Skocz do zawartości

nicasil a nowy tłok


kubus2905
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo się ciesze jak czytam takie porady jak honowanie nikasilu. Im więcej takich specialistów tym więcej zarabiam kasy na naprawach.

2 razy dawałem nikasilowy cylinder do honowania, tylko dlatego żeby usunąć brud przyklejony do jego powierzchni, szlifując nikasil na zwykłym kamieniu i tak go nie zarysujesz. Ostatni raz honowany był ponad rok temu, cylinder miał już +0.03mm ponad nominał (wynika że jestem idiotą dając taki cylinder do honowania - ale co to zmieni skoro nikasil wcale nie jest zdzierany przy takim honowaniu?) , o ile wiem następny właściciel nie ma zamiaru robić jeszcze nikasilu. A jak ktoś się nie zna to i takie coś zepsuje, ja wiem że dawałem to do odpowiedniego fachowca i robił wszystko przy mnie.

Edytowane przez Modest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak twoj angielski mistrzu ???

 

www.spearsenterprises.com/pdf/cylinderBoringFinishing.pdf

 

Z szybkiego goglowania wyniklo mi ze jest okolo 100 roznych przedsiebiorstw w Ameryce honujacych Nikasil. Powyzej link do papieru opisujacego miedzy innymi ten proces. Wszystkie kompanie samochodowe stosujace ta powierzchnie w swoich silnikach ( Mercedes, Porshe, Jaguar, BMW ) honuja tuleje pokryte Nikasilem.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nigdy nie honowałem , tłoczek do śmieci w odpowiednim czasie, dokładne pomierzenie cylindra, odpowiednia selekcja i wsio . A docierania praktycznie wcale, jedyne co to spokojniejsza jazda przez pół zbiornika bo co dam do docierania jak tłok jest pokryty teflonem ? a pierścienie i tak się ułożą jeśli będzie delikatny owal

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W gruncie rzeczy tak to musi wygladac, jezeli nie ma dostepu do prawidlowego honowania.

W tym momencie problem staje sie teoretyczny.

Prawda jest taka ze tuleja pokryta Nikasilem i honowana bedzie miala lepsze sprezanie od niehonowanej, ale na bezrybiu i rak ryba.

Rowniez nie ma sensu oszczedzanie silnika w pierwszym okresie jazdy, bo pierscienie i tak musza sie ulozyc, trzeba tylko dbac zeby silnika nie przegrzewac w czasie jazdy i to tyle.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...