Białycbr Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Witam, to znowu ja... Mam pytanie ! Może ktoś mi opisac krok po kroku wymiane napinacza rozrządu w cbr 1000f ? Z góry wielkie dzięki za odpowiedzi... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Akurat w tym motocyklu wymiana napinacza jest skomplikowana bo trzeba rozgrzebać całą górę i sam sobie nie poradzisz. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Białycbr Opublikowano 20 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Wiedziałem , że na ciebie można liczyc, napinacz bedzie mi wymieniał znajomy , więc mógłbyś mi tzn nam dac jakieś wskazówki ? no najlepiej krok po kroku... z góry dzieki ! :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvisl Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 (edytowane) Również zabieram się za wymianę rozrządu więc wszelkie informacje będą pomocne ( skoro składał to człowiek to dlaczego drugi nie może tego wymienić :buttrock: ), wszelkie sugestie mile widziane. A swoją drogą gdzie Białycbr zakupiłeś napinacz i za ile? Edytowane 20 Grudnia 2007 przez elvisl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 To powiedzenie z człowiekiem możesz włożyć między bajki.Ale jak chcesz to proszę:Zrzucić pokrywę zaworówUstawić wał na OT tak aby krzywka wydechu pierwszego cylindra patrzała do przodusprawdzić znaki na wałkachZapamiętać ustawienia albo zrobić fotkęZdemontować mostki z wałków rozrządu i poukładać na boku w/g kolejności demontażupodważyć wałek ssący i przesunąć do przodu i zrzucić łańcuszek rozrząduwysunąć wałek w lewo i odłożyć na bokwyjąć wałek wydechowy i też odłożyć na bokz góry patrząc zobaczysz napinacz i cztery śruby mocujące pod klucz 10odkręcić śrubypodciągnąć napinacz do góry ile się da i po usunięciu zawleczki wyjąć bolec łączący napinacz z szyną prowadzącą napinaczawyrzucić stary na śmietnik i w odwrotnej kolejności zmontowaćżyczę powodzeniaczas pracy 1 godzina praktyka 30 latpozdro To powiedzenie z człowiekiem możesz włożyć między bajki.Ale jak chcesz to proszę:Zrzucić pokrywę zaworówUstawić wał na OT tak aby krzywka wydechu pierwszego cylindra patrzała do przodusprawdzić znaki na wałkachZapamiętać ustawienia albo zrobić fotkęZdemontować mostki z wałków rozrządu i poukładać na boku w/g kolejności demontażupodważyć wałek ssący i przesunąć do przodu i zrzucić łańcuszek rozrząduwysunąć wałek w lewo i odłożyć na bokwyjąć wałek wydechowy i też odłożyć na bokz góry patrząc zobaczysz napinacz i cztery śruby mocujące pod klucz 10odkręcić śrubypodciągnąć napinacz do góry ile się da i po usunięciu zawleczki wyjąć bolec łączący napinacz z szyną prowadzącą napinaczawyrzucić stary na śmietnik i w odwrotnej kolejności zmontowaćżyczę powodzeniazabezpieczyć nowy o ile nie jest to zrobione w fabrycepo złożeniu w całość nalać setkę oleju z góry w studzienkę napinaczaczas pracy 1 godzina praktyka 30 latpozdro Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 czas pracy 1 godzina o ile nie pourywasz śrub podczas odkręcania krzywek, albo napinacza. wtedy ta godzina może ci się solidnie przedłużyć.wiem z doświadczenia..... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Ja ostatnią urwałem 20 lat temu ale licho nie śpi. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Piotrek, czy dostales druga Honde CB 250 z silnikiem ??? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Białycbr Opublikowano 21 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Siema , napinacz kupiłem na ebey za 250zł z wysyłka, bez wtsyłki wyszło jakies 180zeta... Dzwoniłem do salonu hondy to mi zaśpiewali 420zł Wielkie dzieki za instrukcje, no i dzieki za cierpliwosc... :D Aha, i jeszcze jedno napinacz wymienic wraz z łyżwą prowadzącą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Jeżeli masz nową to tak ale to niekonieczne. Musisz i tak odpiąć szynę aby napinacz włożyć na swoje miejsce i spiąć razem przed przykręceniem napinacza. Piotrek, czy dostales druga Honde CB 250 z silnikiem ??? Adam M. Tak ale ta druga to nowszy model, zarejestrowana na chodzie do drobnych poprawek.Szukam trzeciej aby im się nie nudziło.Wesołych ŚwiątPiotr Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Białycbr Opublikowano 21 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 No własnie sie zastanawiam czy kupić tę szyne czy to coś da że bedzie ona nowa ? To co zrobić wymienic napinacz wraz z szyna czy wystarczy sam napinacz, czy ta szyna sie zużywa ? Poradż coś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvisl Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opis wymiany pierwsza klasa ale wybacz Piotrze Dudek potrzebuje jeszcze jednej porady---- co z wymianą łańcucha rozrządu-- kiedy trzeba wymienić bo kiedyś dawno temu w odległej galaktyce czytałem że można to zmierzyć o ile naciągnął się i są podane wymiary (może znasz temat...) .dzięki za opis wymiany napinacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Przed odkręceniem mostków zajrzyj do środka jak daleko napinacz jest wysunięty i porównaj go z nowym.Jeżeli do końca pozostało mniej jak 30% napięcia to wypada zmienić i łańcuch.Porównanie trzeba zrobić solidnie bo nie wymienia się nigdy części dobrych na nowe ( chyba że Ci się nudzi ).To samo dotyczy szyny prowadzącej. Wymieniamy tylko jak jest uszkodzona. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Białycbr Opublikowano 21 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 A uszkodzona tzn ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvisl Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Piotrze czy ty czasem nie prowadzisz jakiegoś warsztatu u siebie? bo Twoje rady to same złoto (chętnie bym oddał moją niunie w dobre ręce) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.