Quaad Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Dziękuje i pozdrawiam :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Adamie M - a czy mógłbyś wytłumaczyć mniej kumatym (czyt. -mi :flesje: ), jak ten problem z odpalaniem (akumulatorem) ma się do wysokiej temperatury silnika? Tak jak pisałem - miałem objawy identyczne i się głowiłem o co chodzi. Na starym aku zimny silnik odpalał z miejsca (nawet jak np. zostawiałem załączony alarm na noc), gorący bardzo opornie lub w ogóle. Wystarczyło, że trochę ostygł i już było dobrze. Podobnie zaczyna mi się teraz zachowywać 9-tka, więc coś czuję, że wkrótce będe szukał nowego akumulatora :icon_razz: Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 ...moto odpalam zawsze bez gazu chyba ze jest zimny i stal kilka dni wtedy podciągam trochę ssanie natomiast problem pojawia sie kiedy silnik jest ciepły bądź gorący ... no wlasnie ze to nie tak, wlasnie dodanie gazu na silnie rozgrzanym silniku nie przeszkadza a pomaga, wiec sprobuj pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quaad Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 poniekąd masz racje tez tak słyszałem ale donośnie CBR czy YZF natomiast w ZX podobno jedyne co uzyskam dodając gazu to zafajdanie świec - nie wiem jak jest w rzeczywistości jeszcze nie próbowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekzx6r Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 mam ten sam problem, przed oddaniem na serwis nie odpalał na gorącym ale było to winą nie wyregulowanego luzu na zaworach, po serwisie problem zniknął, minęły dwa miesiące, teraz jest ten sam problem ale teraz to ewidentnie wina akumulatora, na ciepłym aku traci życie , bełgocze tylko i lampki na zegarach zaczynają migać ze zmęczenia, w serwisie kawasaki nagadał mi jakiś bzdetów że może są już gniazda zaworowe wypalone i zawory trzeba wymienić, ale skoro aku siły nie ma to chyba jednak to jest wina tego aku, czy mam racje ? pomóżcie bo mam doła ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Kup miernik za kilka zl i posprawdzaj aku i ladowanie.Moze dol nawet minie w czasie pracy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goOly19 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 milalem ten sam problem w zx7r na cieplo ciezko bylo go zapalic zrobilem synchro regulacje itp nie pomoglo wymienilem akumulator na nowy i w sumie pomoglo :biggrin: ale one maja problemy z odpalaniem przynajmnnije moj;/ pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psikus89 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 W mojej ZX-6 tez sie pojawia problem z odpaleniem. Zazwyczaj musze odpalac z lekkim gazem (czy to zimny czy cieply), mam wrazenie tak jakby wlasnie rozrusznik za slabo krecil. Ale mam nadzieje ze to aku bo byl padniety po zimie, jakos tam sie go udalo zreanimowac ale pewnie juz zaczyna zdychac. Mam nowy tylko jeszcze nie zakladalem i jednak sprobuje to zrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Witam mam taki problem w 6tce 98r kiedy odpalam zimne moto odpala mi za pierwszym razem natomiast kiedy silnik jest ciepły tudzież gorący i wyłączę go na chwile to potem mam problem z odpaleniem, muszę go trochę pomęczyć żeby zagadał i nie bardzo wiem czemu tak sie dzieje oraz co z tym zrobić ... Podejchał do mnie klient w sobotę z tym samym problemem dokładnie taka jak twoja ZX-6R z 98r... Po wymienie zajechanych swiec NGK na DESNO oraz filtra powietrza i zrobieniu synchro motocykl pali jak ta lala nawet po nagrzaniu silnika do mementu gdy włącza się już wentylator. U niego akurat siedziały swiece, bo synchronizacja polegała na bardzo drobnych korektach, a filter powietrza nie był zajechany... Namawiałem go na sprawdzenie luzów, ale nie chciał zostawiac motocykla na weekend. Dzwonił do mnie wczoraj i mówi, że motocykl nawet w te upału po długiej trasie pali idealnie i bez problemu... Także bierzcie też pod uwagę badziew NGK jaki ostatnio pojawił się na rynku...,Ja tez załozyłem u siebie w busie NGK i w motocyklu dół poprostu umarł, jeszcze tego samego dnia wkreciłem stare NGK i jeździłem na nich do czasu zdobycia siwec DENSO. Innych jak DENSO już do swojego sprzetu nie założe :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.