Gość SirAdam Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 ...bo wymienia sie wg. ksiazki warsztatowej co 12.000 km, lub raz na rok, zalezy co wczesniej trafi. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hansklos_1 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 ...bo wymienia sie wg. ksiazki warsztatowej co 12.000 km, lub raz na rok, zalezy co wczesniej trafi. Adam że co rok to wiedziałem ale właśnie troszkę się zakręciłem z tym 6000km czy 12000km... dzięki za informację teraz na temat wymiany i sprawdzania oleju w tym temacie to chyba wszystko... ale mam pytanie odnośnie licznika (szukałem po postach ale nie znalazłem): jest tam taki przycisk obok kontrolki chyba imobilajzera (chyba tak się to pisze) do czego on konkretnie jest?? czy jest możliwość zmiany wyświetlania przebiegu z mil na kilometry (prędkość zmieniłem na kilometry) ?? wiem że FVR to ma ale czy jest możliwość zmiany wyświetlacza temperatury silnika na temperaturę otoczenia ?? pozdrawiam i dzięki za odpowiedź... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Co do licznika digital, to juz nie pomoge, bo moja ma analogowy (1999 rok) Adam PS. pisze sie Immobiliser ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robnn Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Co do przycisku koło imobilajzera to służy on do wyłączenia kontrolki imobilajzera. Przebiegu niestety nie można zmienić na km, z temperaturą też raczej nic nie zrobisz. Ja dopiero niedawno nabyłem xx, rocznik 2002 i niepokoi mnie wysoka temperatura, w trasie 87- 95, w mieście 100-106. Czy to normalne, a jeśli nie to czy można ją zmniejszyć. Czytałem p płynie hłodniczym Engine Ice, ale nie wiem czy on coś pomaga. No i jeszcze muszę wymienić aku, jaki polecacie, ja myślę o Exide. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imak Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Co do przycisku koło imobilajzera to służy on do wyłączenia kontrolki imobilajzera. Przebiegu niestety nie można zmienić na km, z temperaturą też raczej nic nie zrobisz. Ja dopiero niedawno nabyłem xx, rocznik 2002 i niepokoi mnie wysoka temperatura, w trasie 87- 95, w mieście 100-106. Czy to normalne, a jeśli nie to czy można ją zmniejszyć. Czytałem p płynie hłodniczym Engine Ice, ale nie wiem czy on coś pomaga. No i jeszcze muszę wymienić aku, jaki polecacie, ja myślę o Exide. Ja mam xx z2001 i Mam dokładnie taką samą temperature, i wcale się tym nie martwię .Wentylator załącza się przy 105 na mieście często i gęsto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemoXX Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Ja dopiero niedawno nabyłem xx, rocznik 2002 i niepokoi mnie wysoka temperatura, w trasie 87- 95, w mieście 100-106. Czy to normalne, a jeśli nie to czy można ją zmniejszyć. Czytałem p płynie hłodniczym Engine Ice, ale nie wiem czy on coś pomaga. No i jeszcze muszę wymienić aku, jaki polecacie, ja myślę o Exide. Co do akumulatora to polecam Vartę kupiłem go rok temu okazyjnie na bazarze w Łodzi za 140zł, nie polecam kupowania jakiś niefirmowych wynalazków za 150zł bo za rok znów będziesz musiał szukać akumulatora :bigrazz: . Mój kumpel też ma rocznik 2002 i problemy z przegrzewaniem, z tym że u niego nie schodzi poniżej 92 stopni, a max nawet ok 120! Właśnie zamówił nowy termostat, zobaczymy czy to się okarze przyczyną. Pozdrawiam :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robnn Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Dzięki za info. Co do akumulatora Varty, to nie wiem czy go kupić, bo ma on 9 Ah, a nie 11 jak jest zalecane. Ciekaw jestem czy zmiana termostatu pomoże w przegrzewaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiksiu Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Witam Mam takie pytanko dotyczące ładowania oraz kontrolki FI.Motocykl to oczywiście XX na wtrysku z analogowymi zegarami. Znalazłem na forum parę informacji na ten temat jednak nie wszystko co mnie interesuje. W moto pali się Kontrolka FI zapala się po paru minutach jazdy,a jak moto jest ciepłe to prawie od razu. Problem zaczął się w momencie kiedy padł akumulator.Po założeniu nowego zaczęła się palić kontrolka FI i ładowanie zaczęło jakby słabnąć.Na początku przejeździłem tak ok miesiąca(Był sezon a w serwisie na szybko powiedzieli mi że jak silnik pracuje równo nie ma spadku mocy to na razie można jeździć )i aku się wyładował.Sprawdziłem ładowanie,przez parę chwil jest potem już brak. Wyczytałem że regulator mógł paść przy próbie odpalania na padniętym akumulatorze Pierwsze pytanie DLACZEGO? I jak uniknąć tego następnym razem Pytanie drugie-czy wymieniać na oryginalny regulator czy może zastąpić na jakiś inny.Może od innego modelu jakiś mniej awaryjny? Z góry dzięki i pozdrowionka dla wszystkich XX maniaków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Ja mam xx z2001 i Mam dokładnie taką samą temperature, i wcale się tym nie martwię .Wentylator załącza się przy 105 na mieście często i gęsto Normalna temperatura. Jadąc w upale po Włoszech miałem nawet 115 jadąc po autostradzie. Najbardziej nagrzał stojąc w korku (jazda z kuframi w Zgierzu w strumieniu gorącego powietrza z ciężarówki) do 124 stopni. Trochę się wystraszyłem i jechałem wtedy po chodniku aby go schłodzić bo wentylator nie dawał już rady. Jak się zatrzymałem po jakimś czasie bak był tak gorący że nie można go było długo utrzymaj w okolicach "jaj" kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hansklos_1 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 w moim wentylator się włącza przy 101stopni i bardzo ładnie schładza do 95stopni... wymieniłem płyn w chłodnicy który temperaturę wrzenia ma przy 130 stopniach (na razi największą miałem 115stopni)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBINSONADA Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Witam mam pytanko odnośnie wskażnika paliwa w x-sie.Wiem że te wskażniki nie są zbyt dokładne, mialem wcześniej vfr-ke i tam wskażnik paliwa długo pokazywał pełny zbiornik, a po przekroczeniu połwy szybko spadał do rezerwy.Wracając w niedziele z Częstochowy wskażnik pokazywał mi trzy pola (mam już nowy typ licznika),a po kilkudziesięciu kilometrach spadł do ostaniego i zaczoł migac.Przejechałem tak może jakieś 30 km i pomimo że do domu nie miałem już daleko postanowiłem że go jednak zatankuje (nie znam jeszcze sprzęta i wole nie ryzykowac)Na stacji wlałem mu 13 l a po przekręceniu kluczyka wskażnik pokazał mi prawie(bo bez jednego pola)ful, kiedy podniosłem motocykl z nózki bocznej wskażnik pokazał już pełny zbiornik.Zastanawiam sie teraz ile paliwa wchodzi w skład rezerwy(czyli od czasu aż zacznie migac ostanie pole) i czy też macie tak duże przekłamania? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MTBlackbird Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Niestety XX tak już na początku długo nie spada potem bardzo szybko i w dolnym zakresie znów powoli. U mnie na rezerwie jest ok 5-6 litrów. Chociaż nigdy tego nie sprawdziłem dokładnie ale skoro zbiornik ma 22 l jak się włącza rezerwa to maksymalnie wlewam 17 litrów. Natomiast to że pokazuje Ci pełno to i tak jeszcze zawsze ze 3-4 litry wejdą. Szerokości. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzy0 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 W moim przypadku jest tak,zbiornik 24l spalanie w trasie 6l po przejechaniu 300km włacza sie rezerwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBINSONADA Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 5 -6 litrów to sporo .Z moich obliczeń wynikało że mniej więcej tyle powinno zostac w zbiorniku,ale wydało mi sie to strasznie dużo jak na rezerwe i pomyślałem że może czujnik sie zawiesił. W wekend postaram sie przetestowac ile uda mi sie zrobic na baku do rezerwy,normalnie jak jeżdże wokół komina nie tankuje nigdy pełnego zbiornika. A jeśli chodzi o pojemnośc zbiornika to chyba jednak wynosi ona 22l a nie 24 ;) dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 A jeśli chodzi o pojemnośc zbiornika to chyba jednak wynosi ona 22l a nie 24 mrugacz.gif w modelach z wtryskiem jest to 24 litry i 4 litry rezerwy. W gaznikowych....nie pamietam. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.