REDbike Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Koledzy mam kilka skaz do punktowego polakierowania w swoim kosie i szukam jakiejś sprawdzonej lakierni na terenie Warszawy i w okolicy powiedzmy do 100 km, która by sobie poradziła z lakierem candy. Znacie kogoś godnego polecenia? pzdr Kamil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smoku Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Sam w dalszym ciągu szukam kogoś kto dobrze pomaluje matem ... :icon_rolleyes: Smoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imak Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 (edytowane) Witam Mój przy normalnej jeździe pali ok 7-7,5, najmniej spalił po dokładnych wyliczeniach 6,8, najwięcej ok 9,5l przy katowaniu po mieście :D. Mam pytanko który z elementów sprzęgła się zużywa i grzechocze. http://img222.imageshack.us/my.php?image=printli3.jpg pozdrawiam w koszu sprzęgłowym wybija się zabierak i powstaje zbyt duży luz osiowy jest na to sposób ja u siebie wymieniałem całą skrzynie bo się posypała i zrobiłem też sprzęgło i teraz jest bajka Mam 2001po mieście pali 8 l. w trasie 5.5 l. Edytowane 18 Stycznia 2009 przez imak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cbrxx Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Witam. Jeśli ktoś chce to jest tu skan instrukcji obsługi do XX Instrukcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodziak81 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Koledzy Jaki olej lejecie do amortyzatorów ( 5W, 10W ....a może jakiś inny ) ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ścinacz Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Witam Wymienilem w Xie lewy wydech , mam Xa z 98 roku na gażnikach , wydech który zamontowale jest od nowszego modelu widać że jest inaczej zbudowany wewnątrz , czy można jezdzić na takim wydechu czy może szkodzić silnikowi i lepiej zalożyć stary pokierszowany?? Z góry serdecznie dziękuje za odpowiedz:) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalton Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 przepraszam za naiwne pytanie...a co oznacza ta literka C na oponie (czy tam 2ct) -zwiekszoną wytrzymałość na prędkośc czy na masę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 przepraszam za naiwne pytanie...a co oznacza ta literka C na oponie (czy tam 2ct) -zwiekszoną wytrzymałość na prędkośc czy na masę?? 2ct to dwie sąsiadujące ze sobą warstwy na powierzchni opony: twardszą, trwalszą na środku i bardziej miękką, lepiej trzymającą w złożeniu na bokach ...ale żeby znaleźć takie informacje wystarczy zaglądnąć na stronę producenta i przeczytać informacje o danym modelu. na przyszłość sugeruję więcej samodzielności :icon_rolleyes: jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imak Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Koledzy Jaki olej lejecie do amortyzatorów ( 5W, 10W ....a może jakiś inny ) ? pozdrawiam W swoim xx też mam olej do wymiany Pytałem się JM Motocykle Wychodzi z katalogu na to że 8W i chyba taki wleje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalton Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 z olejami do lag można troche poexperymentować. jak chcesz mieć bardziej miękki przód to lejesz 5W a jak twardszy to i 15W możnaby spróbować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makumba Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Cześć. Przed kilkoma dniami nabyłem, w firmie Plastbike błotnik na wahacz do XX. Czy ktoś ma zamontowany taki błotnik u siebie? Chciałbym wymienić się spostrzeżeniami na temat jego montażu i wykonania. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzy0 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Cześć. Przed kilkoma dniami nabyłem, w firmie Plastbike błotnik na wahacz do XX. Czy ktoś ma zamontowany taki błotnik u siebie? Chciałbym wymienić się spostrzeżeniami na temat jego montażu i wykonania. Pozdrawiam. Czesc mialem taki blotnik w f4 jest bardzo podobny jak i mocowanie ktore musialem podpilowac z prawej strony bo jak przykrecalem to mi przewody hamulcowe troche zgniatalo no i jest troche z krotka oslona na lancuch przy silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makumba Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Ja mam kilka zastrzeżeń. Laminat w miejscu gdzie wierci się otwór do zamocowania błotnika jest za cienki, po przykręceniu śruby jest luz, dałem podkładkę i O.K. Z prawej strony nie ma w ogóle zamocowania. Laminat jest tak wyprofilowany, że zachodzi na wahacz, myślałem że ma wchodzić pod przewody hamulcowe, lecz gdy go tak zamontowałem nie można obrócić kołem, a wiec dorobiłem uchwyty przykręcane do obejm przewodów hamulcowych. Największym jednak mankamentem jest to ze osłona łańcucha w ogóle go nie przykrywa, dodatkowo jest blisko nad tylna zębatką. Spodziewam się że smar z łańcucha będzie leciał na za dupek. Chyba poszerzę ta osłonę, szkoda bo na pewno straci na wyglądzie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imak Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Ja mam zamontowany taki błotnik: Od strony łańcucha zamocowany jest na sztywno dwiema śrubami a zdrugiej strony leży na wachaczu pod przewodami hamulcowymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makumba Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 A więc chyba mam za słabo wyciągnięty łańcuch ;-) Spróbuję położyć prawą stronę pod przewodami, i podnieśc osłonę łańcucha do góry, może błotnik nie bedzie leżał na kole. Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.