Administrator Dominik Szymański Opublikowano 27 Października 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 27 Października 2003 Hiszpan, gdzie znajdę ofertę na tego LSL, bo tez myślę o zakupie zimą. Pomógłbyś mi jakoś z rezeznaniem, czy mocowania będą pasować do Monstera, z zamówieniem i innymi predołami? Z góry dzięki i pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 27 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2003 w larssonie niema czasem mocowań pod konkretne modele? a amorka to byle gdzie kupisz nawet na necie... Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 27 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2003 w larssonie niema czasem mocowań pod konkretne modele? ...Niestety nie :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 27 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2003 sorrki za szybko napisałem i mi sie poj**ało ,chodziło o harrisa ,a to nawet z byle jakiej stronki można zamówić Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 28 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2003 wiem że batlaxy niedaja sie do wszystkjich modeli ,znajomy załozy taką na przód do XX i jak zaczełą sie powoli zurzywać kierownica miałą straszne tędencje do tank slaperów przy zejściu z gumy...nie łatwiej bedzie Ci zmienić na inną przednią opone? zobaczymy jak to bedzie po założeniu amorka... jak nadal bedą cuda to wymienie komplecik opon... na razie szkoda mi moich bo maja przejechane około 2000 km i sa w dobrej kondycji :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marccc Opublikowano 28 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2003 LSLa sprzedaje Louis i Polo, mozna sprawdzic w ich katalogach. pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 28 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2003 Hiszpan, gdzie znajdę ofertę na tego LSL, bo tez myślę o zakupie zimą. Pomógłbyś mi jakoś z rezeznaniem, czy mocowania będą pasować do Monstera, z zamówieniem i innymi predołami? Z góry dzięki i pzdr dominik szukaj tutaj:http://www.spieglerusa.com/cfm/Steering.cfm a dodatkowo to wysyłkowo mają je Polo , Louis lub Larsson musze sprawdzić... DODANE:sprawdziłem:www.louis.detutaj wpisując LSL znajdziesz coś takiego jak LENKUNGSDĂMPFER. lista dostepnych modeli z mocowaniami dla motocykli i ceny. Dla SV jest za 229EUR.Dla Ducati jest prawdopodobnie :10045250 LENKUNGSDĂMPFER LSL /TUEV*TITAN-RACING* MON./900SS 229,00 EUR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 30 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2003 Jest to dziwne, bo podniesienie profilu nie powinno powodować takiego zachowania - wręcz odwrotnie - zwiększyłeś wyprzedzenie, a więc tendencja do shimmy powinna się zmniejszyć, a nie zwiększać. Tak więc niekoniecznie musi być to sprawa geometrii motocykla (ale może, nie zawsze teoria się pokrywa z praktyką, już to nie raz przerobiłem). Jak wygląda sprawa z wyważeniem koła ?A co z ciśnieniem ? Często takie efekty są powodowane właśnie przez to. Zakładam, że opona jest nowa, niewyząbkowana, bo to też by mogło powodować takie zjawiska. Pozdro, Paweł Paweł ma rację !!! ( wg. mnie ) podniesienie przodu powinno raczej zmniejszać skłonność do trzepania kierychą ! Poza tym zmiana geometrii jest tak mała że nie powinna mieć żadnego znaczenia.Jeden mały drobiazg czy opona jest założona zgodnie z kierunkiem toczenia ??? miałem w XJ900s założony odwrotnie przód i kierownica dostawała dygotek, po przekładce może nie ustąpiły ale znacznie się zmiejszyły. ZbychoXJR1300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 31 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2003 Jest to dziwne, bo podniesienie profilu nie powinno powodować takiego zachowania - wręcz odwrotnie - zwiększyłeś wyprzedzenie, a więc tendencja do shimmy powinna się zmniejszyć, a nie zwiększać. Tak więc niekoniecznie musi być to sprawa geometrii motocykla (ale może, nie zawsze teoria się pokrywa z praktyką, już to nie raz przerobiłem). Jak wygląda sprawa z wyważeniem koła ?A co z ciśnieniem ? Często takie efekty są powodowane właśnie przez to. Zakładam, że opona jest nowa, niewyząbkowana, bo to też by mogło powodować takie zjawiska. Pozdro, Paweł Paweł ma rację !!! ( wg. mnie ) podniesienie przodu powinno raczej zmniejszać skłonność do trzepania kierychą ! Poza tym zmiana geometrii jest tak mała że nie powinna mieć żadnego znaczenia.Jeden mały drobiazg czy opona jest założona zgodnie z kierunkiem toczenia ??? miałem w XJ900s założony odwrotnie przód i kierownica dostawała dygotek, po przekładce może nie ustąpiły ale znacznie się zmiejszyły. ZbychoXJR1300 jasne że jest założona OK, wyważona i nowa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.