Skocz do zawartości

Sposoby blokowania CBR 600 F4


Dawid22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Poproszę kumpla, który zna język niemiecki o założenie takiego samego tematu na forum naszych sąsiadów z nadzieją, że dostanę odpowiedz na swoje pytanie bez bicia piany. Szkoda, że Polak Polakowi nie pomoże i trzeba prosić o to Niemca. Proszę modów o przeniesienie tematu do oczyszczali ponieważ wszystkie posty są nie na temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

załóż na linkę gazu przy cięgnie otwierającym przepustnice metalową tulejkę ograniczającą skok linki/otwarcie przepustnic. długość tulejki dobierz doświadczalnie, tak żeby pod obciążeniem silnik się zakręcił do powiedzmy 8000. Ja tak bratankowi pocketa "wykastrowałem" :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dowiedziałem się, że blokowanie maszyn z gaźnikiem jest tanie i można to zrobić nawet samemu, ale trzeba znać sposób. Podobno jak się źle zablokuje to można uszkodzić silnik.

 

Natomiast sprzęty z wtryskiem paliwa można zablokować za pomocą Power Commandera [jego koszt to 1600zł :/] i zabawa elektroniką. Taka medota blokowania podobno jest w 100% bezpieczna dla silnika. Dodatkowo Power Commandera możemy użyć w przyszłości do zwiększenia mocy maszyny lub sprzedać, więc część kosztów może się zwrócić.

 

To tyle z tego co się dowiedziałem, może komuś się przyda ta informacja i nie będzie musiał jej tyle szukać. Oczywiście przydałoby się więcej wiedzy na ten temat jak się czegoś jeszcze dowiem to napiszę.

 

Znalazłem też informacje o dziewczynie, która zablokowała GSXRa 600 do 60KM i podobno maszyną dało się spokojnie jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmmm zabrzmialo jakby gsxr600 w nominalnej mocy nie dalo sie jezdzic spokojnie

 

Jakby nie patrzeć to sportowy motor. Po 5000 kilometrów uznam, że go wyczułem, odkręce i boleśnie się przekonam o brakach w doświadczeniu. Wole przynajmniej przez jeden sezon nie korzystać z pełnej mocy.

 

Ps. proszę pisać na temat, jeśli ktoś chce analizować sensowność takiej blokady to zapraszam do tematu do którego link podałem w pierwszym poście. Teraz jak ktoś będzie chciał się dowiedzieć czegoś o blokadach z tego topicu to będzie musiał przebrnąć przez 90% postów nie na temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie, zaraz je usune.

 

Dzięki.

 

U mnie w garażu leży komplecik do F4i, na 27 KM, maks 120 km/h

 

Możesz napisać o nim coś więcej? To blokada silnika? Jeździłeś na zblokowanej w ten sposób cebrze? Jeśli tak to czy oddawała równo moc? F4i to wersja z wtryskiem paliwa?

 

Czy ten komplecik masz na sprzedaż? lub ewentualnie wiesz gdzie można zakupić nowy?

Edytowane przez Dawid22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

załóż na linkę gazu przy cięgnie otwierającym przepustnice metalową tulejkę ograniczającą skok linki/otwarcie przepustnic.

 

 

 

w ten sposob fabrycznie kastrowali R6 2003-2005 wiec nie powinno byc lipy

 

Kolega już się wypowiadał, że następstwem takiej blokady jest ciągła zabawa biegami. Dlatego preferuje blokadę silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawid musisz byś świadomy że sportowe moto, zwłaszcza 600 i mniej ma bardzo wąski zakres użytecznych obrotów i zawsze trzeba się nawachlować żeby chciało przyzwoicie jechać. Jak wykastrujesz sporta to jeszcze bardziej będziesz musiał żonglować biegami żeby dobrą dynamikę osiągnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzieć się muszę :buttrock: . Motocykle tak ca od 1988r, juz nie mają wąskiego pasma użytecznych obrotów, przyspieszają dobrze już od 5tys do, powiedzmy co najmniej 10,5 tys obr. Wąsko mają V-ki, a z życia np. silniki (wysilone) TDI w samochodach. Obcięte motocykle kończą swą pracę wcześniej, po prostu :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega już się wypowiadał, że następstwem takiej blokady jest ciągła zabawa biegami. Dlatego preferuje blokadę silnika.

 

a myślisz że jak zblokujesz do 27 KM to nie będziesz musiał się bawić biegami ???? poza tym 600 nawet w otwartej wersji do dobrej jazdy wymaga częstego "wachlowania" biegami jeśli chcesz żeby silnik dobrze jechał z dołu to musisz kupić diesla (albo v-ke ) . jeśli myślisz że zdławienie przez ogranicznik na lince gazu będzie się odczuwalnie różnić od dławienia powiedzmy "fabrycznego" to jesteś w dużym błędzie - największą różnice jaką odczujesz to będą tylko koszty . jakoś niektóre firmy tak dławią i nie ma z tym problemu .

ale znowu robisz to samo jak przy pytaniu o kupno moto pytasz o to na co praktycznie znasz odpowiedź a tu szukasz chyba jakiegoś potwierdzenia czy robisz dobrze czy źle (ale to już taka moja prywatna myśl na ten temat)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...