Skocz do zawartości

Problemy z odpaleniem sprzeta


Marcin SF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moja drka ma poważny problem z odpaleniem na zimno. Mówiąc na zimno mam na myśli temperaturę w okolicach 10 - 13 stopni, sprzęt stoi w garażu. Można się zakopać na śmierć i nic. Odpala sporadycznie, kopałem nie tylko ja, ale również dwóch kumpli, którzy jeżdżą enduro. Sprzęt odpala po wstrzyknięciu paliwa bezpośrednio do silnika. Gdy jest ciepły nie ma najmniejszych kłopotów z odpaleniem.

 

Gdzie szukać problemu?

Gaźnik, podawanie paliwa, może usterka z kranikiem? Iskra jest mocna i wyraźna, więc raczej podejrzewam, że może być to problem z podawaniem paliwa. Nie mam dużego doświadczenia z enduro, dlatego zadaję pytanie tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne że w takich temperaturach nie pali. ja mialem coś podobnego z xj kiedyś - jak bylo ponizej 5 stopni to nie palił. moze przez temperature nie dostaje tyle paliwa co trzeba? spbróbuj przytkać otwór do airboxu czymś - tak zeby byl minimalny tylko.

a tak w ogóle to zapraszam na suzukidr.pl - tam chlopaki Ci mogą wiecej poweidzieć. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja drka ma poważny problem z odpaleniem na zimno.

Siema

 

Ja miałem kiedyś taki sam problem. U mnie była to kwestia regulacji gaźnika, i nauczenie sie odpowiedniej metody odpalania moto za pomocą dekompresatora. Wg mnie może to być tez kwestia regulacji zaworów, wymiana świecy na nową lub w najgorszym przypadku nadmiernie wytarty wałek rozrządu lub dźwigienki zaworowe. Pozdro i powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz dzialanie ssania, jezeli masz cos takiego w swoim gazniku.

W gaznikach japonskich ssanie to wlasciwie dodatkowy uklad podajacy bogata mieszanke do gaznika, jezeli cos tam sie przytka, albo nie do konca dziala ( np nie otwiera sie calkowicie ) to zapalasz na normalnej mieszance i nie dziwota ze kiepsko ci idzie :banghead:

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem, że to proste rozwiązanie, ale i tak zanim zaczne regularnie // ostro eksploatować motocykl zamierzam wyczyścić i wyregulować gaźnik.

 

Adam M. rzeczywiście może to być problem ze ssaniem. Celna uwaga, na pewno ssanie pójdzie do inspekcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej DR-ce chyba było podobnie. Sprawdź jak jest wykręcona śruba regulacji biegu jałowego ( u mnie było około 4-5 obrotów, a powinno być coś koło 1,5 - nie pamiętam dokładnie). Cały czas mam rozregulowany gaźnik, ale jeździ. Teraz po przestawienu tej śruby, przy zapalaniu nie włączam ssania, no chyba że jest poniżej zera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...