Skocz do zawartości

goOly19

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O goOly19

  • Urodziny 06/02/1988

Osobiste

  • Motocykl
    cbr 929
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6108109

Informacje profilowe

  • Skąd
    Opole Lubelskie

Osiągnięcia goOly19

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. goOly19

    Kupie Enduro

    Witam kupie m.in głownie drz 400 oraz honde xr650r, jak cos to pisac yo
  2. witam posiadam cbr 929 przebieg okolo 43 kkm, kiedys kiedys musialem sciagnac glowice( ale to nie istotne) w moto no i zrobione zawory lancuszek wygladal ok po zlozeniu wszystko ok po przejechaniu okolo 30 km zaczal sie szelest na poczatku myslalem ze jakas srubka czy cos nie dokrecone pod bakiem no i to olalem, od tamtego czasu zrobilem okolo 2 tys km teraz mechanicy obstawiaja ( i maja racje) ze rozrzad. Dodam ze dzwiek troche sie nasilil. Przy jezdzie slychac w przedziale od 2.5 tys do 5 pozniej juz cichnie na luzie jest raczej ze go slychac mocniej przy schodzeniu z obrotow. W nast tyg dam mechanikowi zeby rozebrac no i sa rozne szkoly mechaniorow co mowili jedni mowia ze wystarczy sam napinacz wymienic inni ze lancuszek :icon_mrgreen: punktem wyjsciowym jest wymiana lancuszka no bo to i przebieg troche na to moze wskazywac, i jesli to nie pomoze mysle nad dwoma wyjsciami kupna napinacza za 50 zl uzywki z gwar rozruchowa lub 300 zl za nowke ;/ dodam ze wczesniej przed rozbieraniem moze juz pod koniec naprawde minimalnie cos bylo slychac przy zejsciu z obrotw lancuszek (ale nie dam reki ze to to a nie jakas srubka bo to raczej przy spodzie silnika) moja pytanie do osob znajace sie w temacie co by obstawili jak to z uzywkami czy to lancuszek czy napinacz. Tak wiem najlepiej wymienic wszystko naraz i plus do tego lyżwy, ale to co dobre chce zostawic :icon_eek: czekam na madre wypowiedzi. z tego co wiem 929 ma dobry napinacz i nie ulega uszkodzeniom jak w f4 itp pozdrawiam!!
  3. chciałem zapytac czy gdzies w lublinie ( juz az tak nie istotne gdzie) potrafia nauczyc kobietę która nie miała nic wspólnego z jazdą na motocyklu (jedynie jako pasażer) nauczyc podstaw jazdy i zeby zdac egzamin? nie mowie ze od razu za 1 razem. napewno dla nich to nie jest proste by ktos co nigdy nie jezdzil zaczął w miare śmigac jakimś małym motorkiem no ale od tego oni sa, od tego sa oni:) w chwili obecnej boje się kobietę uczyc osobiscie bo jako tako sprzetu takiego nie posiadam bo 929 chyba troche moze byc za mocny a kupowanie jakies mz czy wsk do nauki mija sie z celem (chyba) tylko pytanie czy oni potrafia tak nauczyc? pozdrawiam!!
  4. ja w zx7r mialem rowniez problemy ze sprzeglem hmm urwaly sie 2 sruby co sa na sprezynach i tarly o dekiel a sprzeglo sie zajebiscie slizgalo, hmm moze dlatego ze to kawasaki? :banghead:
  5. mnie kosztowalo okolo 150 z wymiana same lozyska 70 zl. Moje pytanie wymienilem jakis miesiac temu lozysko glowki ramy (przez mechanika) no i tak po jakis 400 km zaczelo na poczatku drgac przod przy hamowaniu lekkim pozniej co raz bardziej ( no i z tego co wiedzialem po pewnym czasie lozyska sie ukladaja i trzeba dokrecic, tyle ze chyba nie to co ja myslalem:D) dokrecilem srobe na polce sruba ta byla luzna no i drgania ustaly, teraz po przejechaniu jakis kolejnych 300 km znowu jest to samo przy malych predkosciach czuc jak przod chodzi ale sruba jest dokrecona, wiem ze zle zrobilem ze ta srube a nie ta pod polka dokrecilem no i raczej mocno;/ i czy jak zdejme polke i dokrece to srube to czy bedzie dobrze? A czy moze jak dokrecilem ta na gorze srobe moglem wy**bac lozysko znowu ze za mocno skrecilem (czy ona jest za to odpowiedzialna?) podnioslem moto i raczej zadnych luzow nie czuje
  6. rozmiar 46 buty zeby byly nie za mocno zmeczone :) jak cos ktos ma to pisac yoyo
  7. 1. http://moto.allegro.pl/item343538509__nowe..._wyprzedaz.html 2. http://www.emotos.pl/index.php?p1219,vanucci-rv1 no i 3. nitro nb101 te raczej slaba opinnie widzialem no i teraz ktore byscie doradzili? jaki rozmiar brac zeby byl dobry? czy do dlugosci stopy czy dl wkladki? ile brac luzu tolerancji itp a moze cos doradzicie innego yo pozdr
  8. opone to ja juz zmienilem i mam 190 nowa prawie takze to odpada łozysko jest w b.d stanie bo sprawdzalem ociera przy stopce dlatego ze amortyzator podnosci zadupek do góry bez obciazenia chyba to normalne co nie? a czy mozna to jakos by palnikiem potraktowac?
  9. witam potrzebuje minimalnej oddalic rure od koła http://img230.imageshack.us/my.php?image=35377992dc6.jpg tam gdzie ida te dwie rury jedna przy jezdzie na gumie tze o koło tak samo jak postawi sie na bocznej stopce moto .Jjednak gdy sie moto wyprostuje zalozym rura odstaje jakie 0.5 cm kiedy siadziemy juz jest spora odległosc i nic nie tze i przy normalnej jezdzie to by nie tarło jednak kiedy poderwe moto na koło to pozniej zostaje czarny pasek na oponie od rury obnizenie motorka nic nie da. Kilku osob pytalem i raczej ciezko z diagnoza proponowalo cos takiego zeby podgrzac rury na dole i probowac wygiac lub cos gdzies dospawac. Posiadam opone 190 i na 180 napewno by nie tarło jednak mam swieza opone takze raczej nie planuje zaminiac , co byscie doradzili pozdrawiam
  10. milalem ten sam problem w zx7r na cieplo ciezko bylo go zapalic zrobilem synchro regulacje itp nie pomoglo wymienilem akumulator na nowy i w sumie pomoglo :biggrin: ale one maja problemy z odpalaniem przynajmnnije moj;/ pozdro
  11. Witam posiadam cbr 929 i z ciekawosci zagladalem do filtra powietrza w jakiej jest kondycji no i jest wszystko ok . po zatankowaniu moto a pozniej jakis tydzien stal i przyszla pora na jazde no i po pewnym czasie jak juz sie rozgrzal zobaczylem ze ma nizsze obroty czyli 1-0.8 a serwisowo powinno byc jakies 1.2 w sumie moto nie gasnie na wolnych obrotach. Wydaje mi sie ze moze to byc banalne czyli podwyzszenie obrotow ta linka w silniku tylko ze na zalosc jest ona zapieczona i ani rusz ;/ czyli na to wychodzi ze trzeba by sie dostac do wtryskow i z tamtad ja wypinac i wpsikac tam czegos ? dodam ze jak juz jest kolo 0.9 to czasem plywaja te obroty na obroty sie dobrze wkreca tak jak bylo pozdro
  12. to sa lozyska stozkowe tak? a mnie to jeszcze ciekawi jak to jest ze jedno lozysko jest mniejsze w srdku np a 2 jest szersze ja to myslalem ze ta rura jest jednakowej grubosci co w nie wchodzi :icon_mrgreen: zobacze przy okazji czy beda mieli lozyska takie narazie pytalem w 2 sklepach to 2 lozysko by mieli z 1problem :icon_eek:
  13. no a ja nie mam exapa i jest wszystko wporzadku ciagnie przy niskich wysokich i srednich obrotach :icon_mrgreen: a wydech to nie wiem jakiej nawet firmy tyle ze poprowadzony jest pod zadubkiem oczywiscie mowa o 929:)
  14. witam potrzebuje waszej pomocy Embarassed posiadam honde cbr 929 i z tego co zauwazylem pasowala by wymiana lozyska głowki ramy i tak patrzylem na larsonie no jest http://www.sklep1.larsson.pl/Parts.aspx?Ca...nd&motId=104558 to jest 1 w katalogu cena 114 pln i teraz moje pytanie brzmi bo wiem ze mozna dobrac lozyska z hurtowni łozysk i to o polowe taniej. gadalem z ze znajomym mechanikiem o ten kolnierz przeciwpylowy bo jego raczej bym nie dostal no ale zapewnial ze raczej mozna go przelozyc bez uszkodzen - czy to prawda? Jak wogole dobrac do tego lozyska bo rozumiem ze to sa 2 tak jak na zdjeciu i to idzie w rame gora dół? czy to sa wymiary jednego łozyska bo nie mgoe sie polapac z tymi wymiarami np o co chodzi z wymiarem A i z wymiarem B pozdrawiam i czekam na jakies odp ps gdzie bym to mogl dostac ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...