Skocz do zawartości

Jak podnieść moc w wr 426


Rekomendowane odpowiedzi

Zacznę od początku,rzuciłem temat porównania exc 450 z wr 426 ale zero odzewu.Przejżałem posty i nic specjalnego.Wiem że exc 450 jest sprzętem z najwyższej pułki ale wr 426 ma wiele zalet i raczej nikt niepowie że sa do kitu,chyba że niepotrafi jeżdzic.Chciałbym się dowiedziec ile trzeba włożyć kasy żeby z 43 KM wr odzyskać pełna moc(blisko YZ 426),zawieszenie,przełożenie.Wiem ze exc ma full mocy,a do wr trzeba dołożyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogłbyś pomyśleć nad modułem zapłonowym od YZF. Znajomy tak mial w husabergu ze maił przełącznik który mu przełanczał z modułu enduro na moduł cross i motor dostawał strasznego agresora po przełączeniu :D ale najpewniej zmień wydech na początek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio widziałem na allegro Yz 426 z możliwością rejestracji,może to jest opcja,napewno jest tańsza w zakupie lub wr z silnikiem yz 450 o takim sprzęcie też słyszałem.Wiecie,mocy nigdy nie za mało.Ganiam klx 650 za yz 426 po lasach i dostaje tylko pjachem po goglach,jestem bez szans.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to cos zmeczonego masz tego klxa jak ci dupe łoji yzta :icon_mrgreen:

 

Co do watku to wrka ma inny wydech, kolano, gaznik (ten sam model ale inne dysze, iglica i air cut) wlaki rozrzadu oraz modol zaplonowy. To jezeli chodzi o moc bo przelozenia skrzyni to juz inna bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to cos zmeczonego masz tego klxa jak ci dupe łoji yzta :flesje:

 

Co do watku to wrka ma inny wydech, kolano, gaznik (ten sam model ale inne dysze, iglica i air cut) wlaki rozrzadu oraz modol zaplonowy. To jezeli chodzi o moc bo przelozenia skrzyni to juz inna bajka.

 

No wiesz,40 kg różnicy w wadze i około 12 km mniej od yz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź jeszcze pod uwagę żywotość. YZF jest znacznie mocniejsza od WR co owocuje krotką żywotnością. Nie mam pojęcia jak jest w Yamaha ale np KTM czy honda w wersjach crossowych ma tytanowe zawory ktore kosztują jakieś chore pieniądze natomiast w enduro mają zawory stalowe które juz znośnie kosztują. WR po "odblokowaniu" to naprawdę mocny motocykl a np skrzynia biegów i przełożenia zębatek w jezdzie enduro na pewno będą bardziej korzystne niż w YZF.

A poza tym przy wszystkich sprzętach tej (wyczynowej) klasy liczy sie już kierownik a nie "minimalne" różnice sprzętowe :(

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź jeszcze pod uwagę żywotość. YZF jest znacznie mocniejsza od WR co owocuje krotką żywotnością. Nie mam pojęcia jak jest w Yamaha ale np KTM czy honda w wersjach crossowych ma tytanowe zawory ktore kosztują jakieś chore pieniądze natomiast w enduro mają zawory stalowe które juz znośnie kosztują. WR po "odblokowaniu" to naprawdę mocny motocykl a np skrzynia biegów i przełożenia zębatek w jezdzie enduro na pewno będą bardziej korzystne niż w YZF.

A poza tym przy wszystkich sprzętach tej (wyczynowej) klasy liczy sie już kierownik a nie "minimalne" różnice sprzętowe :crossy:

W WR też są tytanowe zawory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź jeszcze pod uwagę żywotość. YZF jest znacznie mocniejsza od WR co owocuje krotką żywotnością. Nie mam pojęcia jak jest w Yamaha ale np KTM czy honda w wersjach crossowych ma tytanowe zawory ktore kosztują jakieś chore pieniądze natomiast w enduro mają zawory stalowe które juz znośnie kosztują. WR po "odblokowaniu" to naprawdę mocny motocykl a np skrzynia biegów i przełożenia zębatek w jezdzie enduro na pewno będą bardziej korzystne niż w YZF.

A poza tym przy wszystkich sprzętach tej (wyczynowej) klasy liczy sie już kierownik a nie "minimalne" różnice sprzętowe :bigrazz:

 

Z tego, co pamiętam to dopóki były KTM EXC i SX to zawory były stalowe regulowane na śrubki. Zawór ssący 120zł 1 sztuka. A kiedy weszły EXCR i SXF wtedy dopiero tytanowe regulowane za pomącą pastylek. WR od rocznika 03 były tytanowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...