Skocz do zawartości

Narbajdziej Hardcore'owy motocykl BMW


Rekomendowane odpowiedzi

Patriko

zanim zaczniemy dyskutowac, moze najpierw uzupelnij profil, zebysmy wiedzieli czym sie turlasz.

 

Poza tym widze, ze jestes miszczem powielania gdzies zaslyszanych opini, tak apropo siedziales juz na jakiejs BMW ? :icon_eek:

 

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z wygladu fajny ale rozwiazania jakna sporta dosc nietypowe. Co trzeba przyznac to, ze marka ktora nie ma doswiadczenia wcigowego, produkujac motocykl sportowy naraza sie wlasnie na takie opinie. Moja ulubiona marka sa zieloni i zobaczcie na motocykle produkowane po 2002 i przed nim. Rożnica epok. Poczekajmy moze na debiut BMW w kategorii wyscigowej a napewno ich kolejne modele bardziej zachwyca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z wygladu fajny ale rozwiazania jakna sporta dosc nietypowe. Co trzeba przyznac to, ze marka ktora nie ma doswiadczenia wcigowego, produkujac motocykl sportowy naraza sie wlasnie na takie opinie. Moja ulubiona marka sa zieloni i zobaczcie na motocykle produkowane po 2002 i przed nim. Rożnica epok. Poczekajmy moze na debiut BMW w kategorii wyscigowej a napewno ich kolejne modele bardziej zachwyca.

 

;) Wiesz boxery maja swoja wlasna klase i ich wyscigi ( polozenie na kolanko ) moze nie jest az tak spektakularne jak w moto GP ale niejeden posral by sie ze strachu gdyby mial je tak polozyc na jakims winklu.

 

:notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW i DUCATI precle, chyba japonia to zwykłe pierdziawki pozbawione duszy i stylu w porównaniu z tymi markami.

 

Jak by mnie było stać nawet bym sobie głowy nie zawracał japońcami odrazu bym pobiegł do salonu DUcati i zamówił 1098 S. I co z tego że na torze mnie R1 objedzie? Te motocykle to coś więcej niż tylko osiągi. Japoińce mogą tylko porobić zdjęcia na targach i próbować naśladować z marnym skutkiem.

 

Ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma i trzeba jeździć japońską pozbawioną duszy szlifierką :)

 

Apropo HP 2 Sport świetna sprawa i życzę wszystkim żeby było na nie satć i inne orginalne maszyny typu Bimota, Bennelli, Moto Guzzi. Było by trochę ciekawiej na zlotach a nie 1000 R1 i GSX-R a nieliczne sztuki orginalnych moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak od strony technicznej, ale motocykle BMW (w przeciwienstwie do samochodów) na maxa mi sie nie podobaja, wszystkie maja jakies dziwne przednie swiatla i to chyba glowny powod ich brzydkiego wygladu. Co do techniki to slyszalem, że BMW to bardzo dobre maszyny, ale bez duszy - są to zwykłe srodki transportu, nie dostaniemy na nich takich emocji jak na moto konkurencji. Co innego wyzej wspomniane Włoskie maszyny: MV Agusta, Ducati czy Moto Guzzi - to są maszynki robione z pasja, przez zagorzalych motocyklistow, ktorzy nie robia zwyklej masowki jak Japonia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patriko

zanim zaczniemy dyskutowac, moze najpierw uzupelnij profil, zebysmy wiedzieli czym sie turlasz.

 

Poza tym widze, ze jestes miszczem powielania gdzies zaslyszanych opini, tak apropo siedziales juz na jakiejs BMW ? :)

 

 

 

SP2 do października tr. w następnym... Myślę nad Banditem 1.2 A co do BMW siedziałem, widziałem... I powiem Ci szczerze, że po prostu tak jak Tobie dajmy nie podoba się Fiat, tak mnie nie podchodzi BMW. Owszem samochody tak, ale jedynie od 2003 wzwyż :lalag:

 

Nie wiem jak od strony technicznej, ale motocykle BMW (w przeciwienstwie do samochodów) na maxa mi sie nie podobaja, wszystkie maja jakies dziwne przednie swiatla i to chyba glowny powod ich brzydkiego wygladu. Co do techniki to slyszalem, że BMW to bardzo dobre maszyny, ale bez duszy - są to zwykłe srodki transportu, nie dostaniemy na nich takich emocji jak na moto konkurencji. Co innego wyzej wspomniane Włoskie maszyny: MV Agusta, Ducati czy Moto Guzzi - to są maszynki robione z pasja, przez zagorzalych motocyklistow, ktorzy nie robia zwyklej masowki jak Japonia.

 

Otóż to. Ja od siebie dodam regulowane elektroniczne zawiechy itp. stsowane przez BMW. Dla mnie najważniejsza jest prostota, to, że najważniejszym mechanizmem jazdy jesteś TY. TY panujesz, wiesz gdzie przypałować, wiesz gdzie zaczyna się przepałowanie i na co możesz sobie pozwolić. Poza tym wolę grzebać śrubokrętem niż naciskać "magiczny przycisk". :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio BMW idzie ostro do przodu... coraz to nowe modele... zeszłej wiosny na targach w Wawie to BMW miało najwięcej do pokazania... i jak kiedyś nie byłem raczej zwolennikiem tej marki , to teraz jak najbardziej jestem... BMW upodobało sobie dwa , segmenty najbardziej i na tym polu radzi sobie najlepiej z całą konkurencją jaońską i europejską (no poza KTMem) to jest turystyka i enduro turystyka ... modele serii GS to legenda której nikt nie kwestionuje... modele serii K w turystyce też od lat w czołówce... Prawdopodobnie nie będzie mnie stać na nową BMW ale może kiedyś uda się wybrać się gdzieś na wyprawę właśnie na GS ie jeśli nie na 1200 to może na wychodzącej dopiero 800 ... która może nie źle namieszać....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka !

 

Co prawda do oficjalnego przedstawienia nowych modeli zostalo jeszcze troche czasu, to jednak skorzystalem z okazji i udalem sie na nieoficjalny pokaz nowych modeli na rok 2008. GS'y mnie raczej nie interesuja tak wiec uwaga moja skupila sie na HP 2 ( Enduro 450 nie bylo u tego handlarza prezentowane ).

 

W uprzednim poscie podawale dane techniczne, jednak tu byly juz czyste fakty BMW a nie prasy fachowej. Tak wiec przy tych samych obrotach moc wynosi 133 KM, moment obrotowy bez zmian - jak wyzej.

 

enjoy

 

http://picasaweb.google.de/ksrider/BMWHP2Sport

 

:lapad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Patriko, albo Ty sobie robisz jaja albos troll internetowy. Z SP2 na bandita-niezle :biggrin: Jeszcze niedawno pisales ze masz 9tke, widze ze zmienny jak kobieta jestes :clap:

Jezeli tylko masz prawo jazdy ,to mozesz w salonie BMW Smorawinski zamowic jazde probna. Na pewno zmienisz zdanie!

Ja bylem niezle rozwalony precyzja prowadzenia tych motocykli. Jedynie seria GS mi nie pasi-ale przeciez nie kazdemu musi...

Co do tematu-HP2 wyglada super! Co do docinek o tarciu cylindrami, slyszeliscie moze o Boxer Cup?

Gdyby nie cena motocykli BMW to chetnie bym zamienil swoja japonie na cos z serii K1200S lub R :D Obiegowa opinia o BMW czy HD mowiaca ze to motocykle dla snobow nie bierze sie oczywiscie znikad. Tak sie sklada ze moj kumpel sprzedaje BMki u Smorawinskiego. Wiec zdarza mi sie jezdzic na rozne imprezy z jego klientami. Duza czesc tych ludzi to faktycznie raczej posiadacze niz uzytkownicy motocykli. Ale mam wielu znajomych na BMW i HD z ktorymi mozna rowno szorowac podnozkami asfalt i robic po kilkaset km dziennie. Wiec nie uogolniajcie, bo wsytd wam moze byc jak was "preclowe" BMW lub HD objedzie :D

Edytowane przez zajc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Patriko, albo Ty sobie robisz jaja albos troll internetowy. Z SP2 na bandita-niezle :clap: Jeszcze niedawno pisales ze masz 9tke, widze ze zmienny jak kobieta jestes :crossy:

Jezeli tylko masz prawo jazdy ,to mozesz w salonie BMW Smorawinski zamowic jazde probna. Na pewno zmienisz zdanie!

Ja bylem niezle rozwalony precyzja prowadzenia tych motocykli. Jedynie seria GS mi nie pasi-ale przeciez nie kazdemu musi...

Co do tematu-HP2 wyglada super! Co do docinek o tarciu cylindrami, slyszeliscie moze o Boxer Cup?

Gdyby nie cena motocykli BMW to chetnie bym zamienil swoja japonie na cos z serii K1200S lub R :crossy: Obiegowa opinia o BMW czy HD mowiaca ze to motocykle dla snobow nie bierze sie oczywiscie znikad. Tak sie sklada ze moj kumpel sprzedaje BMki u Smorawinskiego. Wiec zdarza mi sie jezdzic na rozne imprezy z jego klientami. Duza czesc tych ludzi to faktycznie raczej posiadacze niz uzytkownicy motocykli. Ale mam wielu znajomych na BMW i HD z ktorymi mozna rowno szorowac podnozkami asfalt i robic po kilkaset km dziennie. Wiec nie uogolniajcie, bo wsytd wam moze byc jak was "preclowe" BMW lub HD objedzie :D

 

Podeślij mi moment w którym twierdziłem, że mam 9tke??? Bo teraz sam się zakręciłem. Aż tak kłamię??? :eek: Ależ Ty spostrzegawczy jesteś :biggrin:

 

A poza tym jak masz coś do mnie to na priv. Chętnie Ci niektóre rzeczy wytłumaczę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie Patrico uzupełnij profil i podaj nazwę miejscowości bo Pyrlandia to nie ta planeta mi się zdaje :)

 

Byłem już na forum gdzie było pełno "znawców" co nie wiadomo skąd byli i czym jeździli (zazwyczj niczym) i nie po to sie tu zalogowałem żeby znowu to przerabiać.

 

Po co mi to wiedzieć?

 

Np po to że jak widzę z kąd jesteś to mogę Cie np. poprosić o obejzenie sprzęta u Ciebie do którego ja mam daleko.

 

Napewno jako "brać" motocyklowa byś mi pomógł? Ale jakoś nikt nic nie sprzedaje w Pyrlanidii ;)

 

 

Po co chemy wiedzieć jakie masz moto?

 

Akurat może ja mam to samo i miałbym kilka pytań? A tak ?

 

Zakładjąc konto myslałem że nie bedzie tu takich orginałów np. "z kątowni","z lasu" itd. a mod bedzie upominal każdego kto nie uzupełni profilu.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bmk-ach zawsze podobała mi sie ich prostota, ale jakieś X lat wstecz troche moim zdaniem przekombinowali z rozrządem. Jak sie nie myle to na 2 gary i 4 zawory użyto 3 łańcuszków rozrządu jeszcze kilka popychaczy (Chyba to sie nazywa HC). Ciekawe dlaczego zrezygnowali z OHV, Buell pokazuje że w dzisiejszych czasach można z powodzeniem tworzyć nowoczesne motocykle z OHV.

 

Widze że bmw, idzie własna ścieżką różne nietypowe rozwiazania techniczne własnie jak rozrząd HC, telelever, 3 korbowody w silniku 2 cylindrowym (F800)..

Stowsowanie nietypowych rozwiązan połączone z w miare dobrą niezawodnoscią, to wg. mnie całkiem dobre posunięcie marketingowe dające im jakieś możliwosci radzić sobie z japonska konkurencją

 

//sorry za ten spam ale musze dobić do 666 ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...