Skocz do zawartości

Honda CBR 1100 XX i wszystko co z nim związane


Rekomendowane odpowiedzi

...bo wymienia sie wg. ksiazki warsztatowej co 12.000 km,

lub raz na rok, zalezy co wczesniej trafi.

Adam

 

że co rok to wiedziałem ale właśnie troszkę się zakręciłem z tym 6000km czy 12000km...

 

dzięki za informację teraz na temat wymiany i sprawdzania oleju w tym temacie to chyba wszystko...

 

ale mam pytanie odnośnie licznika (szukałem po postach ale nie znalazłem):

jest tam taki przycisk obok kontrolki chyba imobilajzera (chyba tak się to pisze) do czego on konkretnie jest??

czy jest możliwość zmiany wyświetlania przebiegu z mil na kilometry (prędkość zmieniłem na kilometry) ??

wiem że FVR to ma ale czy jest możliwość zmiany wyświetlacza temperatury silnika na temperaturę otoczenia ??

 

pozdrawiam

i dzięki za odpowiedź...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do przycisku koło imobilajzera to służy on do wyłączenia kontrolki imobilajzera. Przebiegu niestety nie można zmienić na km, z temperaturą też raczej nic nie zrobisz.

Ja dopiero niedawno nabyłem xx, rocznik 2002 i niepokoi mnie wysoka temperatura, w trasie 87- 95, w mieście 100-106. Czy to normalne, a jeśli nie to czy można ją zmniejszyć. Czytałem p płynie hłodniczym Engine Ice, ale nie wiem czy on coś pomaga. No i jeszcze muszę wymienić aku, jaki polecacie, ja myślę o Exide.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do przycisku koło imobilajzera to służy on do wyłączenia kontrolki imobilajzera. Przebiegu niestety nie można zmienić na km, z temperaturą też raczej nic nie zrobisz.

Ja dopiero niedawno nabyłem xx, rocznik 2002 i niepokoi mnie wysoka temperatura, w trasie 87- 95, w mieście 100-106. Czy to normalne, a jeśli nie to czy można ją zmniejszyć. Czytałem p płynie hłodniczym Engine Ice, ale nie wiem czy on coś pomaga. No i jeszcze muszę wymienić aku, jaki polecacie, ja myślę o Exide.

Ja mam xx z2001 i Mam dokładnie taką samą temperature, i wcale się tym nie martwię .Wentylator załącza się przy 105 na mieście często i gęsto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja dopiero niedawno nabyłem xx, rocznik 2002 i niepokoi mnie wysoka temperatura, w trasie 87- 95, w mieście 100-106. Czy to normalne, a jeśli nie to czy można ją zmniejszyć. Czytałem p płynie hłodniczym Engine Ice, ale nie wiem czy on coś pomaga. No i jeszcze muszę wymienić aku, jaki polecacie, ja myślę o Exide.

Co do akumulatora to polecam Vartę kupiłem go rok temu okazyjnie na bazarze w Łodzi za 140zł, nie polecam kupowania jakiś niefirmowych wynalazków za 150zł bo za rok znów będziesz musiał szukać akumulatora :bigrazz: .

Mój kumpel też ma rocznik 2002 i problemy z przegrzewaniem, z tym że u niego nie schodzi poniżej 92 stopni, a max nawet ok 120! Właśnie zamówił nowy termostat, zobaczymy czy to się okarze przyczyną. Pozdrawiam :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam takie pytanko dotyczące ładowania oraz kontrolki FI.Motocykl to oczywiście XX na wtrysku z analogowymi zegarami.

Znalazłem na forum parę informacji na ten temat jednak nie wszystko co mnie interesuje.

W moto pali się Kontrolka FI zapala się po paru minutach jazdy,a jak moto jest ciepłe to prawie od razu.

Problem zaczął się w momencie kiedy padł akumulator.Po założeniu nowego zaczęła się palić kontrolka FI i ładowanie zaczęło jakby słabnąć.Na początku przejeździłem tak ok miesiąca(Był sezon a w serwisie na szybko powiedzieli mi że jak silnik pracuje równo nie ma spadku mocy to na razie można jeździć )i aku się wyładował.Sprawdziłem ładowanie,przez parę chwil jest potem już brak.

 

Wyczytałem że regulator mógł paść przy próbie odpalania na padniętym akumulatorze

Pierwsze pytanie DLACZEGO? I jak uniknąć tego następnym razem

 

Pytanie drugie-czy wymieniać na oryginalny regulator czy może zastąpić na jakiś inny.Może od innego modelu jakiś mniej awaryjny?

 

 

Z góry dzięki i pozdrowionka dla wszystkich XX maniaków.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam xx z2001 i Mam dokładnie taką samą temperature, i wcale się tym nie martwię .Wentylator załącza się przy 105 na mieście często i gęsto

 

Normalna temperatura. Jadąc w upale po Włoszech miałem nawet 115 jadąc po autostradzie. Najbardziej nagrzał stojąc w korku (jazda z kuframi w Zgierzu w strumieniu gorącego powietrza z ciężarówki) do 124 stopni. Trochę się wystraszyłem i jechałem wtedy po chodniku aby go schłodzić bo wentylator nie dawał już rady. Jak się zatrzymałem po jakimś czasie bak był tak gorący że nie można go było długo utrzymaj w okolicach "jaj" kierowcy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanko odnośnie wskażnika paliwa w x-sie.Wiem że te wskażniki nie są zbyt dokładne, mialem wcześniej vfr-ke i tam wskażnik paliwa długo pokazywał pełny zbiornik, a po przekroczeniu połwy szybko spadał do rezerwy.Wracając w niedziele z Częstochowy wskażnik pokazywał mi trzy pola (mam już nowy typ licznika),a po kilkudziesięciu kilometrach spadł do ostaniego i zaczoł migac.Przejechałem tak może jakieś 30 km i pomimo że do domu nie miałem już daleko postanowiłem że go jednak zatankuje (nie znam jeszcze sprzęta i wole nie ryzykowac)Na stacji wlałem mu 13 l a po przekręceniu kluczyka wskażnik pokazał mi prawie(bo bez jednego pola)ful, kiedy podniosłem motocykl z nózki bocznej wskażnik pokazał już pełny zbiornik.Zastanawiam sie teraz ile paliwa wchodzi w skład rezerwy(czyli od czasu aż zacznie migac ostanie pole) i czy też macie tak duże przekłamania?

 

Pozdrawiam

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety XX tak już na początku długo nie spada potem bardzo szybko i w dolnym zakresie znów powoli. U mnie na rezerwie jest ok 5-6 litrów. Chociaż nigdy tego nie sprawdziłem dokładnie ale skoro zbiornik ma 22 l jak się włącza rezerwa to maksymalnie wlewam 17 litrów. Natomiast to że pokazuje Ci pełno to i tak jeszcze zawsze ze 3-4 litry wejdą.

Szerokości.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 -6 litrów to sporo .Z moich obliczeń wynikało że mniej więcej tyle powinno zostac w zbiorniku,ale wydało mi sie to strasznie dużo jak na rezerwe i pomyślałem że może czujnik sie zawiesił.

W wekend postaram sie przetestowac ile uda mi sie zrobic na baku do rezerwy,normalnie jak jeżdże wokół komina nie tankuje nigdy pełnego zbiornika. A jeśli chodzi o pojemnośc zbiornika to chyba jednak wynosi ona 22l a nie 24 ;)

 

 

dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli chodzi o pojemnośc zbiornika to chyba jednak wynosi ona 22l a nie 24 mrugacz.gif

 

w modelach z wtryskiem jest to 24 litry i 4 litry rezerwy.

W gaznikowych....nie pamietam.

 

 

 

 

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...