Skocz do zawartości

Naked plusy i wady


Rekomendowane odpowiedzi

Może faktycznie weź pod uwagę Fazera 1000. Mojego mam dosyć krótko ale przetestowałem go zarówno w trasie jak i w mieście. Odejście nawet spoko, pozycja też daje radę ale niestety jak lubisz dobrze zapie**alać to jednak walka z wiatrem trochę Cię będzie wkurzać, przynajmniej mnie wkurza. W tej kasie powinieneś ustrzelić już jakąś ciekawą sztukę. Kilofazi jednak zawsze będzie turystykiem ale ja nie narzekam bo wygoda plus dojebanie to jest to co mi pasi :P

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam sport nakeda, ale klasyka i mogę powiedzieć, że 120 to górna prędkość komfortowej jazdy. 140 można jechać powiedzmy przez 15 minut a potem kark sztywnieje od walki z wiatrem. Można się oczywiście pochylić do przodu i wiatr rozbijać kaskiem ale te już nie to. Za to przy stsosunkowo małych prędkościach, dzięki brakowi owiewki i wyprostowanej pozycji można poczyć emocje większe niż na sporcie przy 250km/h. Mała szybka rozwiązuje problemy prędkosci przelotowych, ale za to paskudzi całą linię motocykla, więc ja wywaliłem. Może nowocześniejsze nakedy dzięki pochylonej pozycji kierowcy lepiej znoszą napór wiatru. Naked, na którym mógłbym bez walki jechać 160 nagodziną to byłby dla mnie ideał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naked:

+ małe koszta naprawy w razie gleby

+ łatwo do wszystkiego dojść bo nie jest zabunkrowane setkami owiewek

+ wygodniejsza pozycja i bardziej turystycznie zestrojone zawieszenie

- wiatr powyżej 160km/h niesprzyja dłuższej jeździe

- wieje w zimie , nic nieosłania przed deszczem etc..

sport:

+owiewka chroni przed czynnikami atmosferycznymi( deszcze, wiatr, śnieg)

+ nie ma nic lepszego do "wyrywania lachonów" :crossy:

-spore koszta przy ewentualnej glebie

-by przeprowadzić jakiekolwiek czynności serwisowe trzeba pół motocykla rozebrać

- średnio co 2 lata zmiana modelu( szybko sie starzeje) :icon_eek:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sport:

 

- pozycja nie sprzyja długiej jeździe: ręce wyciągnięte do przodu i w dół, nogi podkurczone

- konstrukcja utrudnia zapakowanie bagażu: wysoko poprowadzony wydech utrudnia założenie sakw czy stelaża pod kufry, dopakowana centralka potrafi mocno pogorszyć prowadzenie, tankbag zasłania zegary i jeszcze pogarsza pozycję za kierownicą

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- pozycja nie sprzyja długiej jeździe: ręce wyciągnięte do przodu i w dół, nogi podkurczone

- konstrukcja utrudnia zapakowanie bagażu: wysoko poprowadzony wydech utrudnia założenie sakw czy stelaża pod kufry, dopakowana centralka potrafi mocno pogorszyć prowadzenie, tankbag zasłania zegary i jeszcze pogarsza pozycję za kierownicą

jsz

 

 

 

:D ;) :smile: nic dodac nic ujac

 

 

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:smile: :wink: :wink: nic dodac nic ujac

 

tja. wszystko fajnie, tylko nie każdy golas będzie stanowił zaprzeczenie tych wad; o ile jeszcze praktycznie każdy ma wyższą i szerszą kierownicę, o tyle już nogi nie zawsze odczują przesiadkę. szczególnie w tym zakresie obawiałbym się właśnie takich nowych i agresywnych nakedów, jak modele z kawasaki. akurat kiedyś interesowałem się sv650 suzuki i na tej podstawie powiem, że chociaż niby jest on zaliczany do nakedów, to przecież pozycja na nim raczej bardziej sportowe maszyny przypomina. w tym przypadku rolę jak sądzę odgrywa skopiowany przez japsów wzorzec... :D

analogiczna sytuacja dotyczy pozycji i rozmiarów armaty, zwanej czasami (chyba przez omyłkę) tłumikiem

 

tyle, że pytającemu jak widać z wypowiedzi to nie przeszkadza ;)

jeśli jedynym problemem jest odległość od kierownicy, to przesiadka na golasa powinna sytuację poprawić

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tja. wszystko fajnie, tylko nie każdy golas będzie stanowił zaprzeczenie tych wad; o ile jeszcze praktycznie każdy ma wyższą i szerszą kierownicę, o tyle już nogi nie zawsze odczują przesiadkę. szczególnie w tym zakresie obawiałbym się właśnie takich nowych i agresywnych nakedów,

 

 

Nie musza byc nowe - zobacz na pozyje nog w Hornecie. Ogolnie pozycja na żabe.

Edytowane przez RaY

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- pozycja nie sprzyja długiej jeździe: ręce wyciągnięte do przodu i w dół, nogi podkurczone

- konstrukcja utrudnia zapakowanie bagażu: wysoko poprowadzony wydech utrudnia założenie sakw czy stelaża pod kufry, dopakowana centralka potrafi mocno pogorszyć prowadzenie, tankbag zasłania zegary i jeszcze pogarsza pozycję za kierownicą

jsz

jakoś nie miałem problemów podróżując moim k4 , wszak kolana troche dostaja , za to wiem ze moge głeboko kłaść sie w winklach niemartwiąć sie o szorowanie podnużkami :(

co do bagażu tangbag zasłania zegary również w nakedach :( a co do wydechów co 2gi sport ma go pod siedzeniem począwszy od konstrukcji z XXI wieku :lalag: (akurat nie jestem tego zwolennikiem w d.. grzeje w lecie i w razie gleby melanżuje dekle i wahacz niemiłosiernie :P )

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naked:

 

sport:

+ nie ma nic lepszego do "wyrywania lachonów" :lalag:

i to jest ten bol ale na ladnego nakeda tez powinny poleciec :) :clap:

 

bagazow nie zamierzam targac duzo (kufy i inne bardzo przydatne pojemniki szpeca moto i wyglada tak jakby zona wygonila motocykliste z domu) dzieki waszej pomocy drodzy koledzy motocyklisci

zdecydowalem sie na 3 opcje:D (kazda wyklucza kolejna)

opcja nr1: sprzedaje 7mke mam wystarczajaco pieniedzy malo czasu kupuje z1000

opcja nr2: sprzedaje 7mke nie starcza jednak na z1000 kupuje lekko "upiekszona" 900rr/929rr i buduje sam cafe racera/streeta

opcja nr3: 7mka nie sprzeda sie do wczesnej wiosny odwiedzam sklep kupuje elegancka poleczke szeroka kiere jakas ladna lampke acebrista (moze jakas lampe od fiata uno) wyzucam to co niepotrzebne i bedzie sie latac sie :crossy: :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę Yamahą MT-01 2007. Przy moich 197 cm wzrostu to jedyny golas, na którym nie wyglądam jak na kocie. Co do niskich kosztów podczas gleby - nie zgadzam się! Prędkość - jeżdżę nawet bez małej owiewki i przy 160 jest już nieprzyjemnie, przy 190 urywało mi głowę. Właśnie kupiłem kask Shoei XR1000, to powinno poprawić rzucanie głową na prawo i lewo. Kwestia 'wyrywania lachoonoow" - hmm czy Wy Panowie widzieliście i słyszeliście kiedy MT-01? Nawet jak sam moto stoi pod biurem na koniec pracy znajduję przewieszone przez kierę 3 pary damskich stringów... :buttrock: Zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...