LORD VADER Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 (edytowane) Zapomniałeś powiedzieć że dawałeś na pych?Tym razem nie zapomnij poszukać w necie drugiego silnika będzie taniej i na pewno zapali.Racja.Nie zapomnij też wziąć na zakupy kabli rozruchowych , akku i rozrusznika no i zajrzec w dziury ze tyłu i z przodka podczas krecenia czy zawory pracuja zebys nie kupił takiego silnika jak masz ;] Edytowane 24 Listopada 2007 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitbull200 Opublikowano 24 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Nikt nie mówił, że będzie lekko.Co polecacie? Ja bym to chętnie naprawił :) Od czego teraz zacząć?Jakie mogą być koszta? O paleniu z pychu zapomniałem bo nie odpalił :D Jakby na to nie patrzeć " Chętnie przyjmę radę":biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lorenzo Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Zdrowie Piotrka Dudka bez którego ten dział byłby ubogi :) :D :biggrin: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Najpierw trzeba sprawdzic czy zawory masz proste, czyli rozebrac glowice i sprawdzic zawory na bicie trzonek / przylgnia.Na szybko mozna obejrzec denka tlokow, czy nie maja zadnych sladow od uderzajacych zaworow. Jak sprawdzisz cene zaworow, lancuchow, napinacza i uszczelniaczy prowadnic + komplet uszczelek to moze ci przejsc chec do naprawiania. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 A przy okazji sprawdzania cen nie zapomnij o hydraulicznych kasatorach luzów zaworowych lub jak kto woli popychaczach. Jest ich w silniku 16 sztuków a co najmniej 4rech do wymiany.Dalej nie musisz rozbierać bo i tak koszty są przeogromne no chyba że kupisz tanio bliźniaczo uszkodzony silnik to wtedy pomożemy Ci korespondencyjnie naprawić jeden a drugi zostanie jako przycisk na biurko.Byłbym zapomniał jeżeli mocno pchałeś co najmniej raz to masz jeszcze do wymiany korbowód.Dobra żarty na bok. Poważnie szukaj silnika może być z nowego modelu CB750SF lub CB750NH. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitbull200 Opublikowano 24 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 A przy okazji sprawdzania cen nie zapomnij o hydraulicznych kasatorach luzów zaworowych lub jak kto woli popychaczach. Jest ich w silniku 16 sztuków a co najmniej 4rech do wymiany.Dalej nie musisz rozbierać bo i tak koszty są przeogromne no chyba że kupisz tanio bliźniaczo uszkodzony silnik to wtedy pomożemy Ci korespondencyjnie naprawić jeden a drugi zostanie jako przycisk na biurko.Byłbym zapomniał jeżeli mocno pchałeś co najmniej raz to masz jeszcze do wymiany korbowód.Dobra żarty na bok. Poważnie szukaj silnika może być z nowego modelu CB750SF lub CB750NH. No to innymi słowy zaje^%&cie...Zobaczę jutro z rana jak to wszystko się kształtuję...Jaka mogła być przyczyna tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Brak przeglądów okresowych i niedbalstwo, bo jak chodzi to po co zaglądać ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 nie wiem jak bardzo musi napieprzać łańcuch rozrządu żeby mogł strzelić....nic nie słyszałeś wcześniej?może nie tylko tu należy szukać przyczyny tej awarii.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitbull200 Opublikowano 25 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 nie wiem jak bardzo musi napieprzać łańcuch rozrządu żeby mogł strzelić....nic nie słyszałeś wcześniej?może nie tylko tu należy szukać przyczyny tej awarii....NIC NIE WALIŁO I NIC NIE STUKAŁO, CHODZIŁ PIĘKNIE. Motor mam jakieś 2 miesiące góra:/ Kilka razy go nie rozgrzałem, na 6 leciałem do odcinki, olej był...Szkoda gadać... NIC NIE WALIŁO I NIC NIE STUKAŁO, CHODZIŁ PIĘKNIE. Motor mam jakieś 2 miesiące góra:/ Kilka razy go nie rozgrzałem, na 6 leciałem do odcinki, olej był...Szkoda gadać... Nooo...Niezła pompa z tego wyszła :banghead: Zdjąłem wczoraj miskę, wypad mi ten łańcuszek, myślę rozrząd, patrzę za krótki jakiś, doba może go porwało na strzępy po pychu...Dzisiaj zdjąłem cały dolny krater, patrzę, jest rozrząd...A ten co się urwał to łańcuszek napędu alternatora :icon_eek: Tak to jest z tymi korespondencyjnymi kursami naprawy ;) Jest totalnie zmielony i urwany napinacz tego paska, był szlifowany przez ten łąńcuch od dłuższego czasu, wrzucę jeszcze później zdjęcia. Wyjąłem wszystkie kawałki łańcucha i napinacza żeby idealnie pasowało i nic nie zostało w silniku... Jutro postaram się to zamówić. Będę miał problemy ze złożeniem skrzyni biegów?Zęby muszą być tak idealnie jak podczas zdjęcia czy się później to wszystko ułoży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitbull200 Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Pozwolę sobie podbić temat, szukam napinacza łańcuszka alternatora do Hondy CBX 750 FIIDzięki za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Białycbr Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Siema , miałem kiedyś taki sam problem w klr 650 , i okazało sie że to było sprzęgiełko. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 ja walsnie w swojej kawie ostatnio wymienialem sprzegielko na uzywke z nowszego modelu , teraz jest wszystko ok. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzy Meteor Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Ostatnio taki skarb znalazłem w misce olejowej. Motocykl nie chciał odpalić, akumulator i rozrusznik sprawne, ruszył z popychu ale nie było ładowania. W otworze po rozruszniku, sprawdziłem palcem zębatki, kręciły się swobodnie w obydwu kierunkach. Na koniec zajrzałem do miski olejowej... Czy otchłań pochłonęła tylko łańcuch napędu alternatora, czy również sprzęgło jednokierunkowe? Da się to zdiagnozować/zrobić bez zdejmowania silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Skad mamy wiedziec jesli nawet nie wiemy jaki to motocykl ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzy Meteor Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 (edytowane) Nazwa motocykla jest widoczna tuż pod zdjęciem profilowym..To najwspanialsza ze wspaniałych Honda CBX 650e,z 1987 roku, i mocy aż 75 KM. RC132003132 Edytowane 27 Kwietnia 2019 przez Jerzy Meteor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.