Egonon Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Niedawno wymieniono mi płyn chłodzący. A problem polega na tym, że teraz przy ostrym dodawaniu gazu wskazówka temperatury spada od połowy skali, gdzieś tak do jednej trzeciej skali. Poziom płynu jest OK. Wie ktoś cóż to za cuda się dzieją? Myślę że marka motocykla nie ma tu znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Niedawno wymieniono mi płyn chłodzący. A problem polega na tym, że teraz przy ostrym dodawaniu gazu wskazówka temperatury spada od połowy skali, gdzieś tak do jednej trzeciej skali. Poziom płynu jest OK. Wie ktoś cóż to za cuda się dzieją? Myślę że marka motocykla nie ma tu znaczenia.Mylisz sie.Jeśli to jest taka marka motocykla jak masz w opisie pod nickiem , to ma to znaczenie -te motocykle są chłodzone powietrzem :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bratek Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 wymień sobie termostat, czy od powietrza czy od płynu to wskazówka nie będzie spadać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Niedawno wymieniono mi płyn chłodzący. A problem polega na tym, że teraz przy ostrym dodawaniu gazu wskazówka temperatury spada od połowy skali, gdzieś tak do jednej trzeciej skali. Poziom płynu jest OK. Wie ktoś cóż to za cuda się dzieją? Myślę że marka motocykla nie ma tu znaczenia.Dodawaniu gazu na postoju czy przyspieszaniu? Jesli ten drugi przypadek to i ja tak mam bo ped powietrza chlodzi nagrzany na postoju motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 sprecyzuj sie Lordzie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egonon Opublikowano 24 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 No dobra... tak właściwie to chodzi o samochód. Ale nie chciałem towarzystwa denerwować. A temperatura spada przy przyspieszaniu w czasie jazdy. Zgadzam się, że od przyśpieszania temperatura może trochę spadać, ale w takim razie czemu po ustaleniu prędkości (nawet bardzo dużej) temperatura znowu wzrasta do normalnego poziomu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 No dobra... tak właściwie to chodzi o samochód. Ale nie chciałem towarzystwa denerwować. A temperatura spada przy przyspieszaniu w czasie jazdy. Zgadzam się, że od przyśpieszania temperatura może trochę spadać, ale w takim razie czemu po ustaleniu prędkości (nawet bardzo dużej) temperatura znowu wzrasta do normalnego poziomu? obejrzyj pompe wody :P pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 (edytowane) Moze masz nieodpowietrzony układ chłodzenia, w niektórych autach po wymianie płynu jest konieczne odpowietrzenie układu, a jak to nie pomoże wymień termostat. Edytowane 24 Listopada 2007 przez moonraker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieniek Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 (edytowane) Na 90% masz zapowietrzony układ chłodzenia, czujnik temperatury raz jest w płynie, raz w powietrzu :biggrin: . odkręć korek(na zimnym silniku) i ściskaj przewody gumowe, powinno wychodzić powietrze, a poziom płynu opadać.Poszukaj też odpowietrzników, mogą być: przy termostacie, na przewodach do nagrzewnicy, na zbiorniczku chłodnicy(w górnej części) Edytowane 24 Listopada 2007 przez Wieniek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 odpowietrza sie tylko uklad ktory posiada odpowietrzniki :biggrin: otwieranie sie termostatu nie ma nic wspolnego z obrotami :icon_exclaim: moze co to za sam z jakim silnikiem :flesje: czy ogrzewanie grzeje tez tak skaczaco jak wskazania zegara ( tzn rozgrzejesz sam i otwozysz ogrzewanie na full zostawisz na kilkanascie minut na wolnych to grzeje tak samo jak bys mu przygazowywal ) :notworthy: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Termostat do wymiany. Zepsuł Ci się w położeniu max otwarty. Na postoju przepływ powietrza przez chłodnicę jest minimalny, checa zaczyna się podczas jazdy. Wymiana płynu to przypadek. Po prostu jest chłodniej. Jak będziesz kupować termostat to nie kupuj podróbek, bo za robotę podwójnie zapłacicz. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lorenzo Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 (edytowane) Termostat :D Hehe.. To jednak samochód :biggrin: Następnym razem nie bój się napisać wprost o co chodzi ;) Pozdrax! :) Edytowane 24 Listopada 2007 przez Lorenzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 (edytowane) każdy ma rację, bo jest mnóstwo możliwości, ja kiedys miałem podobnie - silnik na niskich obrotach sie przegrzewał, a na wysokich się schładzał - powodem była zasyfiona chłodnica i przy niskich obrotach pompa wodna nie była w synie przebic sie przez ten syf - woda praktycznie stała, a na wysokich temperatura była w normie - niezleżnie od prędkości czyli przepływu powietrza przez chłodnicę - to akurat załatwia wiatrak.Mozliwe, że przy zmianie wlałeś dobry płyn, który rozpuścił jakies syfy w układzie chłodzenia (kamień, szlam) i chłodnica jest przypchana. jak wymiana połowy instalacji nie pomiże zlej płyn z chłodnicy i koniecznie z bloku, nalej wody z jakimś środkiem do czyszczenia chłodznić (jak masz aluminiowa to ze specjalnym do aluminiowych), zlej to co tam było i zalej jakims dobrym płynem i koniecznie odpowietrz instalację a wlewając płym pompuj przewodami pomiędzy silnikiem, a chłodnicą (kiedyś znajomemu się grzał furak, jak dolewaliśmy płynu z pomopowaniem weszło 1,5 litra więcej niż bez pomopowania :icon_eek: ) Edytowane 24 Listopada 2007 przez abu Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 A nie wpadl ktoś na pomysł ze przy dodaniu gazu/przyspieszaniu obroty silnika wzrastają a co za tym idzie wzrastas predkośc przepływu chłodziwa przez układ. Chlodniejszy płyn jest przepychany wgłąb układu i chłodzi ale przede wszystkim płynie przez czujnik temp. co powoduje niższe wskazania. Fakt ze jest to dziwne zachowanie i mozliwym problemem jest zasyfiony uklad gdzie na niskim obrotach słabo płynie chłodziwo a zeby dobrze chłodziło musi miec spore cisnienie czyli obroty. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.