Skocz do zawartości

Rozrusznik kręci, silnik nie.


pitbull200
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zapomniałeś powiedzieć że dawałeś na pych?

Tym razem nie zapomnij poszukać w necie drugiego silnika będzie taniej i na pewno zapali.

Racja.

Nie zapomnij też wziąć na zakupy kabli rozruchowych , akku i rozrusznika no i zajrzec w dziury ze tyłu i z przodka podczas krecenia czy zawory pracuja zebys nie kupił takiego silnika jak masz ;]

Edytowane przez janosikkk

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie mówił, że będzie lekko.

Co polecacie? Ja bym to chętnie naprawił :)

Od czego teraz zacząć?

Jakie mogą być koszta?

 

 

O paleniu z pychu zapomniałem bo nie odpalił :D

 

Jakby na to nie patrzeć " Chętnie przyjmę radę":biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw trzeba sprawdzic czy zawory masz proste, czyli rozebrac glowice i sprawdzic zawory na bicie trzonek / przylgnia.

Na szybko mozna obejrzec denka tlokow, czy nie maja zadnych sladow od uderzajacych zaworow. Jak sprawdzisz cene zaworow, lancuchow, napinacza i uszczelniaczy prowadnic + komplet uszczelek to moze ci przejsc chec do naprawiania.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przy okazji sprawdzania cen nie zapomnij o hydraulicznych kasatorach luzów zaworowych lub jak kto woli popychaczach. Jest ich w silniku 16 sztuków a co najmniej 4rech do wymiany.

Dalej nie musisz rozbierać bo i tak koszty są przeogromne no chyba że kupisz tanio bliźniaczo uszkodzony silnik to wtedy pomożemy Ci korespondencyjnie naprawić jeden a drugi zostanie jako przycisk na biurko.

Byłbym zapomniał jeżeli mocno pchałeś co najmniej raz to masz jeszcze do wymiany korbowód.

Dobra żarty na bok. Poważnie szukaj silnika może być z nowego modelu CB750SF lub CB750NH.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przy okazji sprawdzania cen nie zapomnij o hydraulicznych kasatorach luzów zaworowych lub jak kto woli popychaczach. Jest ich w silniku 16 sztuków a co najmniej 4rech do wymiany.

Dalej nie musisz rozbierać bo i tak koszty są przeogromne no chyba że kupisz tanio bliźniaczo uszkodzony silnik to wtedy pomożemy Ci korespondencyjnie naprawić jeden a drugi zostanie jako przycisk na biurko.

Byłbym zapomniał jeżeli mocno pchałeś co najmniej raz to masz jeszcze do wymiany korbowód.

Dobra żarty na bok. Poważnie szukaj silnika może być z nowego modelu CB750SF lub CB750NH.

 

No to innymi słowy zaje^%&cie...

Zobaczę jutro z rana jak to wszystko się kształtuję...

Jaka mogła być przyczyna tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak bardzo musi napieprzać łańcuch rozrządu żeby mogł strzelić....

nic nie słyszałeś wcześniej?

może nie tylko tu należy szukać przyczyny tej awarii....

NIC NIE WALIŁO I NIC NIE STUKAŁO, CHODZIŁ PIĘKNIE.

 

Motor mam jakieś 2 miesiące góra:/

Kilka razy go nie rozgrzałem, na 6 leciałem do odcinki, olej był...

Szkoda gadać...

 

 

NIC NIE WALIŁO I NIC NIE STUKAŁO, CHODZIŁ PIĘKNIE.

 

Motor mam jakieś 2 miesiące góra:/

Kilka razy go nie rozgrzałem, na 6 leciałem do odcinki, olej był...

Szkoda gadać...

 

Nooo...

Niezła pompa z tego wyszła :banghead:

Zdjąłem wczoraj miskę, wypad mi ten łańcuszek, myślę rozrząd, patrzę za krótki jakiś, doba może go porwało na strzępy po pychu...

Dzisiaj zdjąłem cały dolny krater, patrzę, jest rozrząd...

A ten co się urwał to łańcuszek napędu alternatora :icon_eek:

Tak to jest z tymi korespondencyjnymi kursami naprawy ;)

 

Jest totalnie zmielony i urwany napinacz tego paska, był szlifowany przez ten łąńcuch od dłuższego czasu, wrzucę jeszcze później zdjęcia.

 

Wyjąłem wszystkie kawałki łańcucha i napinacza żeby idealnie pasowało i nic nie zostało w silniku...

 

Jutro postaram się to zamówić.

 

 

Będę miał problemy ze złożeniem skrzyni biegów?

Zęby muszą być tak idealnie jak podczas zdjęcia czy się później to wszystko ułoży

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

ja walsnie w swojej kawie ostatnio wymienialem sprzegielko na uzywke z nowszego modelu , teraz jest wszystko ok.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 lat później...
Ostatnio taki skarb znalazłem w misce olejowej. Motocykl nie chciał odpalić, akumulator i rozrusznik sprawne, ruszył z popychu ale nie było ładowania. W otworze po rozruszniku, sprawdziłem palcem zębatki, kręciły się swobodnie w obydwu kierunkach. Na koniec zajrzałem do miski olejowej... Czy otchłań pochłonęła tylko łańcuch napędu alternatora, czy również sprzęgło jednokierunkowe? Da się to zdiagnozować/zrobić bez zdejmowania silnika?

 

post-94625-0-89663900-1556233057_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...