Marcin SF Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Moja drka ma poważny problem z odpaleniem na zimno. Mówiąc na zimno mam na myśli temperaturę w okolicach 10 - 13 stopni, sprzęt stoi w garażu. Można się zakopać na śmierć i nic. Odpala sporadycznie, kopałem nie tylko ja, ale również dwóch kumpli, którzy jeżdżą enduro. Sprzęt odpala po wstrzyknięciu paliwa bezpośrednio do silnika. Gdy jest ciepły nie ma najmniejszych kłopotów z odpaleniem. Gdzie szukać problemu?Gaźnik, podawanie paliwa, może usterka z kranikiem? Iskra jest mocna i wyraźna, więc raczej podejrzewam, że może być to problem z podawaniem paliwa. Nie mam dużego doświadczenia z enduro, dlatego zadaję pytanie tutaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 dziwne że w takich temperaturach nie pali. ja mialem coś podobnego z xj kiedyś - jak bylo ponizej 5 stopni to nie palił. moze przez temperature nie dostaje tyle paliwa co trzeba? spbróbuj przytkać otwór do airboxu czymś - tak zeby byl minimalny tylko. a tak w ogóle to zapraszam na suzukidr.pl - tam chlopaki Ci mogą wiecej poweidzieć. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:Paweł:. Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Moja drka ma poważny problem z odpaleniem na zimno.Siema Ja miałem kiedyś taki sam problem. U mnie była to kwestia regulacji gaźnika, i nauczenie sie odpowiedniej metody odpalania moto za pomocą dekompresatora. Wg mnie może to być tez kwestia regulacji zaworów, wymiana świecy na nową lub w najgorszym przypadku nadmiernie wytarty wałek rozrządu lub dźwigienki zaworowe. Pozdro i powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Sprawdź ciśnienie sprężania. Borykam się z tym samym problemem (tzn mam nadzieje że już znalazłem usterkę) i okazało się że problem był ze szczelnością zaworów jak silnik był zimny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 imo podnieś iglice o ząbek i powinno hulać! teraz powietrze jest gęstsze ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin SF Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 świeca nowa, w czwartek zamierzam zrobić przegląd, czyszczenie i regulacje gaźnika. Co do samego odpalania to pewnie też trochę się muszę podszkolić. Dzieki za rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Sprawdz dzialanie ssania, jezeli masz cos takiego w swoim gazniku.W gaznikach japonskich ssanie to wlasciwie dodatkowy uklad podajacy bogata mieszanke do gaznika, jezeli cos tam sie przytka, albo nie do konca dziala ( np nie otwiera sie calkowicie ) to zapalasz na normalnej mieszance i nie dziwota ze kiepsko ci idzie :banghead: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 dlatego prostym sposobem jest przytkanie filtra :banghead: sprobuj a nóż.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin SF Opublikowano 20 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 wiem, że to proste rozwiązanie, ale i tak zanim zaczne regularnie // ostro eksploatować motocykl zamierzam wyczyścić i wyregulować gaźnik. Adam M. rzeczywiście może to być problem ze ssaniem. Celna uwaga, na pewno ssanie pójdzie do inspekcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 W mojej DR-ce chyba było podobnie. Sprawdź jak jest wykręcona śruba regulacji biegu jałowego ( u mnie było około 4-5 obrotów, a powinno być coś koło 1,5 - nie pamiętam dokładnie). Cały czas mam rozregulowany gaźnik, ale jeździ. Teraz po przestawienu tej śruby, przy zapalaniu nie włączam ssania, no chyba że jest poniżej zera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 To z kolei masz za bogato na starcie.Czy czasem nie 8 taktuje ci jak jedziesz na malych otwarciach przepustnicy ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin SF Opublikowano 21 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 gaźnik wyczyszczony, wyregulowany, ssanie sprawdzone. Drka dalej na zimno nie pali. Na ciepło jak burza Podobno może być to problem z zaworem iglicowym, na który trzeba poczekać :icon_razz: oby to było to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.