wickerman Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 (edytowane) zauważyłem ostatnio takie zjawisko ze moja cx nie pali na jeden tłok. sa tego dwa objawy: zimny lewy tłok podczas gdy prawy juz goracy i drugi objaw kiedy zdejmuje fajke z lewego tloka to silnik dziala a jak zdejme z prawego to na samym lewym gasnie. iskra w llewym jest wiec pewnie cos z gaznikiem bedzie. tzn iskra jest na fajce napewno ale swiecy nie wykrecalem. jaka powinna byc szczelinka na swiecy??? ponadto jak wylacze silnik to na samym prawym zapali a na samym lewym nie. myslicie ze sprobowac go samemu rozebrac i przegladnac czy raczej moze jakies inne rozwiazania. probowalem popukac gumowym mlotkiem ze moze cos sie przywiesilo ale nie pomoglo. byc moze przyczyna jest taka ze stoi na zewnatrz a dzis jest -6st. pomozcie! z gory dzieki :P Edytowane 17 Listopada 2007 przez wickerman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Swiece masz nowe założone, czy jakieś stare używki?Wykręć świece, załóż na nie fajki, połóz na silniku i zakręc rozrusznikiem, powinna być iskra na obu.Przerwa pomiedzy elektrodami jest standartowa, raczej sie jej nie reguluje przy nowych świecach. Do rozkręcenia masz gaźnik, najlepiej obydwa. Przy okazji wmieniłbym fajki z przewodami wysokiego napiecia, zajął sie zaworami jeśli dawno nie były ruszane. Młotkiem nie pukaj, tylko mozesz cos zniszczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wickerman Opublikowano 17 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 swiece sa stare, ale ciezko u mnie z kluczem do swiec. wieciejakie powinien miec wymiary zeby pasowal? zawory nie wiem w jakim sa stanie.mlotkiem uderzalem ale gumowym wiec nic sie nie powinno stac. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Zupelnie nie pali na lewy cylinder czy np jak si erozgrzeje to juz chodzi na dwa? Tak czy inaczej bez klucza do swiec sie nie obejdzie, tzreba sprawdzic iskre i czy swieca jest mokra od paliwa. Najlepiej wkrecic nowa siece, jesli bedzie mokra od paliwa ale dajej nie zalapie na dwa gary to ja stawiam na ustawienia rozrzadu. Mialem tak w VF 705F- urwal sie lancuszek rozrzadu w tylnej parze cylindrow i zawory zderzyly sie z tlokami. Mimo to silnik odpalal na dwa pzrednie cylindry i przejechalem tak ok 15km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Klucz do świec bardzo długa 18stka kupisz w hurtowni części samochodowych a do tego świece NGK DR8ES-Ldwie sztuki a po wymianie powinien pracować na wszystkie dwa cylindry. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawic Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Jeżeli ta świeca na niechodzącym baniaku jest sucha ale dają dobrą iskrę tz. że gaźniki są do regulacji, (nie biorę pod uwagę kompresji) spróbuj się pobawić tą śrubką do synchronizacji(pamiętając o położeniu początkowym, jęzeli to nie będzie to) może to jest to. A jeżeli nie to pływak i iglica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 ja proponuję po pierwsze wyczyścić gaźniki, sprawdzić ścwiece i luzy zaworowe, a nie odrazu grzebać i regulować gaźnik, bo potem to już wizyta w warsztacie będize nieunikniona. można też sprawdzić poziom paliwa w gaźniku, ale to już nie koniecznie, bo sam sie napewno nie zmienił. czyszczenie, świece i powninien chodzić jak trzeba, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 ja proponuję po pierwsze wyczyścić gaźniki, sprawdzić ścwiece i luzy zaworowe, a nie odrazu grzebać i regulować gaźnik, bo potem to już wizyta w warsztacie będize nieunikniona. można też sprawdzić poziom paliwa w gaźniku, ale to już nie koniecznie, bo sam sie napewno nie zmienił. czyszczenie, świece i powninien chodzić jak trzeba,Twój tekst jest delikatnie mówiąc nielogiczny.Jak chcesz wyczyścić gaźniki nie grzebiąc w nich ?Nawet gdyby właściciel tego motocykla miał myjkę ultradźwiękową to i tak trzeba zdemontować komory pływaków a to już jest grzebanie.Gdybyś czytał dokładniej to On napisał , że nie ma klucza do świecy a co dopiero mówić o innych narzędziach.ps. Proszę zwróć uwagę na Swoją pisownię bo to już zaczyna być męczące!!! Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 (edytowane) swiece sa stare, ale ciezko u mnie z kluczem do swiec. wieciejakie powinien miec wymiary zeby pasowal? zawory nie wiem w jakim sa stanie.mlotkiem uderzalem ale gumowym wiec nic sie nie powinno stac. :icon_mrgreen: No stary, a pojecie serwisowania to jest Ci obce? Nie regulowałeś zaworów? Nie czyściłeś gaźnika? To podstawa, tak samo jak sprawdzenie kompresji. Jeżeli ta świeca na niechodzącym baniaku jest sucha ale dają dobrą iskrę tz. że gaźniki są do regulacji, (nie biorę pod uwagę kompresji) spróbuj się pobawić tą śrubką do synchronizacji(pamiętając o położeniu początkowym, jęzeli to nie będzie to) może to jest to. A jeżeli nie to pływak i iglica. Proszę Cię, nie dawaj takich rad... Motocykli niestety nie naprawia się kręcąc śrubką od synchronizacji. Pomiar kompresji, wyczyszczenie i ustawienie (przynajmniej sprawdzenie poziomów paliwa i śrub regulacji biegu jałowego) gaźników, sprawdzenie luzów to podstawowa podstawa (jak oczywista oczywistość) Edytowane 18 Listopada 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawic Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 No stary, a pojecie serwisowania to jest Ci obce? Nie regulowałeś zaworów? Nie czyściłeś gaźnika? To podstawa, tak samo jak sprawdzenie kompresji.Proszę Cię, nie dawaj takich rad... Motocykli niestety nie naprawia się kręcąc śrubką od synchronizacji. Pomiar kompresji, wyczyszczenie i ustawienie (przynajmniej sprawdzenie poziomów paliwa i śrub regulacji biegu jałowego) gaźników, sprawdzenie luzów to podstawowa podstawa (jak oczywista oczywistość)Ja podałem tylko jedną z możliwości rozwiązania tego, że motor chodzi na jeden gar, a jeżeli to właśnie tylko niezsynchronizowane gażniki??? Takie sprawdzenie zajmie ci góra 1 minute Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Ja podałem tylko jedną z możliwości rozwiązania tego, że motor chodzi na jeden gar, a jeżeli to właśnie tylko niezsynchronizowane gażniki??? Takie sprawdzenie zajmie ci góra 1 minuteA jak to sie robi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 (edytowane) Ja podałem tylko jedną z możliwości rozwiązania tego, że motor chodzi na jeden gar, a jeżeli to właśnie tylko niezsynchronizowane gażniki??? Takie sprawdzenie zajmie ci góra 1 minuteNie ma takiej możliwości, aby nierówne podcienia powodowały brak pracy na jednym cylindrze. Edytowane 18 Listopada 2007 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawic Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 (edytowane) Nie ma takiej możliwości, aby nierówne podcienia powodowały brak pracy na jednym cylindrze.Jest taka możliwość, miałem tak w swoim ZXR-rze.PiotrekRR: powiedz o co dokładnie ci chodzi Edytowane 18 Listopada 2007 przez jawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Jezeli swieca na niechodzacym cylindrze daje dobra iskre, to przede wszystkim jest to iskra na swiezym powietrzu przy cisnieniu atmosferycznym, i moze ona byc tylko bardzo ogolna wskazowka czy taka sama iskre da pod cisnieniem wytworzonym w cylindrze.Tak ze swieca mimo dobrej iskry dalej jest podejrzana :biggrin:Jezeli zalozyc ze iskra w cylindrze jest OK, to pierwszym powodem ze cylinder nie pracuje jest zwykle zatkanie przelotu dyszy wolnych obrotow, lub przelotow w tym ukladzie. Jak tam jest dobrze to powodem moze byc niedomykajacy sie zawor.Sruby do synchronizacji gaznikow nie moga miec z tym nic wspolnego, bo nimi regulujesz podcisnienie ssania w gardzieli gaznika, a nie przeplyw mieszanki. To wiadomosc specjalnie dla jawica, zeby nam tu wiecej bzdur nie pisal :)Jawic, na razie czytaj zamiast udzielac rad. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Miałeś ale tylko w jednym przypadku mogła wystąpić.Przez pomyłkę wkręciłeś śrubę składu mieszanki do oporu i jeden cylinder na wolnych nie pracował.Wystarczyło dodać gazu aby się odezwał. Miałeś ale tylko w jednym przypadku mogła wystąpić.Przez pomyłkę wkręciłeś śrubę składu mieszanki do oporu i jeden cylinder na wolnych nie pracował.Wystarczyło dodać gazu aby się odezwał.dotyczy Jawica Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.