Pawik Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 (edytowane) rozumiem!! ale nie dało by sie jakos zeby chociaz troche?? Chociaż troche to nawet nie odczujesz... a jak juz bardzo chcesz to odepchaj sie nogami :icon_biggrin: Nie mogles kupic nic z bardziej pewnych firm? mam tu na mysli Honda Yamaha Suzuki albo Kawasaki... Edytowane 8 Stycznia 2008 przez Pawik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 mialem okazje jechac takim sprzedtem na 80 bylo naprawde dobrze wyciagal 70 wiecej nie probowalem ladnie pd gorki podchodzi mial dos mocy do poruszania sie w miescie koles mial hyba jakis inny wdech jeszcze No chyba dupą po nieheblowanej desce jechałeś 70kmh.Przy 65 kmh zawory spotykają się z tłokiem czy tego chcesz czy nie dlatego w takim skuterze z silnikiem 4T nie wolno zdejmować blokady ponieważ ONA ODCINA ZAPłON. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 rozumiem!! ale nie dało by sie jakos zeby chociaz troche?? Zebatki zmien najwyzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 panie Piotrze nie wiem o co panu chodzi ale jechalem 70 wedlug tego licznika a z tego co mi wiadomo to niekture nawet na 50 zamykają liczniki a ne spotkalem sie z spotkaniem w cylindrze w chinczyku narazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robbiak Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Wiec tak: :biggrin: a propo tuningu jest super sposob na podwyzszenie mocy: :buttrock: :buttrock: A.wytwozenie gazu napedowego 1.Trzeba nabyc w drodze kupna kiszona kapuste/bigos/inne gazotwórcze potrawy2.Spozyc na 20-40min przed jazda odpowidnio podgrzany posilek z jedna z w/w rzecy :biggrin: :biggrin: B. budowa instalacji potrzebne beda: a)Gumowa rurka(min 2m)b)trojnik ok a Wiec: 1.przecinamy wezyk paliwowy2 zakladamy trojnik i podlaczamy gumowy węzyk3.wezyk najlepiej trzymac kolo siedzeniia Opis dzailania:):)przed jazda umieszczamy drogi koniec wezyka w odbycie i gdy chcemy uzyskac mega przyspieszenie puszczamy baka w ten węzyk :lalag: Gwarantowany przyrost mocy 200% a przy zastosowaniu wszystkich potraw 500%ja na tym zestawie wsiogam predkosci rzedu 300km/h a przyspieszenie wacha sie miedzy 1s/100--1.1s/100 trzeba uwazac na to by razem z gazami nie dostał sie do rurki kał bo gdydostanie sie on do silnika powoduje zatarcie sie przedniego hamulca i uslizgi opon co czesto konczy sie lądowaniem na drzewie:):) po za tym proponuje jezdzenie bez opon(na samych felgach) oraz redukcje masy pojazdu przez zdematowanie niepotrzebnych czesci typu:-hamlce-koła-silnik-siedzenie-swiatła Oraz pomalowanie skutera pendzlem na czerwono bo jak wiadomo czerwone auta sa szybsze wiec dlaczego skutery nie mialy by byc gorsze:):) Pzdr i poczytaj artykuły na jednoslad.pl lup przegladnij strony zwiazane z tuningiem skuterów lub kup leprzy skuter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kunin Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 O j ano nie moge padne ze śmiechu :cool: :D ^^ ale dowaliłeś :bigrazz: a i rada mialem kiedyś Honde MBX100 na sportowym cylindrze gaźniku krućcu itp , wpierdzielała mi strasznie... i była jedna rada ZMIEŃ MOTO STARY!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nsr_125R Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Posiadam skuter Romet 777 rok 2007. I nie wiem czy mogę i jak go stuningowac.Jak ktos wie niech mi odpisze. siema chcesz zrobić tuning tego rometa prosze cię bardzo nikt ci nie broni ........ mianowicie powiem ci co możesz zrobić :1.Cylinder + tłok(razem z pierścieniami)+Głowica....80ccm 2.Sportowy wydech np.TechniGas 3.Nowy moduł sportowy 4.Nowy Gaźnik powiedzmy 19mm ale nie musisz wystarczy większa dysza5.Nowe sportowe sprzęgło+ rolki zależy czy chcesz na przyspieszenie czy na prędkość polecałbym rolki przy takim zestawie 7,2g I jak na ten skuter to masz rakietę i to jak na rometa ci wystarczy mój kumpel ma tak w 797 i lata 105, 110 z wiaduktu :lalag: :flesje: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxler Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 dzieki za rady pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 2.Sportowy wydech np.TechniGas a są sportowe wydechy do 4t? :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 przepraszam panie Piotrze ale od dluzszego czasu pana posty mijaja sie z prawda??Jakie 20.tys zl :|Jezeli juz mowimy o wyscigach to myse ze jak wejdziemy na mieloch i wsadzimy z niego najlepsze czesci silnikowe to wyniesie nas to goora 6 tys zl a gdzie 14??tlok ze zlota odlewamy nie ma sprawy..;]Tak to prawda 70km\h czy to questem czy to rometem to prawda.jechalem wilgą z takim samym silnikiem 75km\h spoko i zawor z tlokiem sie niespotkal :icon_evil: Po zatym te romety to chinszczyzna w polskiej fabryce skladaja top do kupy i naklejaja naklejki.chinszyczna jest w cenie?hmm ;]chyba ze mowimy o czesciach na zamowienie.ale kto to zrobi i po co do chinczyka w 4T?Dibo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 (edytowane) P. Piotr ma racje. są trzy klasy tuningu skuterów.Najlepszy to evolution.taki nowy aerox po takim tuningu to koszt rzędu 25 000 tys zł pozdro ;)chcialem zapodać stronke z kosztami, ale nie mogę znaleźć.Natomiast jeden gość w mojej miejscowości ( kupe siana ma) przeprowadził taki tuning ) pokazywał paragony na 19 tys zł.aha. dzwięku tego skutera nie da się sluchać dłużej niż 10 s. zbyt mocno hałasuje. Edytowane 17 Stycznia 2008 przez szyszunia1514 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 (edytowane) Cytat:moze cud techniki to nie byl, psul sie, wiecej jak 50 nie wyciagnal ale zaden chnski srajdek raczej wytrzymaloscia mu nie dprówna.. co do przebiegu to moje romecidlo z 1985 roku ma 32 tys, plus co co ojciec za PRLu wyjezdzil bez linki bo kupic nie bylo gdzie,a kiedys tam sie zerwala,... z powazniejszych wymian to byl tylko 2 razy cylinder z glowica, robione szlify i sprzeglo. To byla maszyna mojej mlodosci i moze nie bedizecie wierzyli ale tylko ja raz pchalem do domu, a pzrejechalem nim prawie 20 tys km przez 7 lat Jak się utrzymuje Romka w jakimś stanie i jeździ się z głową to jest niezawodny.Mój nigdy mnie nie zawiódł kiedy już zrobiłem mu remont. Edytowane 19 Stycznia 2008 przez wojtek2812 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 (edytowane) 589.00zł-cdi odblokowanyCylinder 70 ccm Malossi -MHR HYPER RACE -945zlGas box-malossi- 99zlGaznik Dell orto 20,5 ed-313Klocki Hamulcowe Bgm-2x50zlKruciec dolotowy Rms-32zlŁożyska wału i uszczelniacze RACING -99zlPasek napędowy Malossi Kevlar belt-122zlSprzęgło Polini G2 Minarelli 107 mm286zlTłumik Yasuni Carrera 21-1116 zlWał korbowy BGM EVO -466zlWariator kit Polini EVO-459zl Wyszlo tu okolo 5tys zl.Za silnik doliczmy gumy to okolo 800zl.wieksza tarcze i zacisk-1000zl,amortzator,usczelniacze przednich amortzatorow 500zlwieksza chlodnice 400zl,wstawki wytracajace cieplo cieczy-200zl.filtr Malossi gabkowy-139 zl,i przypuscmy elementy plastikow bo wygaldac tez musi i naklejki 1500zl Miescimy sie 10 tys zl.CZesci jakie wypislaem to najlepsze czesci tuningowe do minarelli horizontal zaczerpniete z www.skutercentrum.plZainteresowalo mnie tylko ze nie ma cylindra Hebo Manston ktory jest troszke lepszy i kosztuje w granicach 1200zl lub Mhra ale 80cmm.pozdrawiam. Edytowane 19 Stycznia 2008 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Tylko tun klasy evo czy tam high end to juz jednak sporo ludzi robi zaczynajac od ramy. A wtedy dochodzi ci jeszce troszke kosztów amorkow, tarcz. O silniku juz nie mówie bo to co napisales sie mniej wiecej zgadza, chociaz ten cylinder ja bym parzyl na inny :icon_twisted: Z kolegą zastanawialismy sie czy robic cos takiego, to wyszlo nam ok. 15 000zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian Górecki Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 (edytowane) Jacy wy jesteście zamiast mu pomuc to pir*** jakieś smuty.Da się dodac startu morzesz kupić sportowy wariator ,sprzegło ,cylinder 80cc i większą dysze w gaźniku.Pozdro Edytowane 21 Listopada 2012 przez Sebastian Górecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.