pork Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Od niewyważonego koła może tak ciskać. Niekoniecznie to musi mieć przełożenie w jeździe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Nasmaruj dobrze lancuch, nastepnie przejedz sie 5-10 km .Nastepnie postaw na stopke centralna i sprawdz czy te objawy w dalszym ciagu wystepuja.Byc moze lancuch na kilka sztywnych miejsc,lub jest zbyt luzny,moze to spowodowac nierownomierna prace napedu,,,,,,,,,,jak masz ustawione obroty biegu jalowego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssmolen007 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Nasmaruj dobrze lancuch, nastepnie przejedz sie 5-10 km .Nastepnie postaw na stopke centralna i sprawdz czy te objawy w dalszym ciagu wystepuja.Byc moze lancuch na kilka sztywnych miejsc,lub jest zbyt luzny,moze to spowodowac nierownomierna prace napedu,,,,,,,,,,jak masz ustawione obroty biegu jalowego ? Witam Obroty mam ustawione na niecałe 1000/min przy biegu jałowym. Nie mam za bardzo jak się przejechać bo u nas śnieg na ulicy 15 cm:D Co do tego łańcucha to widzę, że ze smarowaniem jest OK bo ładnie jest pokryty smarem(biały nalot chyba smar w sprayu Castrol bo mam taki sam), ale faktycznie chyba naciągnięcie łańucha wymaga poprawy. Nie wiem jak powinno byc, ale dolną częścią mogę smiało dotknąć mocowania koła na wysokości stopki bocznej. Zauważyłem, że te zacięcia występują w połączeniu z drzeniem łańcucha. W jednej chwili jest płynnie a kiedy są te stuki puki i rzucanie to łańcuch skacze z góry na dół. Po chwili to ustaje i kręci się płynnie a za moment znowu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andzuscb900 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Obroty mam ustawione na niecałe 1000/min przy biegu jałowym. Obroty w XX powinny wynosic 1100/min, przy twoich niecałym 1000 silnik moze falowac. POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssmolen007 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Obroty mam ustawione na niecałe 1000/min przy biegu jałowym. Obroty w XX powinny wynosic 1100/min, przy twoich niecałym 1000 silnik moze falowac. POZDRAWIAM Wydaje mi się że problem nie tkwi w obrotach bo kiedy nie ma biegu silnik pracuje idealnie i płynnie. Dopiero kiedy wkładam bieg zaczyna się ten odgłos.Jak pogoda pozwoli to podjadę do mechanika sprawdzić łańcuch bo mam wrażenie że to właśnie jest przyczyna ( złe naciągnięcie ) Pozdrawiam Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 a dokladniej mowiac, to jest 1100 +- 100. Ja osobiscie mam ustawione 1200 U/min. Silnik chodzi rowniej na wolnych i spontaniczniej wchodzi na obroty. Luz lancucha powinien max.35mm byc na dolnym odcinku mierzone. Jest to opisane w instrukcji obslugi. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andzuscb900 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Jak mialem zaluzny łańcuch to przy pewnych predkosciach dosłownie biczował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 (edytowane) Witam, mam xx od dwoch tygodni w sumie nie znam tej maszyny, chce tego sezonu jechac na chorwacje w zwiazku z tym mam pytanie: na co zwrocic uwage przy przygotowaniu xsy do takiej dalekiej podruzy? co z tym nieszczesnym regulatorem napiecia, mozna go jakos sprawdzic w jakim jest stanie, czy moze profilaktycznie wymienic, lub kupic na zapas? POZDRAWIAM Regulator mozesz kupic na zapas - nie zaszkodzi - zwykle jednak wtedy dziala bezawaryjnie ten zalozony na moto :) Co do przygotowan - standard - jesli opony masz slabe - zmieniasz Lancuch kiepski - zmieniasz Olej stary zmieniasz. Klocki przod i tyl bliskie koncowi - zmieniasz Plyn hamulcowy i w sprzegle ciemny - zmieniasz Swiece o niewiadomo jakim przebiegu - zmieniasz Plyn chlodzacy niewymieniany od nowosci - zmieniasz :) Jesli jednak wymienione rzeczy masz ok - pakujesz sie i w droge - potrzebny tylko kpl kluczy w razie czego zeby naciagnac lancuch i smar do lancucha... To juz nie sa czasy gdy sie robilo remont przed wyjazdem nad morze i zabieralo czesci na zapas... Witam Na moment jest ok a za moment znowu nim trzęsie i wystepują charakterystyczne stuki-jakby coś się zacinało. Jak przejechałem 2km od starego właściciela do domu nie zauważyłem nic takiego podczas jazdy, ale własnie w garażu kiedy poszedłem podziwiać wpadłem na pomysł załaczenia silika i wrzucenia jedynki na stopkach i... tak jak opisałem Motor rok 97 podobno 40tys km ale sprzedawca znany i zaufany(chyba) Artur Pytanie Czy to sie dzialo na zimnym silniku ? Wracales od sprzedawcy na dobrze rozgrzanym moto ? Ja bym sprobowal zaczac od najprostszych rzeczy - wymien olej na nowy - wyglada jakbys mial stary i zbyt gesty olej i skleja Ci tarcze sprzeglowe. Edytowane 18 Lutego 2009 przez Norbisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Powitac wszystkich... Ze XX to i tamto to wiadomo :) Kupilem miesiac temu czarnego z Francji - tak zeby sobie pozycje za kierownica odmienic :icon_biggrin: Pytanie - jak sprawdzic inaczej niz przez V-max to czy X-jest zdlawiony? Tylko hamownia wchodzi w rachube ? Jesli juz moto jest zdlawione - to (wersja na wtrysku) gdzie szukac ? :bigrazz: Czy tylko na module ? Pytam czysto profilaktycznie - na razie takie biale G pada wiec mozliwosc polatania ponad 200 szybko sie nie nadazy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Regulator mozesz kupic na zapas - nie zaszkodzi - zwykle jednak wtedy dziala bezawaryjnie ten zalozony na moto :) Co do przygotowan - standard - jesli opony masz slabe - zmieniasz Lancuch kiepski - zmieniasz Olej stary zmieniasz. Klocki przod i tyl bliskie koncowi - zmieniasz Plyn hamulcowy i w sprzegle ciemny - zmieniasz Swiece o niewiadomo jakim przebiegu - zmieniasz Plyn chlodzacy niewymieniany od nowosci - zmieniasz :) Jesli jednak wymienione rzeczy masz ok - pakujesz sie i w droge - potrzebny tylko kpl kluczy w razie czego zeby naciagnac lancuch i smar do lancucha... To juz nie sa czasy gdy sie robilo remont przed wyjazdem nad morze i zabieralo czesci na zapas... Pytanie Czy to sie dzialo na zimnym silniku ? Wracales od sprzedawcy na dobrze rozgrzanym moto ? Ja bym sprobowal zaczac od najprostszych rzeczy - wymien olej na nowy - wyglada jakbys mial stary i zbyt gesty olej i skleja Ci tarcze sprzeglowe. Ja byłem moim w Chorwacji ( i nie tylko) w tym roku. Nie robiłem nic specjalnego oprócz przeglądu na początku sezonu. Nic oprócz łańcuch i opony tylnej się nie skoczyło. XX ma tendencje do przegrzewania się - więc układ musi być sprawny, Mój dochodził do 120 stopni podczas jazdy w korku. A jak był mega upal we Włoszech to trzymał nawet 105-108- podczas jazdy na autostradzie. Ogólnie sprzęt super na takie trasy - ja machnołem dwa dni podrząd po 1000 km i nie odczuwałem specjalnie jakiegoś wielkiego zmęczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBINSONADA Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Powitac wszystkich... Ze XX to i tamto to wiadomo :) Kupilem miesiac temu czarnego z Francji - tak zeby sobie pozycje za kierownica odmienic :icon_biggrin: Pytanie - jak sprawdzic inaczej niz przez V-max to czy X-jest zdlawiony? Tylko hamownia wchodzi w rachube ? Jesli juz moto jest zdlawione - to (wersja na wtrysku) gdzie szukac ? :bigrazz: Czy tylko na module ? Pytam czysto profilaktycznie - na razie takie biale G pada wiec mozliwosc polatania ponad 200 szybko sie nie nadazy :) Witam A dokumentów żadnych typu niemiecki brieff (nie wiem czy takie coś wogule istnieje w pojazdach z Francji),czy jakąś francuską książke pojazdu do niego nie dostałeś,gdzie można by sprawdzic moc. Może dałoby sie dojśc po numerze VIN do tego typu informacji. Czy ktoś już tego próbował? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssmolen007 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Regulator mozesz kupic na zapas - nie zaszkodzi - zwykle jednak wtedy dziala bezawaryjnie ten zalozony na moto :) Co do przygotowan - standard - jesli opony masz slabe - zmieniasz Lancuch kiepski - zmieniasz Olej stary zmieniasz. Klocki przod i tyl bliskie koncowi - zmieniasz Plyn hamulcowy i w sprzegle ciemny - zmieniasz Swiece o niewiadomo jakim przebiegu - zmieniasz Plyn chlodzacy niewymieniany od nowosci - zmieniasz :) Jesli jednak wymienione rzeczy masz ok - pakujesz sie i w droge - potrzebny tylko kpl kluczy w razie czego zeby naciagnac lancuch i smar do lancucha... To juz nie sa czasy gdy sie robilo remont przed wyjazdem nad morze i zabieralo czesci na zapas... Pytanie Czy to sie dzialo na zimnym silniku ? Wracales od sprzedawcy na dobrze rozgrzanym moto ? Ja bym sprobowal zaczac od najprostszych rzeczy - wymien olej na nowy - wyglada jakbys mial stary i zbyt gesty olej i skleja Ci tarcze sprzeglowe. Mtor był ciepły ale nie nazwałbym tego rozgrzany. Olej mam do wymiany i od tego zacznę. Te stuki i puki występują na zimnym silniku bo sprawdzałem to w garazu nstępnego dnia po zakupie moto. Na początek wymiana oleju i naciągnięcie łańcucha. Jak nie pomoże to będziemy działać dalej. Po\drawiam Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marshall Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 (edytowane) Koledzy, co sądzicie o oponie METZELER 120/70ZR17 ME Z 1. Właśnie dostałem trzynastkę i szukam opon do XX. Wcześniej jeździłem na battlaxach BT014, ale nie wiele z nich zostało, pomimo typowo turystycznego traktowania - leciały w oczach. Czy ten Metzeller to dobry wybór ??? Na tył oczywiście ta sama guma ale w odpowiednim rozmiarze. Indeks W, nośność 58, czyli to samo co na battlaxach. Proszę o odpowiedź, ew radę z jakim oznaczeniem szukać opony. Motocykl wykorzystuje turystycznie. Pozdrawiam. http://moto.allegro.pl/item553643022_opona...8_rok_nowa.html Kumpel zaproponował mi komplet nowych Dunlopów D208 za 650 zł. Kupił gumy, a motocykl sprzedał..... i tak mu zostały. Rok 2008. Lepsze będą niż metzeller ? Edytowane 19 Lutego 2009 przez Marshall Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Koledzy, co sądzicie o oponie METZELER 120/70ZR17 ME Z 1. Właśnie dostałem trzynastkę i szukam opon do XX. Wcześniej jeździłem na battlaxach BT014, ale nie wiele z nich zostało, pomimo typowo turystycznego traktowania - leciały w oczach. Wiec tak pytanie - co jest dla Ciebie najwazniejsze - czy max przyczepnosc czy trwalosc. Nie mam jeszcze praktyki z X-em - ale IMO zakladanie do niego sportowych opon mija sie z celem - jest za ciezki i za mocny - faktycznie przyczepnosc bedzie super - ale zjedziesz je momentalnie. Ktos proponowal Metzelery Z6 - to podobne opony do obecnie przeze mnie posiadanych w Fazerze Pirelli Diablo Strady i u mnie po ok 7,5 tys przebiegu zuzycie jest minimalne i opona spokojnie wystarczy na nastepne 5-7 tys. W X-ie mam zalozone Pilot Road 2ct i podobno bdb sie na nich jezdzi - jeszcze nic o tym nie wiem :) Z6 kpl nowy kosztuje ma Allegro 850 zl i na pewno wystarczy na znacznie dluzej niz 208 czy M1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralforlik Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Witam A dokumentów żadnych typu niemiecki brieff (nie wiem czy takie coś wogule istnieje w pojazdach z Francji),czy jakąś francuską książke pojazdu do niego nie dostałeś,gdzie można by sprawdzic moc. Może dałoby sie dojśc po numerze VIN do tego typu informacji. Czy ktoś już tego próbował? Pozdrawiam Witam Możesz zadzwonić do hondy podać nr vin i ci powiedzą czy jest dławiony czy nie, ale niestety ci nie powiedzą w którym miejscu jest zdławiony :smile: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.