Roqwor Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Witam forumowiczów.Mam problem z moją Kawasaki KLR 600. Mianowicie stała nie odpalana przez kilka miesięcy, wymieniłem tylko dekiel od strony sprzęgła. Teraz gdy chciałem odpalić motor w ogóle nie było rekacji na kręcenie rozrusznikiem. Wyczyściłem gaźnik. Teraz gdy zakręce kilka razy rozrusznikiem motor bardzo głośno strzela z tłumika i pojawia się też ogień... Założyłem też nową świecę ale bez zmian. Dalej strzela. Raz za czas raz zakręci silnikiem i koniec..Proszę o porady.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Sprawdź dobrze sobie układ zapłonowy , tam tkwi problem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 po tak dlugim staniu sprawdzil bym i wyczyscil gaznik , zmienil paliwo , sprawdz luzy na zaworach. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 znajomy mial tak samo w 650 wyregulował zawory i git jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki454 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Sprawdź też gumowe połączenia gaźnika z komorą filtra - mogą być sparciałe i nieszczelne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Jeżeli zionie ogniem to stawiam na źle wyregulowany gaźnik, zaworek iglicowy może nie domykać i zalewa Ci sprzęta, ewentualnie do sprawdzenia jest ssanie. Może to być też wina zapłonu ale to mniej prawdopodobne, bo musiałbyś wcześniej majstrować przy rozrządzie a o tym nie wspomiałeś.Sprawy typu wyczyszczenie kranika paliwa i nowy filtr też powinny być załatwione. Wykręć świece po takim kręceniu i ją oblukaj, bo zapewne będzie cała zalana co potwierdzi moją wersje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.