Gość SirAdam Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 wlaczyc zaplon (nie odpalac silnika) przyciskiem H ustawic godzine przyciskiem M ustawic minuty wylaczyc zaplon - gotowe godzina jest ustawiona. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnycbr Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Dzieki Adam za szybka odpowiedz, ale chyba cos jest nie tak.U mnie przycisk od zegara byl miekki, tzn. nie klikal. Zdjalem cala deske i naprawilem to (przycisk byl zapasdkudzony jakims klejem ( blad fabryczny???). Wszystkie dzialaja teraz tak samo, (sluchowo) ale w nijaki sposob nie moge nastawic godziny. Jakies inne pomysly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MTBlackbird Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Dzieki Adam za szybka odpowiedz, ale chyba cos jest nie tak.U mnie przycisk od zegara byl miekki, tzn. nie klikal. Zdjalem cala deske i naprawilem to (przycisk byl zapasdkudzony jakims klejem ( blad fabryczny???). Wszystkie dzialaja teraz tak samo, (sluchowo) ale w nijaki sposob nie moge nastawic godziny. Jakies inne pomysly? U mnie jest tak jak u Adama po włączeniu zapłonu można ustawiać przyciskiem H godziny i m minuty. Powinno działać. Może przycisk chodzi ale jest rozłączony, lub się zimne luty zrobiły od mocnego przyciskania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralforlik Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Witam Mam mały problemik ze swoją maszyna otóż jak jadę np 100 i puszczę kierownice to jak moto zwolni tak ok 80 to zaczyna strasznie telepać kierownicą ale cały czas jedzie prosto i jeszcze jedno od 140 zaczynają występować lekkie drgawki na kierze tzn nie są cały czas tylko falami, nie bardzo wiem jak to opisać, drży 2 sek. przerwy i znowu i tak cały czas z tą samą częstotliwością. Macie jakiś pomysł co to może być ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MTBlackbird Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Witam Mam mały problemik ze swoją maszyna otóż jak jadę np 100 i puszczę kierownice to jak moto zwolni tak ok 80 to zaczyna strasznie telepać kierownicą ale cały czas jedzie prosto i jeszcze jedno od 140 zaczynają występować lekkie drgawki na kierze tzn nie są cały czas tylko falami, nie bardzo wiem jak to opisać, drży 2 sek. przerwy i znowu i tak cały czas z tą samą częstotliwością. Macie jakiś pomysł co to może być ? pozdrawiam Jeżeli do tej pory było dobrze , to może odpadł Ci ciężarek z przedniego koła, lub jest to wina zużycia przedniej opony. Nic innego mi do głowy nie przychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralforlik Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Oponka nowa, a ciężarek nie wiem bo nie pamiętam ile było, ale wydaje mi się że jakby było koło źle wyważone to by cały czas telepało, może się mylę. Może to być wina zużytego któregoś łożyska główki ramy albo łożyska przedniego koła? Macie jakieś sposoby żeby to sprawdzić? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMAS XX Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Może zacierają się łożyska w kole, musisz podnieść koło do góry (możesz kogoś posadzić z tyłu na centralnej) kręcić i słuchać (nie koniecznie muszą to być luzy w łożysku) najlepiej jakbyś jeszcze klocki porozpychał lekko, żeby nie było innych szumów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Witam Mam mały problemik ze swoją maszyna otóż jak jadę np 100 i puszczę kierownice to jak moto zwolni tak ok 80 to zaczyna strasznie telepać kierownicą ale cały czas jedzie prosto i jeszcze jedno od 140 zaczynają występować lekkie drgawki na kierze tzn nie są cały czas tylko falami, nie bardzo wiem jak to opisać, drży 2 sek. przerwy i znowu i tak cały czas z tą samą częstotliwością. Macie jakiś pomysł co to może być ? pozdrawiam Pierwszy problem-ten typ tak ma,pewne kombinacje typu przedniej opony,stopnia jej zuzycia,obciazenia motocykla ( kufry,pasazer) sa bardziej na to podatne inne mniej.Temat ten byl poruszany przynajmniej kilka razy. Drugi problem - na 99% zle wywazone przednie kolo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Może zacierają się łożyska w kole, musisz podnieść koło do góry (możesz kogoś posadzić z tyłu na centralnej) kręcić i słuchać (nie koniecznie muszą to być luzy w łożysku) najlepiej jakbyś jeszcze klocki porozpychał lekko, żeby nie było innych szumów. Wlasnie wie ktos jakie sa lozyska w przednim kole ? - nie sa to jakies wielkie kwoty mozna zmienic :) przy jezdzie na wprost jest u mnie ok - ale w winklach czuje jakby ciezej sie jechalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panax1 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 koledzy slyszeliscie cos o tym ze w xx liczniki dosc mocno przeklamuja powyzej 200 km/h ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 w KAZDYM motocyklu przeklamuja, to jest fizyka. im szybciej jedziesz tym przeklamanie jest wieksze. Jedyna metoda zeby "prawdziwa" predkosc otrzymac to jest GPS. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzy0 Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Wlasnie wie ktos jakie sa lozyska w przednim kole ? - nie sa to jakies wielkie kwoty mozna zmienic :) przy jezdzie na wprost jest u mnie ok - ale w winklach czuje jakby ciezej sie jechalo łozyska 6204,a co jazdy po winklach to abo masz za mozno skrecone lozysko glowki ramy albo kiepskie juz opony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panax1 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 jechalem z gps i gps pokazuje ze jade o 5 km/h i tak we wparu samochodach ,to o znacza ze wszystki liczniki przeklamuja ? ja bym nie bym pewien na gps sygnal satelity tez moze przeciez byc opozniony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 ja bym nie bym pewien na gps sygnal satelity tez moze przeciez byc opozniony to poczytaj moze troche na temat GPS, bo zyczynasz glupoty pisac.Materialu w internecie jest pod dostatkiem. Co do pierwszego pytania; tak wszystkie liczniki przeklamuja, tak to jest "chciane" W Niemcach jest nawet przepis na to, ze licznik nie ma prawa pokazywac mniej niz prawdziwa predkosc, dlatego producenci umowili sie ze liczniki pokazuja (w samochodach) ok. 5km/h "za duzo" W motocyklach jest troche inaczej, bo tam poslizg opony przy duzych predkosciach "produkuje" najwieksze przeklamanie. Ale i te liczniki juz z fabryki pokazuja za duzo. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 (edytowane) łozyska 6204,a co jazdy po winklach to abo masz za mozno skrecone lozysko glowki ramy albo kiepskie juz opony Opony to Michalki pilot road 2ct - obecnie przelatane ok 2 kkm stan nowka Lozysko dokrecalismy bo byl luz - ale z wyczuciem :) Ogolnie mam takie wrazenie jakby przod mial lekki luz - podobne mialem w Fazerze jak za bardzo odkrecilem napiecie wstepne sprezyn. Niestety w X-ie nie ma zadnej regulacji i nie moge tego zlikwidowac... Chyba czeka mnie wymiana oleju i mysle o zalozeniu progresywnych sprezyn Ma to sens ? czy nie pchac sie w sprezyny a tylko sam olej ? Edytowane 1 Czerwca 2009 przez Norbisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.