OKi Opublikowano 31 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2003 Witam!!! Prosze o rade w sprawie pierwszego moto do 4 tys. zł Myślałem o XL600R, DR600, XT600, KLR600, lub w bardziej drogowym stylu to GS 500 lub GPZ 500. Jak możecie napiszcie co sądzicie o tych maszynach, a może maćie jakieś inne ciekawe propozycje. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebJaw Opublikowano 31 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2003 Hej! Ja mam GPZ 500.To bardzo fajny motocykl.Tanie części.Tylko trzebo przed kupieniem sprawdzić elektrykę (chodzi tu dokładnie a alternator bo jego koło magnesowe lubiło się rozlatywać i rozpieprzać cewki), ale to drobnostka, którą TRZEBA!!! sprawdzić.Ja miałem z tym problem i słyszałem że inni też. Najłatwiej sprawdzić czy ładowanie akumulatora jest OK. Jeśli to jest OK to polecam GPZ 500 NaRa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I_Mat Opublikowano 31 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2003 A jak to sprawdzić ? i czy jeśli okaże sie że jednak jest to uszkodzone to koszty naprawy są wysokie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebJaw Opublikowano 31 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2003 A jak to sprawdzić ? i czy jeśli okaże sie że jednak jest to uszkodzone to koszty naprawy są wysokie ? Albo poprostu sprawdzić ładowanie miernikiem,albo odkręcić pokrywę alternatora (z lewej strony silnika)(oczywiście najpierw wylać olej z silnika) i zwyczajnie spojrzeć na koło magnesowe (czy są wszystkie magnesy i czy są całe), i na cewki (czy są nieuszkodzone).Takie koło w rocznikach do 96 lubiło się popsuć (koło - kosz ok 300-500 zł)A tak poza tym to OK maszyna (V max.- 200 km/h, paliwo - ok. 5,7 l na 100 km) NaRa. SebJaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OKi Opublikowano 1 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2003 Fajnie że odpowidacie:-) To praktycznie rady dla mojego kumpla bo ja sie bujam TDM 850. A co do GPZ to za te 4 tys zł da sie znaleźć cokolwiek, czym da sie jeździć??? Pazdrawiam i zachęcam do dalszych wypowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 1 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2003 Za cene 4 tys zł można kupić niezłą Hondę CB 400 N lub CB 450 S. Niezłe osiągi i niezawodność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 12 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 cb400 to staroć a 450 chyba za drogo wychodzą w konkurencji cena/rocznikza 4000powinieneś znaleźć jakąś gs500 z ok 90roku a z gpz będzie ciężko Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomrider Opublikowano 12 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 Cześć!!!Witam wszystkich Forumowiczów po raz pierwszy!Od 24 lipca tego roku zaliczam sie do wierzącej i praktykującej cześci społeczeństwa. Posiadam Yamahę XZ 550 i 5000km asfaltów w kościach. Chciałbym polecić powyższy oryginalny motorek, najechałem nim 5000 km i oprócz problemów z alternatorem (już wiem co i jak) motorek spisuje się dobrze, pali 4.5 - 5.5 / 100km, troszkę oleju (21lat). Jest to już duża maszynka, pozycja wygodna, odprężona, no i to, co tygryski lubia najbardziej V2 (puste wydechy) i bezobsługowy kardan. Pług można rzucać przy 4000 obr/min, duży moment pozawala jeździć dostojnie pyrkocząc już od 2500, a zabawa zaczyna sie od 6 do ponad 8 tys., gdy rasowo wyje wkrecając się na obroty. Jeśli dbać o niego jest bezobsługowy, jak każdy ma swoje bolączki związane z wiekiem, ale moim zdaniem nie zasługuje na złą opinię, jaka o nim krąży. Ale dzięki temu jego ceny są raczej rozsądne (do ok 3700 zł) i jeśli znaleźć zadbany egzemplarz, od długoletniego właściciela, można się spodziewać długiej, spokojnej eksploatacji. Polecam i pozdrawiam wszystkich Forumowiczów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 12 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 za 4000powinieneś znaleźć jakąś gs500 z ok 90roku a z gpz będzie ciężko Oj nie wiem czy za 4000 znajdzie gs500. Będzie bardzo ciężko. Suczki chodzą po conajmniej 5000 ale sukać nigdy nie zaszkodzi :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 12 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 Tomrider...a jak to cacko wygląda ? Bo nie kojarzę tego modelu...masz jakąś fotkę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 12 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 zajebisty motorek-jak na swoje czasy bardzo nowoczesny i dośc nowatorski Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Opublikowano 12 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 to chyba to http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?id_r...drubryka=3&nr=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomrider Opublikowano 12 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 Posiadam wersję kanadyjską. XZ 550 Vision, 64 KM przy 9500 obr/min. Od wersji europejskiej różni sie wyższą kierownicą i dwoma czarnymi rurami wydechowymi (nie mylić z tłumikami :D )z prawj strony, posiada tarczę hamulcową sztuk jedna i trochę inną stacyjkę, reszta taka sama. Mam fotę, ale nie wiem jak ją dołączyć, np. pod mojego nika lub do postu. Ktoś może podpowie?Znalazłem zdjęcie w sieci http://members.aol.com/DTysdalx2/Page20.html Moja jest identyczna. Pozdrawiam i serdecznie dziękuje za ciepłe powitanie, zwłaszcza w te zimne dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 13 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 No to w takim razie ja dołączę: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenwind Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 Jeśli temat jest w złym dziale to proszę o przesunięcie, ten wydawał mi się najbliższy moim pytaniom i ewentualnym dywagacjom. Po cichu liczę na to, że za jakieś 3 miesiące będę już miał w łapsku plastik uprawniający mnie do poruszania się motocyklem. Chorowałem na moto bardzo długo 😄 , przeglądałem ogłoszenia, czytałem literaturę (!) Problem w tym, że dalej nie wiem do końca czego chce. Największym dla mnie problemem jest oczywiście budżet. Z własnej kieszeni jestem w stanie na motocykl wyłożyć w okolicach 5tyś złotych co znacznie ogranicza pole do popisu. Drugą opcją jest kupienie motocykla i rozłożenie sobie części wydatków na raty, tutaj jednak pojawia się kwestia tego iż to będzie mimo wszystko mój pierwszy sprzęt i liczę się zarówno z glebą jak i faktem, że nie będzie on jeszcze w pełni świadomym wyborem. Jakie macie spostrzeżenia na ten temat? Kupić taniej i po roku zmienić? Może jednak od razu wziąć coś z nieco wyższej półki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.