zorro1100 Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Ostatnio odłamał mi sie stopka hamulcowa w hondzie cbr1100 i teraz mam tylko taki mały kikutek :icon_twisted: ale daje sie jakoś hamować :D Może ktoś wie czy tylko orginalne stopki pasują czym może z innej cbr-ki jakieś można dopasować ps Pan Piotrek nawet jeśli wie niech nic niepisze i zostawi sobie to dla siebie :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Wielkie dzięki łaskawco Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 ps Pan Piotrek nawet jeśli wie niech nic niepisze i zostawi sobie to dla siebie :icon_razz: No to teraz ci nikt nie odpisze na tego posta :( Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 ps Pan Piotrek nawet jeśli wie niech nic niepisze i zostawi sobie to dla siebie :icon_eek:Spadaj na bambus :) Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Spadaj na bambus :banghead: Tomek :buttrock: ładnie to tak :) a z kad on wezmie " bambus " :icon_eek: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiedi Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 (edytowane) Proponował bym kupić oryginalna stopke do tego modelu.Po co masz ryzykować.Zapewne i tak chcesz kupić używkę a ceny stopek od innych modeli myśle że są porównywalne. Edytowane 26 Listopada 2007 przez Fiedi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 a nie lepiej pospawac ? , dobry spawacz pospawa to tak ze prawie sladu nie bedzie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiedi Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 O spawaniu nie chciałem wspominać.Zauważyłem ze rady dotyczące spawania są tu niemile widziane :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 O spawaniu nie chciałem wspominać.Zauważyłem ze rady dotyczące spawania są tu niemile widziane :) A złamaną klamkę czy pękniętą tarcze hamulcową też byś posmarkał? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiedi Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 (edytowane) A złamaną klamkę czy pękniętą tarcze hamulcową też byś posmarkał? Są elementy spawalne i niespawalne.Wszystko w granicy rozsądku. Edytowane 26 Listopada 2007 przez Fiedi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 (edytowane) Są elementy spawalne i niespawalne.Wszystko w granicy rozsądku. Dla mnie wszystkie elementy odpowiadające bezpośrednio za moje życie i bezpieczeństwo są niespawalne, niesmarkalne, niesklejalne i nieprostowalne. A granica rozsądku to płynna rzecz, niektórzy go mają mało. Edytowane 26 Listopada 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 jesli to zwykla stal to w czym klopot ? co innego jesli to stop , wtedy jest ryzyko ze moze peknac ( jezdzilem na spawanej klamce hamulca w mz i nie pekala sama :) ) , ale z tego co wiem ludzie spawaja kopki od duzych singli i nie pekaja a to tez stop. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro1100 Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Ale jak jechałem to nacisłem odpadło nawet niewiem gdzie to nawet jak bym chciał pospawać to i tak niema czego(chyba że ktoś znalazł na drodze ten odłamek) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 (edytowane) Zorro1100: jestes moim mistrzem jezeli chodzi o ortografie i sposob budowania zdan... Edytowane 27 Listopada 2007 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 moze dopiłuj z drewna :icon_biggrin: a nie pasuje od komara 3 :wink: pzdr :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.