Skocz do zawartości

Honda CBR 1100 XX i wszystko co z nim związane


Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy mam kilka skaz do punktowego polakierowania w swoim kosie i szukam jakiejś sprawdzonej lakierni na terenie Warszawy i w okolicy powiedzmy do 100 km, która by sobie poradziła z lakierem candy. Znacie kogoś godnego polecenia?

 

pzdr

Kamil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mój przy normalnej jeździe pali ok 7-7,5, najmniej spalił po dokładnych wyliczeniach 6,8, najwięcej ok 9,5l przy katowaniu po mieście :D.

 

Mam pytanko który z elementów sprzęgła się zużywa i grzechocze.

 

http://img222.imageshack.us/my.php?image=printli3.jpg

pozdrawiam

w koszu sprzęgłowym wybija się zabierak i powstaje zbyt duży luz osiowy jest na to sposób ja u siebie wymieniałem całą skrzynie bo się posypała i zrobiłem też sprzęgło i teraz jest bajka Mam 2001po mieście pali 8 l. w trasie 5.5 l.

Edytowane przez imak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Wymienilem w Xie lewy wydech , mam Xa z 98 roku na gażnikach , wydech który zamontowale jest od nowszego modelu widać że jest inaczej zbudowany wewnątrz , czy można jezdzić na takim wydechu czy może szkodzić silnikowi i lepiej zalożyć stary pokierszowany??

 

Z góry serdecznie dziękuje za odpowiedz:)

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam za naiwne pytanie...a co oznacza ta literka C na oponie (czy tam 2ct) -zwiekszoną wytrzymałość na prędkośc czy na masę??

 

2ct to dwie sąsiadujące ze sobą warstwy na powierzchni opony: twardszą, trwalszą na środku i bardziej miękką, lepiej trzymającą w złożeniu na bokach

 

...ale żeby znaleźć takie informacje wystarczy zaglądnąć na stronę producenta i przeczytać informacje o danym modelu. na przyszłość sugeruję więcej samodzielności :icon_rolleyes:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

 

Przed kilkoma dniami nabyłem, w firmie Plastbike błotnik na wahacz do XX. Czy ktoś ma zamontowany taki błotnik u siebie? Chciałbym wymienić się spostrzeżeniami na temat jego montażu i wykonania.

 

Pozdrawiam.

 

Czesc mialem taki blotnik w f4 jest bardzo podobny jak i mocowanie ktore musialem podpilowac z prawej strony bo jak przykrecalem to mi przewody hamulcowe troche zgniatalo no i jest troche z krotka oslona na lancuch przy silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam kilka zastrzeżeń. Laminat w miejscu gdzie wierci się otwór do zamocowania błotnika jest za cienki, po przykręceniu śruby jest luz, dałem podkładkę i O.K. Z prawej strony nie ma w ogóle zamocowania. Laminat jest tak wyprofilowany, że zachodzi na wahacz, myślałem że ma wchodzić pod przewody hamulcowe, lecz gdy go tak zamontowałem nie można obrócić kołem, a wiec dorobiłem uchwyty przykręcane do obejm przewodów hamulcowych. Największym jednak mankamentem jest to ze osłona łańcucha w ogóle go nie przykrywa, dodatkowo jest blisko nad tylna zębatką. Spodziewam się że smar z łańcucha będzie leciał na za dupek. Chyba poszerzę ta osłonę, szkoda bo na pewno straci na wyglądzie.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...