birko2 Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 witam, witambardzo prosze o porademam mozliwosc kupienia w anglii ktm-a z 2003r po okazyjnej cenie 5500zl. moto jest zarejestrowane co do przegladu tech. to nie jestem pewien, jest jednak pewien problem- wlasciciel wymienil silnik z 200 na 450 cm- chyba mu mocy brakowalo. i tu mam pytanie: czy dam rade ten motorek zarejestrowac w polsce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Raczej tak, od niedawna silnik jest częścią wymienną. Ale chyba musisz zgłosić zmiane pojemności... Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Na ilu forach pozakladales ten temat ? :) :( Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
birko2 Opublikowano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Na ilu forach pozakladales ten temat ? :icon_rolleyes: :icon_question: na dwoch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 ja na Twoim miejscu bym nawet na przeglądzie nie wspominał że silnik jest inny. oni sa tak zoriętowani w stacjach diagnostycznych że jak go zapalisz to on już i tak nie będize wiedział o co chodzi.... teraz na przeglądzie on nawet numeru silnika nie sprawdza, bo sie go nigdize nie wpisuje. Silnik to czesć wymienna. koniec:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 ja na Twoim miejscu bym nawet na przeglądzie nie wspominał że silnik jest inny. oni sa tak zoriętowani w stacjach diagnostycznych że jak go zapalisz to on już i tak nie będize wiedział o co chodzi.... teraz na przeglądzie on nawet numeru silnika nie sprawdza, bo sie go nigdize nie wpisuje. Silnik to czesć wymienna. koniec:) Gdzie Ty zyjesz ? W kambodzy ? Jaka jst procedura rejestracji, musisz przedstawic jakies dokumenty czy urzednik spisuje i wierzy Ci na slowo ? :) :rolleyes: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Chwila chwila bo ja chyba czegoś nie rozumiem ;D Model exc/sx 200 to 2T, a 450 to 4T, więc jak on upchnął ten silnik ? to jest nie możliwe. Chyba, że ciął ramę. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Tak 200exc to 2t, ale ma taką samą ramę jak modele 4t, więc raczej nic nie ciął w ramie. Z rejestracją nie powinno być problemu, jak ma wszystkie papiery. Jedyne co to to że jest to przeszczep :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Gdzie Ty zyjesz ? W kambodzy ? Jaka jst procedura rejestracji, musisz przedstawic jakies dokumenty czy urzednik spisuje i wierzy Ci na slowo ? jakie wierzy na słowo? na przeglądzie dajesz mu papiery i niech pisze co ma pisac, nie ma znaczenia czy 200 czy 400 chociażby dlatego ze to i to motocykl, a nie 50.jesli chciałby zmianę pojemności w dowodzie nie wiem jaka procedura. a jak on sprawdzi czy to 200 czy 400? jeśli nie bedzie nigdzie napisane? totalna bzdura...wszystko opisane jest w dowodzie rejestracyjnym, z innego kraju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 jakie wierzy na słowo? na przeglądzie dajesz mu papiery i niech pisze co ma pisac, nie ma znaczenia czy 200 czy 400 chociażby dlatego ze to i to motocykl, a nie 50.jesli chciałby zmianę pojemności w dowodzie nie wiem jaka procedura. a jak on sprawdzi czy to 200 czy 400? jeśli nie bedzie nigdzie napisane? totalna bzdura...wszystko opisane jest w dowodzie rejestracyjnym, z innego kraju. Co ty koles mówisz na pierwszym przeglądzie wpisują wszystkie dane z silnika nawet po której stronie jest numer itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Silnik część wymienna problemownie bedzie.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roqwor Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Nie niedawno rejestrowałem motor z holandii. A że akurat grzebałem coś przy motorze (wymieniałem uszczelniacze) to nie miałem jak jechać na przegląd. Po drugie z transportem problem do stacji diagnostycznej. Spisałem to co trzeba na kartce (kolor, miejsce wybicia numeru ramy) i dalem to razem z tlumaczeniem dowodu znajomemu żeby zawiózł do stacji diag. Na drugi dzień miałem papier. A znam osoby które pojechały na stacje i diagnosta nawet nie kazał zapalić motoru tylko wypisał papier.. PSKumpel założył sobie do malucha silnik 1.1 i zarejestrował bez problemu. Taka jest nasza polska rzeczywistość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
birko2 Opublikowano 30 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 po waszych postach ogladnalem moto bardziej dokladnie i ci sie okazalo?MOTO JESY KRADZIONE!byl to orginal ktm 450 z papierami od 200-ki. prawdopodobnie jakbym sie lepiej znal zorientowalbym sie przy pierwszym spotkaniu. dzieki za rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Podobno tylko w polsce kradną? Acha i stacja diagnostyczna jest od brania pieniędzy, a nie od trzymania porządku. Zrobią co muszą i tyle. Przy moim motorowerze spisywali jedynie z ramy, nie trzeba było odpalać (co prawda przyjechał o własnych siłach) i niczego nie sprawdzali, a dwóch łysych opon, że aż dętke było widać - jakoś nie zauwazyli :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 z tego co ja zauważyłem większość numerów nabijanych fabrycznie jest nabijane takimi punkcikami a nie numeratorami:) z kąd wiesz ze motor kradziony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.