Paweł Szarowski Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 (edytowane) a wiec tak: 1- przy nie rozgrzanym silniku odglosy wlaczania http://www.youtube.com/watch?v=aNotKpf71xk 2- przy cieplym http://www.youtube.com/watch?v=5eDYY8IV-8o biegi byly wlaczane na docinietej do oporu klamce, po czym na nautralnym ja puszczalem i znow,wedlug mnie przy cieplym wyraznie slychac glosniejsza prace skrzyni, staralem sie z rozna predkoscia zalaczac przez co slychac zgrzyt trybowprosze o wasza opinnie, jest sie czym martwic czy takie stykanie jest na porzadku juz w suzukach?(sory za buty, wracalem z oporzadku^^) Edytowane 2 Kwietnia 2012 przez Paweł Szarowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 normalka, wrzucaj 1-ke zdecydowanie to unikniesz kosztownych remontów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Kiedyś też się martwiłem , że mi zgrzyta przy redukcji na 1 bieg , ale tak ma być :) Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Zgrzyt przy redukcji na jedynkę? Możesz się nie martwić, ale to nie powinno mieć miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Zgrzyt przy redukcji na jedynkę? Możesz się nie martwić, ale to nie powinno mieć miejsca.A zmiana z dwójki na jedynkę to redukcja czy nie? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 wg mnie troche zbyt delikatnie głaszczesz dźwignię zm biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 @Tomek Kulik: wcześniej chodził o zgrzyt podczas wrzucania jedynki z luzu. Wrzucenie jedynki z luzu to wg. mnie nie jest redukcja ;) Jeżeli ktoś słyszy zgrzyt podczas redukcji z 2 na 1, jest źle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 A to się zgadzam :) Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 W apce lekko odkręcam , do 2- 2,5 tysiąca obrotów i wbijam 1 takczy inaczej jest strzał . Ale to inny motocykl niż wszystkie, czasami mocno niepełnosprawny w tej inności. Lekarstwo zamówione ,zobaczymy co bedzie jak przyjdzie :bigrazz: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Na filmie autor watku stoi i wrzuca ta jedynke.Moja rada jest taka zeby wrzucac jedynke podczas jazdy redukujac z dwojki,a juz jezeli jestes zmuszony do jej wrzucenia na goracym silniku to rusz w przod i tyl motocyklem. Najprawdopodobniej masz wyrobione pary wodzikow i przesowek, stad problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 W apce lekko odkręcam , do 2- 2,5 tysiąca obrotów i wbijam 1 takczy inaczej jest strzał . Ale to inny motocykl niż wszystkie, czasami mocno niepełnosprawny w tej inności. Lekarstwo zamówione ,zobaczymy co bedzie jak przyjdzie :bigrazz:A na wolnych obrotach nie wejdzie pierwszy bieg? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 (edytowane) @Adam M.: Naprawdę? Ja nie widziałem motocykla, w którym inaczej by sie pierwszy bieg wrzucało z luzu. Każdy motocykl ma coś wyrobione w skrzyni biegów? Nowe też? Tak szczerze to nie rozumiem problemu. Gdyby wrzucenie jedynki z luzu było problemem, to producent motocykla rozwiązałby to w inny sposób. Wiadomo, że najlepiej zredukować do jedynki wytracając prędkość, natomiast jakieś cyrki z toczeniem motocykla zanim się wrzuci jedynkę, albo dodawanie gazu z wciśniętym sprzęgłem.. guys.. serio.. idzcie pojeździć :D Edytowane 5 Kwietnia 2012 przez MarcMarc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 moze to dziwna sprawa, ale 1 bieg u mnie zalacza sie bezszelestnie jesli sprzeglo nie jest zacisniete dokonca, nie wiem o co chodzi ale chyba znalazlem patent na swoj problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 A na wolnych obrotach nie wejdzie pierwszy bieg?Wejdzie ale zamiast klik będzie J*b ... U mnie permanentnie sprzęgło ciągnie , tak fabryka dała każdemu Rotaxowi V990 do 2003 roku .Dopiero przy nieco wyższych obrotach , gdy ciśnienie oleju podskoczy , sprzęgło przestaje ciągnąć i mozna normalnie operować biegami . Modyfikacja polega na wymianie dyszy (wiem która to , ale jescze nie wnikałem dlaczego taka zmiana pomaga ) na mniejszą , wtedy ciśnienie oleju w jakimś tam fragmencie układu nieznacznie wzrasta i pomaga normalnie operowac biegami .PSJa już załatwiłem najistotniejsze problemy , stopka przedłuzona , kable od spawarki założone (między przekażnikiem a rozrusznikiem) , , kostki od ładowani przeglądnięte i wymienione , no i kupiłem Yuasę . Ten zestaw "ukręca wał" i największy problem z odpalaniem odpadł .Jeszcze tylko ta dysza , zmostkowanie masy w całej instalacji , sprzęgiełko rozruchaja (po wymianie aku - prawie wyzdrowiało) , dokręcenie wszystkich istotnych śrub i śrubeczek na lekki loctite , znalezienie odpowiednich oryginalnych klocków Nissin na przód i może modyfikacja mocowania tylnej pompy hamulcowej - akualnie na dzień dobry sie zapowietrza i nie ma po co ruszać tyłu (zresztą po co komu tył w takim moto :P ) . K&N i przeloty LV i oryginlne wydechy miałem w zestawie startowym :DRozpisałem się , ale po prostu kocham grzebanie przy własnym motocyklu ;) .. ...albo dodawanie gazu z wciśniętym sprzęgłem.. guys.. serio.. idzcie pojeździć :DMarcMarc , jak to mawiają starzy górale - jest makaron , jest impreza :D A nie jakieś tam nudne F4i :P Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 @janosikkk: na wszystko przyjdzie czas ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.