crossmen7 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Zacznę od początku,rzuciłem temat porównania exc 450 z wr 426 ale zero odzewu.Przejżałem posty i nic specjalnego.Wiem że exc 450 jest sprzętem z najwyższej pułki ale wr 426 ma wiele zalet i raczej nikt niepowie że sa do kitu,chyba że niepotrafi jeżdzic.Chciałbym się dowiedziec ile trzeba włożyć kasy żeby z 43 KM wr odzyskać pełna moc(blisko YZ 426),zawieszenie,przełożenie.Wiem ze exc ma full mocy,a do wr trzeba dołożyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Dobry komin i odpowiednia regulacja gaźnika to podstawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Dobry komin i odpowiednia regulacja gaźnika to podstawa.Dokładnie, wydechy w wr to najgorsza ich część i strasznie kastrują silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 mogłbyś pomyśleć nad modułem zapłonowym od YZF. Znajomy tak mial w husabergu ze maił przełącznik który mu przełanczał z modułu enduro na moduł cross i motor dostawał strasznego agresora po przełączeniu :D ale najpewniej zmień wydech na początek Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Wydech podstawa, regulacja gaźnika, wałki rozrządu chyba, skrzynia ma pewnie inne przełożenia, ale tego nie zmienisz tak łatwo i tanio. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 22 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Ostatnio widziałem na allegro Yz 426 z możliwością rejestracji,może to jest opcja,napewno jest tańsza w zakupie lub wr z silnikiem yz 450 o takim sprzęcie też słyszałem.Wiecie,mocy nigdy nie za mało.Ganiam klx 650 za yz 426 po lasach i dostaje tylko pjachem po goglach,jestem bez szans. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 to cos zmeczonego masz tego klxa jak ci dupe łoji yzta :icon_mrgreen: Co do watku to wrka ma inny wydech, kolano, gaznik (ten sam model ale inne dysze, iglica i air cut) wlaki rozrzadu oraz modol zaplonowy. To jezeli chodzi o moc bo przelozenia skrzyni to juz inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 kupic 450 :cool: :flesje: :clap: :crossy: :) najlepszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 to cos zmeczonego masz tego klxa jak ci dupe łoji yzta :flesje: Co do watku to wrka ma inny wydech, kolano, gaznik (ten sam model ale inne dysze, iglica i air cut) wlaki rozrzadu oraz modol zaplonowy. To jezeli chodzi o moc bo przelozenia skrzyni to juz inna bajka. No wiesz,40 kg różnicy w wadze i około 12 km mniej od yz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 LOL chyba rozmawiamy nie o tych samych WRkach...... WR na mokro 122kg, YZ 105kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Porównuje wagowo klx z yz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 (edytowane) Weź jeszcze pod uwagę żywotość. YZF jest znacznie mocniejsza od WR co owocuje krotką żywotnością. Nie mam pojęcia jak jest w Yamaha ale np KTM czy honda w wersjach crossowych ma tytanowe zawory ktore kosztują jakieś chore pieniądze natomiast w enduro mają zawory stalowe które juz znośnie kosztują. WR po "odblokowaniu" to naprawdę mocny motocykl a np skrzynia biegów i przełożenia zębatek w jezdzie enduro na pewno będą bardziej korzystne niż w YZF.A poza tym przy wszystkich sprzętach tej (wyczynowej) klasy liczy sie już kierownik a nie "minimalne" różnice sprzętowe :( Edytowane 23 Grudnia 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Weź jeszcze pod uwagę żywotość. YZF jest znacznie mocniejsza od WR co owocuje krotką żywotnością. Nie mam pojęcia jak jest w Yamaha ale np KTM czy honda w wersjach crossowych ma tytanowe zawory ktore kosztują jakieś chore pieniądze natomiast w enduro mają zawory stalowe które juz znośnie kosztują. WR po "odblokowaniu" to naprawdę mocny motocykl a np skrzynia biegów i przełożenia zębatek w jezdzie enduro na pewno będą bardziej korzystne niż w YZF.A poza tym przy wszystkich sprzętach tej (wyczynowej) klasy liczy sie już kierownik a nie "minimalne" różnice sprzętowe :crossy:W WR też są tytanowe zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 przeciez mogę do wr założyć zwykłe zawory,po co tytanowe.Wiadomo że zmniejszy się żywotnośc ale też kasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Weź jeszcze pod uwagę żywotość. YZF jest znacznie mocniejsza od WR co owocuje krotką żywotnością. Nie mam pojęcia jak jest w Yamaha ale np KTM czy honda w wersjach crossowych ma tytanowe zawory ktore kosztują jakieś chore pieniądze natomiast w enduro mają zawory stalowe które juz znośnie kosztują. WR po "odblokowaniu" to naprawdę mocny motocykl a np skrzynia biegów i przełożenia zębatek w jezdzie enduro na pewno będą bardziej korzystne niż w YZF.A poza tym przy wszystkich sprzętach tej (wyczynowej) klasy liczy sie już kierownik a nie "minimalne" różnice sprzętowe :bigrazz: Z tego, co pamiętam to dopóki były KTM EXC i SX to zawory były stalowe regulowane na śrubki. Zawór ssący 120zł 1 sztuka. A kiedy weszły EXCR i SXF wtedy dopiero tytanowe regulowane za pomącą pastylek. WR od rocznika 03 były tytanowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.