Administrator Dominik Szymański Opublikowano 4 Lutego 2011 Administrator Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Dzięki za podpowiedzi.W Pegaso 650 przerobiłem zarówno mieszanie kolorów jak i koncentrat z wodą destylowaną i nigdy nie było problemu.Problem mam z RMZ 450-często się gotuje.Zanim zainwestuje w powiększone chłodnice chce dobrze przepłukać oryginalne i zalać koncentratem(teoria zasłyszana na torze-ponoć ma wystarczająco wysoką temperaturę wrzenia i powinno być git).A pytałem bo może jest cos co powinienem wiedziec a nie ma tego na etykiecie na butelce. Pozdro Zalej ją czystym koncentratem, np Castrola, a nie mieszanką. To nie teoria, wierz mi, stosuję to od lat w swoich motocyklach enduro. Poza tym zawsze możesz usunąć termostat, a wentylator podłączyć na krótko - przez co będziesz mógł go włączać podczas jazdy, a wyłączać na postoju, żeby nie wyładowywać aku. Tylko to wymaga dobrzre zrobionej i zabezpieczonej wiązki. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 potwierdzam metodę z koncentratem w kacie działało przy okazji mikro nieszczelności koncentrat je zalepi, ostatnio w ten sposób udało się uratować chłodnicę w aucie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Problem w szybko gotującym się płynie w enduro może leżeć w złym/nietrzymającym parametrów "kapslu" wlewowym. To sprawdziłbym jako pierwsze, czy wartość wybita na korku zgadza się z zaleceniami fabrycznymi. Sposób z koncentratem działa, pod warunkiem, że masz kontrolkę temp. płynu na pokładzie, jeśli nie to jedynie dwie chemie sprawdziły się w moim enduraku: DYNAGEL PRESTONE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 PRESTONE przeciez to najtansza pomyja z autozone w usa :icon_razz: za 3.99, ale dziala w kazdym egzotyku od cayenne do rangerovera, w motocyklu podstawa :lalag: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maraba1 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 W RMZ nie ma mowy o kontrolkach czy termostatach.Na "kapslu" wlewowym jest symbol 1.1 co chyba sugeruje żeby jednak rozcieńczać oraz K9 wskazujące chyba rok produkcji.Moto jest z 2006 także możliwe że ktoś coś gmerał(nie sprawdze tego bo moto sprowadzone).Chłodnice przepłukam i zaleje koncentratem.Jak nie zda to egzaminu pomyśle nad powiększonymi chłodnicami.Jak dojde do jakiś ciekawych wniosków dam znać. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 W RMZ nie ma mowy o kontrolkach czy termostatach. No to nie ma mowy o koncentracie. Jak myślisz, jaka będzie temperatura oleju jeśli koncentrat złapie np. 140 st C? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 1.1 na korku to raczej ciśnienie przy jakim korek puści ;) Sprawdź dokładnie korek, uszczelkę na nim, jej przyleganie. Jeśli jest tam coś nie halo to właśnie będzie Ci wygotowywało płyn. Płyn podciśnieniem też ma wyższą temperaturę wrzenia, a to jest tu ważne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 jak ktos sie martwi o temp wrzenia to agip ma do 170*c mysle ze wystarczy Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.