USD czy to aż tak przeszkadza w jeździe w terenie ?? ..( czemu tek własciwie USD są lepsze? ) nei ma znaczenia czy EGS czy EXC czy SX po prostu w rocznikach 98-99 było zywkłe zawieszenie nie UPS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 no ale w klasie 125 egs nie widziałem jeszcze żadnego z UPS .. a ten motorek co kupiłeś to naprawde zabójca .. odezwij sie na forum jak będzie już po pierwsze jeździe ;d;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 (edytowane) no ale w klasie 125 egs nie widziałem jeszcze żadnego z UPS .. no bo nie było na USD.jest kilka EGS na forum tylko właściciele nazywają je EXC zeby mniej doświadczeni wiedzieli o co chodzi bo egs to to samop tylko z rocznika 98 - końca 99, Edytowane 6 Stycznia 2008 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 No bo ich jest malo i są trudnosci z rozpoznaniem nazwy... ogólnie EGS380 kozacka fura raz widzialem kolo cio kolo mnie smigal na takim to strach w oczach.Czekamy na fotki... :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Kupiłem helenke (KTM 380 EGS) Jeszcze nie jezdzilembo nie bylo okazji (pogoda) Co wiecie na temat tego motorka?.Podobno bardzo mocny ale tez zwrotnu i lekki.Nie moge sie doczekac 1 wyjazdu icon_biggrin.gif pozdro.[ Zaraz zaraz. 380 EGS?? 2T? 2T?!?!?!? :buttrock: Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 he he dla niektorych szok :buttrock: 60 koni to nie tak duzo zostaje jeszcze CR 500 2T :bigrazz: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 jasne ze 2T , koles tez mial takeigo ale p o3 miesiachc sprzedal bop kase na wycieczke zbieral :buttrock: , odpalanie jak duzego singla 4T trzeba mocno kopnac :bigrazz: odkrecilem mu na 3 to ladnie szedl na gume :bigrazz: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 (edytowane) he he dla niektorych szok :flesje: 60 koni to nie tak duzo zostaje jeszcze CR 500 2T :crossy: pzdr ej cr robią 500 w 2t ??zaraz oglądne jakis filmik.. widziałem co robi ktm 520 w 4t to sie przeżegnałem .. Edytowane 7 Stycznia 2008 przez piorek9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.